30 minuter Move-gameplay

Robot
Medlem
30 minuter Move-gameplay

Måste säga att jag är lite besviken. Men eftersom dom lirar discgolf så måste jag ju ge det tummen upp.

Medlem

Innovativt så jag tror jag exploderar.

/sarcasm

Medlem

Äger sönder Wii i allafall.

Medlem

Var ju aldrig tänkt att vara innovativt eller nyskapande, helt enkelt bara en seriös utveckling av nintendos ide.

Helt rätt, discgolf, spelet vart just ett MÅSTE!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Usch, detta såg verkligen inte bra ut.

Medlem

Vadå besviken? vist spelen sög men kontrollen varu skit bra, titta bara på hur racket som dem slog kryp med animerades i handen, o hur den rörde o snurade nästan som i verkligheten, nej skit bra tkr ja även fast det kanske behöver lite bättre spel. enda dåliga jag kan kma på är att den inte har ngn analog spak, vilket kmr göra det stört när man spelar FPS, och att man behövde 2 st för att göra det ''Verkligare'' medan man med wii:t bara har en sådan där ''num chuck'' ( med stor risk för felstavning )


signatur

Rwa?

Medlem

Givet köp för att den hette Boomer.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ser sjukt kul ut att stå och vifta sådär.

Medlem

Spelet såg dåligt ut.
kontrollen ser grym ut.
lite jobbigt att spela så nära varandra på tex svärd spelet

Medlem

ser ut som ett kanske lite tajtare Wii alternativ.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

ser ut som ett kanske lite tajtare Wii alternativ.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag har Wii, tyvärr. Kommer ignorera Move helt och hållet. Rörelsekänslighet är något totalt ointressant för mig. Eller, jag är sugen på att prova det men även om jag blir imponerad så är jag rätt säker på att det inte blir något köp. Wii sports var kul i en vecka men.. Sen då? När jag lirar vill jag antingen ha en ratt, mus, tangentbord eller en vanlig jäkla kontroll framför mig. Inte intresserad av att behöva stå och vifta.

Får väl hoppas att dom i alla fall gör kalibreringen så att man inte måste stå upp för att det ska fungera 100%. Hur många står upp och lirar vartenda Wii spel?

Medlem

Måste vara pre alpha stadie eller nåt, ser verkligen inte klart ut.

Annars verkar det vara väldigt kul faktiskt.

Medlem

Volleyball, Boule (?) och Pingis såg intressant ut, särskilt pingis, inte bara att vifta med kontrollen längre för att vinna.

Kommer inte köpa det för dessa spelen i videon men den har potential och hade gärna sett ett högbudget spel som utnyttjar tekniken.

Medlem

Jag tror Move kan bli en höjdare i FPS/TPS. Jag är helt övertygad om att dessa spel vi ser i videon kommer tilltala familjer.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fanns något hit och dit jag gillade, men jag förväntar mig att det levereras lite intressantare spel än såhär. Jag tänker inte dra en slutsats utifrån detta.

Medlem

Detta skall väl motsvara Wii Play/Sports som följer med kontrollerna till Wii


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Tror det kan bli riktigt bra...

Medlem

sidan ladda bara om 4 gånger under tiden man kolla på filmen.

som nån sa, dåliga spel, bra kontroll

Medlem

spelen suger alltid på releasen. Vänta ett år eller nåt så har ni några roliga titlar att välja på.

Inaktiv
Skrivet av kebbe:

Usch, detta såg verkligen inte bra ut.

Håller med. Man kan i princip rycka sönder med kontrollen i alla fighting spel så vinner man.

Men helt klart bättre än Wiis. Roligt med nyare och bättre teknik. Men aldrig att jag tänker köpa Natal, Move, Wii. Jag sitter hellre i soffan och spelar med kontrollen.

Medlem

Ja, spelen såg ut som de Wii-spelen med PS3-teknologi. Men jag tror att kontrollen har potential, det är som en förfinad Wiikontroll. Och när den funnits på marknaden ett tag så kommer det säkert finnas väldigt fina titlar att välja mellan! Själv tror jag inte att det blir ett köp, jag är inte så intresserad av rörelsekontroller efter min tragedi med PS2s Eyetoy

Medlem

trååååkigt

Medlem

Ge mig point-and-click äventyr!! Tim Schafer får gärna stå bakom.

Medlem

Det känns som ett gigantiskt fail.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av redmac:

Jag tror Move kan bli en höjdare i FPS/TPS. Jag är helt övertygad om att dessa spel vi ser i videon kommer tilltala familjer.

Helt klart är det en höjdare att använda sånt här i fps,
det funkar finfint på Wii, och kommer funka finfint på ps3 också.

Efter en stunds övande så siktar man som en gud med rörelsemojängerna.

Medlem
Skrivet av Edd1e:

Jag har Wii, tyvärr. Kommer ignorera Move helt och hållet. Rörelsekänslighet är något totalt ointressant för mig. Eller, jag är sugen på att prova det men även om jag blir imponerad så är jag rätt säker på att det inte blir något köp. Wii sports var kul i en vecka men.. Sen då? När jag lirar vill jag antingen ha en ratt, mus, tangentbord eller en vanlig jäkla kontroll framför mig. Inte intresserad av att behöva stå och vifta.

Får väl hoppas att dom i alla fall gör kalibreringen så att man inte måste stå upp för att det ska fungera 100%. Hur många står upp och lirar vartenda Wii spel?

Skillnaden ska ju vara det att med Wii spelen kan man göra små "fake" rörelser som ändå räknas.

Move ska ju vara 1:1 kontroller så där krävs det att man gör mycket större rörelser för att spelet ska reagera (om nu inte spelen skrivs för att tillåta mindre rörelser d.v.s.). Att sitta ner går lite emot hela idén med Move.

Hur som så tycker jag att videon såg riktigt trist ut. Kontrollerna kanske är mer exakta än Wii men den här videon bara påminner mig om varför jag verkligen inte vill ha motion kontroller till något annat än party spel.

1
Skriv svar