Prey får lanseringsdatum!

Robot
Prey får lanseringsdatum!

Firas med traditionsenlig trailer.

#prey


Gen
Medlem
Prey får lanseringsdatum!

Ser ruskigt smaskigt ut!

Medlem
Medlem

Jag är kluven. Å ena sidan ser spelet riktigt kul ut, men å andra sidan så är jag sur över att dom slösat bort IPn på något som inte har ett dugg med Prey att göra. Jag ville ha en riktig uppföljare efter att man fått den där förbannade cliffhangern.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Utan att ta i så jag spricker så fick jag faktiskt lite Halflife-vibbar av trailern.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Fast... det är ju inte en uppföljare. Helt ny IP med samma namn.

Medlem

Oj gud vad glad jag blir.! Trodde detta spel skulle komma i slutet på året. Ser sjukt bra ut även om det inte påminner alls om originalet eller den nerlagda tvåan. Arkane är kungar på det dom gör och Prey är nog årets hetaste titel för egen del... Faktiskt före RDR 2...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Nä, jag tror så här att om man bygger ett spel med ett så pass stort namn på svart RÖK som ska vara "ond"... då har man slut på bra idéer.
Omslagsbilden och dräkten, svarta headcrabs-monster (av "rök"), anti-gravitygun påminner om HL2, och killen heter Morgan... hmm.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Nä, jag tror så här att om man bygger ett spel med ett så pass stort namn på svart RÖK som ska vara "ond"... då har man slut på bra idéer.
Omslagsbilden och dräkten på minner om HL2, svarta headcrabs-monster av "rök", anti-gravitygun och killen heter Morgan... hmm.

Långsökt...

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av autograph:

Nä, jag tror så här att om man bygger ett spel med ett så pass stort namn på svart RÖK som ska vara "ond"... då har man slut på bra idéer.
Omslagsbilden och dräkten, svarta headcrabs-monster av "rök", anti-gravitygun påminner om HL2, och killen heter Morgan... hmm.

Långsökt...

Tycker jag inte. Lika som bär ju!


signatur

autograph

Medlem

"Den svarta röken" finns även med i denna ganska så nya film "Arrival" [2016], (34 sek. in i trailern):
http://www.imdb.com/title/tt2543164/videoplayer/vi4225807897


signatur

autograph

Medlem
Citat:

Den 5 maj öppnas förskningsstationen Talos I över hela världen, vi kommer dock kunna leverera en första titt på spelet innan dess.

Ack Värmeland, du sköna?

1
Skriv svar