SWAT 4 finns nu digitalt på Gog.com

Medlem
SWAT 4 finns nu digitalt på Gog.com

SWAT 4 är ruggigt kul att köra i multiplayer.

Medlem

Har varit givet på de flesta av våra LAN sen det släpptes! Kul att det åter igen går att få tag på legalt!

oan
Medlem

Det fanns analogt tidigare?

Medlem

Problemet när spelet var aktivt är avsaknaden av anti-fusk.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Angående swat4 multiplayer servers finns många aktiva här
http://www.gametracker.com/search/swat4/?sort=c_numplayers&or...

ELF
Medlem

Kan rekommendera det starkt om man har några att spela med. För de som inte vet så är det ungefär som Rainbow Six Seige.
Blev instaköp igår när jag såg att det fanns. GOG borde få lite mer kunder pga detta. Har förstått det som att väldigt många har försökt få tag på en legit kopia men har varit tvugna att pirata då det inte gått att köpa någonstans.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Finns det något nyare "Swat" där du precis som det här ger order, och alla stormar rummet samtidigt från olika håll. Vill minnas att det släpptes ett liknande spel får typ två år sedan, men det var verkligen bara FPS och helt utan den här grejen med att planera stormningen innan.

Medlem

Det finns en serverbläddrare en snubbe gjort efter master servern las ner: http://www.dexus5.com/system3/swat4-server-brower-alternative...

Hittar man inget på gameranger etc kanske det finns där.

@acrylamid
Du menar inte "Takedown: Red Sabre" katastrofen tro?

Medlem

Nån som vet vad som hänt med Vivaldi Mobile Games?
Det ska ha släppts två spel till mobiler.

SWAT Force & SWAT Elite Troops.
Men kan verkligen inte hitta dom spelen nånstans. Släpptes de till Android?

Medlem
Skrivet av Svenpa:

@acrylamid
Du menar inte "Takedown: Red Sabre" katastrofen tro?

Det såg hemskt ut!
Vill ju bara ha ett modernare SWAT 4

Medlem

Har haft så jäkla skoj med SWAT 4 + The Stetchkov Syndicate när det släpptes 2005. Körde dock pirat på den tiden. Skulle gärna ta en Steam version idag före GOG så att det är samlat i biblioteket. Har drömt i många år efter en uppföljare i SWAT 5. Hoppas verkligen att det kan komma framöver då denna serie är riktigt spännande...

Ett annat spel jag verkligen saknar i Steam är the Cronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay + Assault on Dark Athena. Den senare har jag inte ens testat...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

ELF
Medlem
Skrivet av acrylamid:

Finns det något nyare "Swat" där du precis som det här ger order, och alla stormar rummet samtidigt från olika håll. Vill minnas att det släpptes ett liknande spel får typ två år sedan, men det var verkligen bara FPS och helt utan den här grejen med att planera stormningen innan.

Rainbow Six Siege som jag nämnde?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

FM-guru
F.d. Sisyr

SWAT 4 med expansion är bland det roligaste jag haft i coop. Fina minnen av när man kikade med kamera under dörrspringor, såg en fiende nånstans och sa "det är tomt, gå in du" till polaren som följdaktligen äntrar rummet och prompt blir skjuten i huvudet. :')

Medlem
Skrivet av acrylamid:

Finns det något nyare "Swat" där du precis som det här ger order, och alla stormar rummet samtidigt från olika håll. Vill minnas att det släpptes ett liknande spel får typ två år sedan, men det var verkligen bara FPS och helt utan den här grejen med att planera stormningen innan.

Det finns ett spel som heter Door Kickers som är lite som planerings-läget till rainbow six.

Medlem

Väldigt, väldigt bra spel! Minns att källaruppdraget var riktigt otäckt!

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Väldigt, väldigt bra spel! Minns att källaruppdraget var riktigt otäckt!

Redaktör
Skrivet av newlaseridea:
Skrivet av acrylamid:

Finns det något nyare "Swat" där du precis som det här ger order, och alla stormar rummet samtidigt från olika håll. Vill minnas att det släpptes ett liknande spel får typ två år sedan, men det var verkligen bara FPS och helt utan den här grejen med att planera stormningen innan.

Det finns ett spel som heter Door Kickers som är lite som planerings-läget till rainbow six.

Door Kickers är väldigt kul, tyvärr inte så kul som jag vill i långa loppet. Men köpvärt.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20141023/door-kickers


signatur
Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av acrylamid:

Finns det något nyare "Swat" där du precis som det här ger order, och alla stormar rummet samtidigt från olika håll. Vill minnas att det släpptes ett liknande spel får typ två år sedan, men det var verkligen bara FPS och helt utan den här grejen med att planera stormningen innan.

Rainbow Six Siege som jag nämnde?

Rainbow är ju bara MP-del tyvärr dock, eller ja du kan spela lite single player mot botar.

Skrivet av Tompa:
Skrivet av newlaseridea:
Skrivet av acrylamid:

Finns det något nyare "Swat" där du precis som det här ger order, och alla stormar rummet samtidigt från olika håll. Vill minnas att det släpptes ett liknande spel får typ två år sedan, men det var verkligen bara FPS och helt utan den här grejen med att planera stormningen innan.

Det finns ett spel som heter Door Kickers som är lite som planerings-läget till rainbow six.

Door Kickers är väldigt kul, tyvärr inte så kul som jag vill i långa loppet. Men köpvärt.

http://www.fz.se/artiklar/recension/20141023/door-kickers

Japp! De är kul, har det på surfplattan. Blev dock så jävla sur när mina sex bäst dog och jag tryckte fel så istället för att reloada banan så gick jag ur spelet och de var KIA.

Medlem

Andra nivån när man är i källaren och det hängde en massa masker i taket ,i jakt på en pedofil och en kidnappad flicka. Fan vilket jävla spel det är, säkert 1000+ timmar på det

k3m
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Har haft så jäkla skoj med SWAT 4 + The Stetchkov Syndicate när det släpptes 2005. Körde dock pirat på den tiden. Skulle gärna ta en Steam version idag före GOG så att det är samlat i biblioteket. Har drömt i många år efter en uppföljare i SWAT 5. Hoppas verkligen att det kan komma framöver då denna serie är riktigt spännande...

Ett annat spel jag verkligen saknar i Steam är the Cronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay + Assault on Dark Athena. Den senare har jag inte ens testat...

de finns på gog.com

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Andra nivån när man är i källaren och det hängde en massa masker i taket ,i jakt på en pedofil och en kidnappad flicka. Fan vilket jävla spel det är, säkert 1000+ timmar på det

Fairfax Residens, tror jag den hette? Creepy!

Medlem

Kommer ihåg när man lirade detta, riktigt bra spel! Självklart köpte man det nu på GoG.

Medlem

Äntligen.
Får hoppas det funkar ordentligt bara, till skillnad från SWAT 3.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Rösterna i fyran drog hela spelet ner i avgrunden. Man känner sig inte längre som del av en professionell grupp elit-poliser som man gjorde i trean utan det är istället förklädda gung-ho random tuffa kvarterskrogsgrabbar som ska vara poliser. Trean spelade jag massor. Fyran lade jag ner nästan direkt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av acrylamid:
Skrivet av Svenpa:

@acrylamid
Du menar inte "Takedown: Red Sabre" katastrofen tro?

Det såg hemskt ut!
Vill ju bara ha ett modernare SWAT 4

Tyvärr är Irrational games helt defunkt efter Bioshock Infinite.. Dom splittrade företaget och döpte om sig eller något liknande har jag för mig. Det är i alla fall klart att SWAT IP:et är långt ifrån en chans att komma igen. Det hade nog inte heller sålts tillräckligt om det släpptes något liknande idag, om man nu inte räknar RB6:Siege som liknande. Det har ju dock så gott som inga non-lethal vapen eller singleplayer.

Medlem
Skrivet av Svenpa:
Skrivet av acrylamid:
Skrivet av Svenpa:

@acrylamid
Du menar inte "Takedown: Red Sabre" katastrofen tro?

Det såg hemskt ut!
Vill ju bara ha ett modernare SWAT 4

Tyvärr är Irrational games helt defunkt efter Bioshock Infinite.. Dom splittrade företaget och döpte om sig eller något liknande har jag för mig. Det är i alla fall klart att SWAT IP:et är långt ifrån en chans att komma igen. Det hade nog inte heller sålts tillräckligt om det släpptes något liknande idag, om man nu inte räknar RB6:Siege som liknande. Det har ju dock så gott som inga non-lethal vapen eller singleplayer.

Mm, synd. Tror att ett nytt SWAT spel faktiskt skulle kunna lyckas ännu bättre idag med Internet och allt. Tänk nya Ghost Recon fast med poliser.

Anyway. Hittade Breach n Clear till Android så blir att köra det lite.

1
Skriv svar