Senaste nytt från nyversionen av Unreal Tournament

Robot
Senaste nytt från nyversionen av Unreal Tournament

Lan-stöd, bättre menyer och grafikuppdateringar!

#paragon, #fortnight, #unreal-tournament


Medlem
Senaste nytt från nyversionen av Unreal Tournament

Epic! (Paragon spelare vet)

Medlem

Fungerar detta på en fem år gammal dator? Har precis blivit med PC/Windows. Det är väl gratis att ladda ner?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Inaktiv
Skrivet av Pretorian24:

Fungerar detta på en fem år gammal dator? Har precis blivit med PC/Windows. Det är väl gratis att ladda ner?

Ja det är gratis att ladda ner och spela. Jag vet inte vad du har för hårdvara i din dator men det skadar inte att ge det ett försök.

Medlem

Väljer detta alla dagar i veckan över ow


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Facing Worlds! Varför skulle någon vilja spela någon annan bana, i något annat spel?

Medlem
Skrivet av magma:

Väljer detta alla dagar i veckan över ow

Båda är shooters, men ändå väldigt olika. Så det är väl vad man föredrar. Ut är i nuläget inte någon fantastisk multiplayer upplevelse då det inte finns något riktigt matchmaking system. Verkar vara mest bottar online xD

Medlem

Det är jätteroligt och skitsnyggt!
Har spelat det några år nu, och det blir bara bättre och bättre!


signatur

autograph

Medlem

Gillar spelet för vad det är men med tanke på vilka som gör spelet och att de valt att göra en remake på UT99 tycker jag det tar ganska lång tid för dem att få klart det.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Sapiens:

Gillar spelet för vad det är men med tanke på vilka som gör spelet och att de valt att göra en remake på UT99 tycker jag det tar ganska lång tid för dem att få klart det.

Det gör ju om spelet i en helt ny motor. Bara för att det är "samma spel" så kan de ju inte riktigt ta gamla och bara slänga in i en ny motor och så är spelet helt klart. De är garanterat inte så många som arbetar på det heller.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

De har fortfarande inte underlättat för multi-gpu-stöd.

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Pretorian24:

Fungerar detta på en fem år gammal dator? Har precis blivit med PC/Windows. Det är väl gratis att ladda ner?

Ja det är gratis att ladda ner och spela. Jag vet inte vad du har för hårdvara i din dator men det skadar inte att ge det ett försök.

Damn... testade... och det fungerar! Datorn är äldre än vad jag sa och jag fick en varning innan spelet startade att grafikkortet "inte är det bästa". Men det rullar. Jäkligt kul. Har inte haft PC på 10 år.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

1
Skriv svar