Hyllade Resident Evil 7 får DLC redan nästa vecka, till PS4

Robot
Hyllade Resident Evil 7 får DLC redan nästa vecka, till PS4
Medlem
Hyllade Resident Evil 7 får DLC redan nästa vecka, till PS4

$9.99 för Vol. 1 och $14.99 för Vol. 2. Vilket jävla skämt! Det här är något som borde ha varit med redan från första början.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

$9.99 för Vol. 1 och $14.99 för Vol. 2. Vilket jävla skämt! Det här är något som borde ha varit med redan från första början.

Håller med fullständigt, eller åtminstone släppts gratis. För dom slantarna kan man köpa indie spel som ger bra mycket mer speltid än vad dom antagligen kommer att ge

Ambassadör
Xbox

Haha ok.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag är inte emot att DLC kostar, men när det släpps så nära inpå så känns det otroligt mycket som en vilja att tjäna pengar mer än att skapa en glad spelarbas.

Medlem

ja det där nyheten lämna bitter eftersmak.

Inaktiv

Fan va muggigt!

Medlem

Bättre och vänta tills Capcom släpper en Gold edition som dom gjorde med femman där man fick med alla saker och DLC

Medlem

Inte läst nåt om att RE7 är för kort för att kallas ett komplett spel i recensioner så jag ser inga hinder för DLC här, dyrt eller billigt spelar inte nån roll då det är valbart.


signatur

hur tjattar man

Medlem

signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Avvaktar med ett köp. Ser riktigt bra ut. Men skämshögen är enormt hög just nu, och fler dlc lär säkert komma. Som redan sagts ovan, lika bra skaffa gold edition.

Medlem

Nä Capcom, jag var jäkligt sugen på RE7 men nu får ni inga pengar alls av mig. Sniket beteende som absolut inte ska uppmuntras.
Kanske blir en Gold/Spercial utgåva om ett par år på en en Steam-rea för 50 spänn.

Medlem

The milking begins.

Medlem

En fråga bara, varför släpps det enbart till PS4 först? Varför inte till PC och dom övriga samtidigt?

1
Skriv svar