They shall not pass! Här är nya dlc:t till Battlefield 1

Robot
They shall not pass! Här är nya dlc:t till Battlefield 1
Medlem
They shall not pass! Här är nya dlc:t till Battlefield 1

Battlefield waterl00 när?

Avstängd

DICE, EA med Battlefield kan nog vara från dom enda där jag uppskattar DLC än andra vidriga utvecklare som bara tar det för pengar än lyssnar på oss gamers.

Medlem

On les aura! On ne passe pas!

Medlem

Detta kommer att bli Fett!

Medlem

Nån som hört någon konkret datum än? Hittar bara "March"..

Medlem

Efter 300 timmar BF1 så tröttnade jag till sist på att spela samma banor. Men själva spelet är kul, ska ta upp det igen när DLCn släpps.

Medlem

Har fortfarande inte köpt det.
Ser inget som lockar, ännu.
Hoppade Star Wars också.
Men har kul med TitanFall 2 och Cod:IW.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Frisell:

Nån som hört någon konkret datum än? Hittar bara "March"..

Ja det hittar jag å från battlefield.com, iofs info från 19/12 2016.
Verkar bli riktigt najs men vad kan det kosta måntro?

Medlem
Skrivet av SebastianV:

DICE, EA med Battlefield kan nog vara från dom enda där jag uppskattar DLC än andra vidriga utvecklare som bara tar det för pengar än lyssnar på oss gamers.

Haha va?

Medlem

Verdun känns bättre. Mer feeling än enmanskriget i BF1

Medlem
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av Frisell:

Nån som hört någon konkret datum än? Hittar bara "March"..

Ja det hittar jag å från battlefield.com, iofs info från 19/12 2016.
Verkar bli riktigt najs men vad kan det kosta måntro?

Skulle tro 149kr. Premium kostar 499kr och då ingår alla 4 dlc och lite annat lull.

Medlem

Får nog bli att skaffa Premium denna gång också
Lite skönt faktiskt att dem lugnat ner sig gällande DLC paketen, BF4 hade ju redan fått 4st vid samma tidpunkt efter release.

Medlem

Mer singleplayer tack...

Skrivet av SebastianV:

DICE, EA med Battlefield kan nog vara från dom enda där jag uppskattar DLC än andra vidriga utvecklare som bara tar det för pengar än lyssnar på oss gamers.

Om det är någon som är vidrig med DLC så är det ju fan DICE.. betala pengar för att ha med Frankrike i första världskriget. Som att be folk betala extra för att ha sovjetunionen eller Nazi-tyskland i andra världskriget.

Medlem

Tycker det är synd att DICE inte hade med en kampanj från Tysklands/Österrikes perspektiv. Med deras upplägg genom "stories" har de ett yppeligt tillfälle att visa att alla soldater bara var människor i ett stort hemskt krig.

Gen
Medlem
Medlem
Skrivet av mrpijey:

Mer singleplayer tack...

Fel spelserie. De har bara lite påklistrad SP, men det är inte målet med spelet. Tyvärr, hade blivit asbra SP.

Medlem

Skulle vilja köpa bara singelplayer delen. Tyvärr går det ju inte.

Det lilla jag sett tycker jag det verkar som alla kör med k-pist vilket blir tråkigt. Vill ha gevärsskytte!

Medlem
Skrivet av Frux:

Efter 300 timmar BF1 så tröttnade jag till sist på att spela samma banor. Men själva spelet är kul, ska ta upp det igen när DLCn släpps.

Jag ledsnade efter 30 timmar och inte spelat 1'an på flera veckor. Har återgått till banan Locker som jag lirat överlägset mest av mina 1400+ timmar i BF4.

För min del är det mer att banorna är sjukt tråkiga, vapen som dyngspridare, dåligt med unlocks och roliga addons. Men verkar bli en close combat-bana nu i alla fall som kanske kan få mitt intresse tillbaka.

Medlem
Skrivet av autograph:

Har fortfarande inte köpt det.
Ser inget som lockar, ännu.
Hoppade Star Wars också.
Men har kul med TitanFall 2 och Cod:IW.

Har du inte köpt det än så är det helt enkelt inget spel för dig.

Medlem
Skrivet av Zenox:
Skrivet av Frux:

Efter 300 timmar BF1 så tröttnade jag till sist på att spela samma banor. Men själva spelet är kul, ska ta upp det igen när DLCn släpps.

Jag ledsnade efter 30 timmar och inte spelat 1'an på flera veckor. Har återgått till banan Locker som jag lirat överlägset mest av mina 1400+ timmar i BF4.

För min del är det mer att banorna är sjukt tråkiga, vapen som dyngspridare, dåligt med unlocks och roliga addons. Men verkar bli en close combat-bana nu i alla fall som kanske kan få mitt intresse tillbaka.

Råkar också ha 1400 timmar i BF4 faktiskt. Testade några banor för en månad sen men nä, det får räcka nu.

Medlem

Intressant att de har valt att ha med Char 2C i DLC. Produktion av den här stridsvagnen började först 1921. 3 år efter att kriget tog slut.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Frontlines spelläget låter intressant.
synd bara att det kommer vara bundet till dom 4 banorna bara.
varken dom gamla eller dom som kommer efteråt mest troligt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av SebastianV:

DICE, EA med Battlefield kan nog vara från dom enda där jag uppskattar DLC än andra vidriga utvecklare som bara tar det för pengar än lyssnar på oss gamers.

Du måste ha rejält med glidmedel.

(Förlåt, kunde inte låta bli!)

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Skulle vilja köpa bara singelplayer delen. Tyvärr går det ju inte.

Det lilla jag sett tycker jag det verkar som alla kör med k-pist vilket blir tråkigt. Vill ha gevärsskytte!

Finns ett game-mode som heter back to basics i bf1 där man bara kan ha standard issue rifles oavsett vilken klass du spelar och dessutom inga fordon förutom dem lättare bilarna och bepansrade bilarna, riktigt roligt mode

Medlem

Som vanligt använder man propaganda maskinen till det yttersta. Målar upp allt utifrån amerikaners perspektiv och dom som glorifierade hjältar. Fast dom begått sjuka krigsbrott hela högen i samtliga krig.

Kan man inte få se nått ur den stackars tyskens ögon. Låt den stackars tysken vara.

1
Skriv svar