Snart kan du köpa dig snygg i The Division

Robot
Snart kan du köpa dig snygg i The Division

Köp kosmetiska föremål för riktiga pengar inom kort.

#nyhetstips, #the-division-2


Medlem
Snart kan du köpa dig snygg i The Division

Hehe, meningslöst

Medlem

Helt okej med vanity items anser jag, oavsett om folk betalar för dem eller som gifts.
Så länge man inte har items som ger fördelar och skapar obalans i spelen.

Medlem
Skrivet av nils45:

Hehe, meningslöst

Precis som spel.

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av nils45:

Hehe, meningslöst

Precis som spel.

Shit, då har jag slösat bort enorma mängder timmar. Kunde du gott sagt tidigare.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Kommer köpa fullt M90-kit direkt om det finns med

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av nils45:

Hehe, meningslöst

Precis som spel.

Det är väl ganska lätt att tycka sådant här kosmetiskt lull lull är meningslöst, att skriva att spel är meningslöst när man sitter på en spelsida däremot, men visst är man nihilist så...

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av nils45:

Hehe, meningslöst

Precis som spel.

Det är väl ganska lätt att tycka sådant här kosmetiskt lull lull är meningslöst, att skriva att spel är meningslöst när man sitter och spelsida däremot, men visst är man nihilist så...
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/13/28/b6/1328b...

Visade bara på hur korkad hans kommentar var.
Ska vi vara sådana så är allt som inte för mänskligheten framåt helt meningslöst, spel finns med i den kategorin, liksom andra former utav förströelser.

Medlem
Skrivet av nils45:

Hehe, meningslöst

Lika meningslöst som att köpa en slips

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av nils45:

Hehe, meningslöst

Precis som spel.

Det är väl ganska lätt att tycka sådant här kosmetiskt lull lull är meningslöst, att skriva att spel är meningslöst när man sitter och spelsida däremot, men visst är man nihilist så...
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/13/28/b6/1328b...

Visade bara på hur korkad hans kommentar var.
Ska vi vara sådana så är allt som inte för mänskligheten framåt helt meningslöst, spel finns med i den kategorin, liksom andra former utav förströelser.

Mja fast även med den definitionen av vad som är meningfullt så tror jag du har missuppfattat hur viktigt spel har varit för mänskligheten.

Det är nog svårt att hitta någon framgångsrik civilisation i historien som inte haft någon form av spel, brädspel, sportspel, tärningspel osv. Träna hjärnan, kropp, reaktionstid, strategi, taktik osv, men kanske viktigast av allt socialt samspel.

Medlem

Missvisande rubrik.
Kosmetisk "dlc" har funnits sedan dag ett, nytt är iofs den nya valutan.
Sen om det är snyggt eller inte återstår att se och är upp tills en egna tycke och smak.

Önskar hellre att dom släpper ett story dlc som avslutar storyn och knyter ihop alla lösa ändar.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av nils45:

Hehe, meningslöst

Precis som spel.

Det är väl ganska lätt att tycka sådant här kosmetiskt lull lull är meningslöst, att skriva att spel är meningslöst när man sitter och spelsida däremot, men visst är man nihilist så...
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/13/28/b6/1328b...

Visade bara på hur korkad hans kommentar var.
Ska vi vara sådana så är allt som inte för mänskligheten framåt helt meningslöst, spel finns med i den kategorin, liksom andra former utav förströelser.

Ska vi vara sådana så är allt som finns över huvud taget meningslöst, eftersom allt tar slut och försvinner ändå tids nog.

Medlem
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av nils45:

Hehe, meningslöst

Precis som spel.

Det är väl ganska lätt att tycka sådant här kosmetiskt lull lull är meningslöst, att skriva att spel är meningslöst när man sitter och spelsida däremot, men visst är man nihilist så...
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/13/28/b6/1328b...

Visade bara på hur korkad hans kommentar var.
Ska vi vara sådana så är allt som inte för mänskligheten framåt helt meningslöst, spel finns med i den kategorin, liksom andra former utav förströelser.

Inget för mänskligheten framåt idag, vi har börjat gå bakåt.

Medlem

Att använda riktiga pengar till att snabbare få tag på vanity grejer är bra. Men att enbart kunna få ta del av viss innehåll genom att använda riktiga pengar är dåligt.


signatur

Ordo Ab Chao

Jag brukar aldrig skriva så här; men efter senaste uppdateringen / patchen, funkar inte "skitspelet" längre.

Jag köpte Gold-versionen dag 1 och känner mig bitter och byxlös, och ingen julmust har man kvar heller.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av nils45:

Hehe, meningslöst

Precis som spel.

Det är väl ganska lätt att tycka sådant här kosmetiskt lull lull är meningslöst, att skriva att spel är meningslöst när man sitter och spelsida däremot, men visst är man nihilist så...
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/13/28/b6/1328b...

Visade bara på hur korkad hans kommentar var.
Ska vi vara sådana så är allt som inte för mänskligheten framåt helt meningslöst, spel finns med i den kategorin, liksom andra former utav förströelser.

Mja fast även med den definitionen av vad som är meningfullt så tror jag du har missuppfattat hur viktigt spel har varit för mänskligheten.

Det är nog svårt att hitta någon framgångsrik civilisation i historien som inte haft någon form av spel, brädspel, sportspel, tärningspel osv. Träna hjärnan, kropp, reaktionstid, strategi, taktik osv, men kanske viktigast av allt socialt samspel.

Självklart.
Nu består dock flera människors liv till störst del endast av förströelser, sådant som egentligen inte spelar någon större roll, något som vi alla hade kunnat klara oss utan.

Att skriva att något är meningslöst på en spelsida är rätt ironiskt enligt mig eftersom spel inte är någonting vi behöver för att kunna utvecklas. Ej i den mängden som vi konsumerar spel idag.

MEG
Medlem

Inte ok att man kan köpa saker för riktiga pengar när det borde finnas i spelet. Jag minns en tid när man köpte ett spel och det var hela spelet.....det var tider det


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Inget som stör mig om folk vill köpa lustiga hattar för 20kr. Det som däremot är lite trist med The Division är ju att man inte ser skillnad på en lvl 1 eller lvl 30. Nuvarande items gör i princip ingen skillnad, blå eller grå jacka typ.

Medlem

Mitt största problem med The Division är att det inte finns ett vettigt avslut på kampanjen, spelade solo genom allt och mycket av Dark Zone i hopp om att få en förklaring och lösning på storyn, och få en harmonisk endgamefilm med folk som återvänder till sina hem och diverse drabbel, men nejdå. absolut inte.

Medlem
Skrivet av Fanskap:

Mitt största problem med The Division är att det inte finns ett vettigt avslut på kampanjen, spelade solo genom allt och mycket av Dark Zone i hopp om att få en förklaring och lösning på storyn, och få en harmonisk endgamefilm med folk som återvänder till sina hem och diverse drabbel, men nejdå. absolut inte.

Problemet med din endgame är att om alla återvänder hem och diverse drabbel.. då skulle de inte finnas någon mer dark zone..

Medlem
Skrivet av MEG:

Inte ok att man kan köpa saker för riktiga pengar när det borde finnas i spelet. Jag minns en tid när man köpte ett spel och det var hela spelet.....det var tider det

Suck. Detta är nytt innehåll som annars inte hade gjorts öht, så det hade ju inte funnits med i spelet annars.

Medlem

Med tanke på hur sjukt mycket kläder man kan få i det spelet så känns det lite meningslöst ja.
Dessutom är det tråkigt (imo) att ha samma som alla andra så brukar hålla mig ifrån sånt man kan köpa.

Använder mitt Banshee set. Bara 0.8% som har det på PS4. Det är lite kul

Medlem
Skrivet av Fanskap:

Mitt största problem med The Division är att det inte finns ett vettigt avslut på kampanjen, spelade solo genom allt och mycket av Dark Zone i hopp om att få en förklaring och lösning på storyn, och få en harmonisk endgamefilm med folk som återvänder till sina hem och diverse drabbel, men nejdå. absolut inte.

Spelets story är konstant under utveckling. Vi vet fortfarande inte vad det är för typ av virus bara att det spreds med pengar. Vi vet fortfarande inte hur det ser ut i Central Park eller på Brooklyn, eller Bronx eller andra delar av USA. Spelets story, som jag uppfattar det via Massive och Ubisoft, har precis bara börjat. Det finns såååååååå mycket mer och kvar att berätta

Spelet kommer få mycket mer SP innehåll. Nu när de har löst massor av problem, balanseringar samt mer så har jag och mina polare dammat av spelet för att ge oss in en mörk värld där anarki bestämmer!


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem
Skrivet av kLIMAX_:
Skrivet av Fanskap:

Mitt största problem med The Division är att det inte finns ett vettigt avslut på kampanjen, spelade solo genom allt och mycket av Dark Zone i hopp om att få en förklaring och lösning på storyn, och få en harmonisk endgamefilm med folk som återvänder till sina hem och diverse drabbel, men nejdå. absolut inte.

Spelets story är konstant under utveckling. Vi vet fortfarande inte vad det är för typ av virus bara att det spreds med pengar. Vi vet fortfarande inte hur det ser ut i Central Park eller på Brooklyn, eller Bronx eller andra delar av USA. Spelets story, som jag uppfattar det via Massive och Ubisoft, har precis bara börjat. Det finns såååååååå mycket mer och kvar att berätta

Spelet kommer få mycket mer SP innehåll. Nu när de har löst massor av problem, balanseringar samt mer så har jag och mina polare dammat av spelet för att ge oss in en mörk värld där anarki bestämmer!

har man sagt något mer om SP innehåll? Spelets storhet var ju helt klart att levla upp till 30.

MEG
Medlem
Skrivet av rudeboystig:
Skrivet av MEG:

Inte ok att man kan köpa saker för riktiga pengar när det borde finnas i spelet. Jag minns en tid när man köpte ett spel och det var hela spelet.....det var tider det

Suck. Detta är nytt innehåll som annars inte hade gjorts öht, så det hade ju inte funnits med i spelet annars.

Det är mycket som skulle ha varit med från början men inte var det
https://www.youtube.com/watch?v=CyY2r-BNJ3A


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Vill dom ha ett sätt o få in extra slantar, kör på. Så länge det är kosmetiskt så kvittar det för mig.

Jag tror starkt på Massive nu efter allt arbete dom har lagt ner sedan lanseringen och håller tummarna på att dom gör det bättre.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av nils45:

Hehe, meningslöst

Precis som spel.

Det är väl ganska lätt att tycka sådant här kosmetiskt lull lull är meningslöst, att skriva att spel är meningslöst när man sitter och spelsida däremot, men visst är man nihilist så...
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/13/28/b6/1328b...

Visade bara på hur korkad hans kommentar var.
Ska vi vara sådana så är allt som inte för mänskligheten framåt helt meningslöst, spel finns med i den kategorin, liksom andra former utav förströelser.

Inget för mänskligheten framåt idag, vi har börjat gå bakåt.

Frågan är om vi någonsin har gått framåt.

Medlem
Skrivet av rosski:
Skrivet av kLIMAX_:
Skrivet av Fanskap:

Mitt största problem med The Division är att det inte finns ett vettigt avslut på kampanjen, spelade solo genom allt och mycket av Dark Zone i hopp om att få en förklaring och lösning på storyn, och få en harmonisk endgamefilm med folk som återvänder till sina hem och diverse drabbel, men nejdå. absolut inte.

Spelets story är konstant under utveckling. Vi vet fortfarande inte vad det är för typ av virus bara att det spreds med pengar. Vi vet fortfarande inte hur det ser ut i Central Park eller på Brooklyn, eller Bronx eller andra delar av USA. Spelets story, som jag uppfattar det via Massive och Ubisoft, har precis bara börjat. Det finns såååååååå mycket mer och kvar att berätta

Spelet kommer få mycket mer SP innehåll. Nu när de har löst massor av problem, balanseringar samt mer så har jag och mina polare dammat av spelet för att ge oss in en mörk värld där anarki bestämmer!

har man sagt något mer om SP innehåll? Spelets storhet var ju helt klart att levla upp till 30.

Jag har inte hört något om mer SP, därför jag tycker det är ett otillfredställande slut på spelet iomed att de inte direkt fanns något. Tycker storyn har jättestor potential och det skulle vara roligt att få ett vettigt avslut.

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Sapiens:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av nils45:

Hehe, meningslöst

Precis som spel.

Det är väl ganska lätt att tycka sådant här kosmetiskt lull lull är meningslöst, att skriva att spel är meningslöst när man sitter och spelsida däremot, men visst är man nihilist så...
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/13/28/b6/1328b...

Visade bara på hur korkad hans kommentar var.
Ska vi vara sådana så är allt som inte för mänskligheten framåt helt meningslöst, spel finns med i den kategorin, liksom andra former utav förströelser.

Inget för mänskligheten framåt idag, vi har börjat gå bakåt.

Frågan är om vi någonsin har gått framåt.

Haha, tja du, prova lev naken i en grotta ett par dagar x).

Medlem
Skrivet av MEG:

Inte ok att man kan köpa saker för riktiga pengar när det borde finnas i spelet. Jag minns en tid när man köpte ett spel och det var hela spelet.....det var tider det

Jag minns en tid när spel kom med allt från början och sen när man ville ha mer till det fanns där ingenting för utvecklarna jobbade på annat.

12
Skriv svar