FZ-träff på Kappa Bar!

Robot
FZ-träff på Kappa Bar!

På fredag kör vi en försenad efterfest till 20-årsfirandet.


Skribent
FZ-träff på Kappa Bar!

Jag tänker ställa till med en scen och ingen kan stoppa mig.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Citat:

De tio första personerna som yppar frasen "FZ20" vid ankomst blir bjudna på en hamburgare men vi kommer också ha en specialkomponerad meny för besökare.

Måste man vara på plats för att få ta del av detta, eller räcker det med att man står utanför kontoret i Stockholm och ropar?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Puscifer:
Citat:

De tio första personerna som yppar frasen "FZ20" vid ankomst blir bjudna på en hamburgare men vi kommer också ha en specialkomponerad meny för besökare.

Måste man vara på plats för att få ta del av detta, eller räcker det med att man står utanför kontoret i Stockholm och ropar?

Ja, men burgaren serveras ändå i Göteborg.


signatur
Inaktiv

Varför i GBG om kontoret ligger i Sthlm? Ingen kritik, bara nyfikenhet.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Varför i GBG om kontoret ligger i Sthlm? Ingen kritik, bara nyfikenhet.

Tror det är p.g.a. att FZ m.fl. kommer att kunna förhandstesta Nintendo Switch i Bergsala, därmed träff i Göteborg.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Varför i GBG om kontoret ligger i Sthlm? Ingen kritik, bara nyfikenhet.

För att resten av Sverige inte ligger i Stockholm?

Medlem

Synd alltså Hade super gärna varit med. Men här bor man då i Sthlm..


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Slappyjam:

Synd alltså Hade super gärna varit med. Men här bor man då i Sthlm..

Det kommer fler tillfällen. Kappa Bar öppnar i Stockholm senare i vår...


signatur
Medlem

På tal om 20-årsfirandet (Off topic). Minns jag rätt så hängde jag på FZ för att tanka hem banor till Dark Reign. Those days alltså.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av billybob:

På tal om 20-årsfirandet (Off topic). Minns jag rätt så hängde jag på FZ för att tanka hem banor till Dark Reign. Those days alltså.

Filarkivet alltså, det var tider!


signatur
Medlem

"Kappa" - bara namnet får mig att tänka på twitch-chats och ger en känsla av "fuck no".

Medlem

När det va i Stockholm va jag i Göteborg, nu när det är i Göteborg är jag i Stockholm..

Medlem

kommer om ni kör battlerite turnering också!!

Medlem
Skrivet av Hilda91:

När det va i Stockholm va jag i Göteborg, nu när det är i Göteborg är jag i Stockholm..

Tänk på mig då som var i Nyköping vid BÅDA tillfällena. Inte så roligt va? =P

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Hilda91:

När det va i Stockholm va jag i Göteborg, nu när det är i Göteborg är jag i Stockholm..

Tänk på mig då som var i Nyköping vid BÅDA tillfällena. Inte så roligt va? =P

Ne det låter inte heller så spännande faktiskt hehe

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Hilda91:

När det va i Stockholm va jag i Göteborg, nu när det är i Göteborg är jag i Stockholm..

Tänk på mig då som var i Nyköping vid BÅDA tillfällena. Inte så roligt va? =P

Till Stockholm är det väl bara nån timme med tåget!

Medlem

Jag kommer om det finns möjlighet att ta en selfie med Jocke Bennet.


signatur

"You look like you need a monkey."

Inaktiv
Skrivet av Lord Pingu:
Skrivet av Mjauv:

Varför i GBG om kontoret ligger i Sthlm? Ingen kritik, bara nyfikenhet.

För att resten av Sverige inte ligger i Stockholm?

Menar du att resten av Sverige ligger i Göteborg? Eller att resten av Sverige har närmare till Götet?

Medlem

Hade ju vart roligare om ni bjöd på korv..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Elixx:

Hade ju vart roligare om ni bjöd på korv..

Haha, den streamen var episk.


signatur
Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Lord Pingu:
Skrivet av anon_98854:

Varför i GBG om kontoret ligger i Sthlm? Ingen kritik, bara nyfikenhet.

För att resten av Sverige inte ligger i Stockholm?

Menar du att resten av Sverige ligger i Göteborg? Eller att resten av Sverige har närmare till Götet?

Ytterhogdal är väl iofs så mitt i Sverige som man kan komma så det blir FZ-party på Petterssons kiosk å bar. Där kan man nog stå å skrika "FZ20" å till sist får man väl en hamburgertallrik i trynet =D

Inaktiv
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av Mjauv:
Skrivet av Lord Pingu:
Skrivet av Mjauv:

Varför i GBG om kontoret ligger i Sthlm? Ingen kritik, bara nyfikenhet.

För att resten av Sverige inte ligger i Stockholm?

Menar du att resten av Sverige ligger i Göteborg? Eller att resten av Sverige har närmare till Götet?

Ytterhogdal är väl iofs så mitt i Sverige som man kan komma så det blir FZ-party på Petterssons kiosk å bar. Där kan man nog stå å skrika "FZ20" å till sist får man väl en hamburgertallrik i trynet =D

Jag måste fråga: bor du möjligen i Ytterhogdal? Med tanke på att du tydligen redan vet vad den lokala krogen heter.

Medlem

Vi i Kiruna får väl värma oss med egen whiskey, antar jag. Bara 2/5 tank kvar i skotern, räcker inte till hundratjugo mil i ett rakt sträck :/

hf

Medlem
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Pa-pa-pastorn:
Skrivet av anon_98854:
Skrivet av Lord Pingu:
Skrivet av anon_98854:

Varför i GBG om kontoret ligger i Sthlm? Ingen kritik, bara nyfikenhet.

För att resten av Sverige inte ligger i Stockholm?

Menar du att resten av Sverige ligger i Göteborg? Eller att resten av Sverige har närmare till Götet?

Ytterhogdal är väl iofs så mitt i Sverige som man kan komma så det blir FZ-party på Petterssons kiosk å bar. Där kan man nog stå å skrika "FZ20" å till sist får man väl en hamburgertallrik i trynet =D

Jag måste fråga: bor du möjligen i Ytterhogdal? Med tanke på att du tydligen redan vet vad den lokala krogen heter.

Haha nej jag gick faktiskt in på Google Maps för att se om det fanns något passande hak för FZ.
MEN min lumpen-buss körde alltid igenom Ytterhogdal så jag anser mig ha lokal kännedom ändå =D

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av GooGeL:

Vi i Kiruna får väl värma oss med egen whiskey, antar jag. Bara 2/5 tank kvar i skotern, räcker inte till hundratjugo mil i ett rakt sträck :/

hf

Skål!


signatur
Medlem

För å va petig så borde det väl stå "nu på fredag" Först blev jag glad då jag kommer vara i GBG "nästa fredag" dvs. den 10:e (förvisso fullt upptagen med retrodator-fest (datastorm)) Men man hade ju kunnat säga hej iaf ^^

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av deezel:

För å va petig så borde det väl stå "nu på fredag" Först blev jag glad då jag kommer vara i GBG "nästa fredag" dvs. den 10:e (förvisso fullt upptagen med retrodator-fest (datastorm)) Men man hade ju kunnat säga hej iaf ^^

Ah, återanvände den första nyheten. Tack!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av deezel:

För å va petig så borde det väl stå "nu på fredag" Först blev jag glad då jag kommer vara i GBG "nästa fredag" dvs. den 10:e (förvisso fullt upptagen med retrodator-fest (datastorm)) Men man hade ju kunnat säga hej iaf ^^

Ah, återanvände den första nyheten. Tack!

Kanske svänger förbi spontant om det går bra, inte helt säker på att jag kan komma loss men det vore riktigt trevligt att se er


signatur

MattiAceGaming

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av deezel:

För å va petig så borde det väl stå "nu på fredag" Först blev jag glad då jag kommer vara i GBG "nästa fredag" dvs. den 10:e (förvisso fullt upptagen med retrodator-fest (datastorm)) Men man hade ju kunnat säga hej iaf ^^

Ah, återanvände den första nyheten. Tack!

Kanske svänger förbi spontant om det går bra, inte helt säker på att jag kan komma loss men det vore riktigt trevligt att se er

Såklart det går bra att svänga förbi spontant


signatur
12
Skriv svar