Snart kan du köpa dig snygg i The Division

Medlem
Skrivet av Saxit:
Skrivet av MEG:

Inte ok att man kan köpa saker för riktiga pengar när det borde finnas i spelet. Jag minns en tid när man köpte ett spel och det var hela spelet.....det var tider det

Jag minns en tid när spel kom med allt från början och sen när man ville ha mer till det fanns där ingenting för utvecklarna jobbade på annat.

Eller något enstaka expansion pack

Medlem
Skrivet av rosski:
Skrivet av kLIMAX_:
Skrivet av Fanskap:

Mitt största problem med The Division är att det inte finns ett vettigt avslut på kampanjen, spelade solo genom allt och mycket av Dark Zone i hopp om att få en förklaring och lösning på storyn, och få en harmonisk endgamefilm med folk som återvänder till sina hem och diverse drabbel, men nejdå. absolut inte.

Spelets story är konstant under utveckling. Vi vet fortfarande inte vad det är för typ av virus bara att det spreds med pengar. Vi vet fortfarande inte hur det ser ut i Central Park eller på Brooklyn, eller Bronx eller andra delar av USA. Spelets story, som jag uppfattar det via Massive och Ubisoft, har precis bara börjat. Det finns såååååååå mycket mer och kvar att berätta

Spelet kommer få mycket mer SP innehåll. Nu när de har löst massor av problem, balanseringar samt mer så har jag och mina polare dammat av spelet för att ge oss in en mörk värld där anarki bestämmer!

har man sagt något mer om SP innehåll? Spelets storhet var ju helt klart att levla upp till 30.

Inte direkt nej, men det ryktas om The Division 2 (ett rykte). Men om man spelar spelet ser man stora referenser till Central Park (man ser hur mappen är byggd runt den samt tidigare glitches som har visar hur det kan se ut), Brooklyn, Bronx, Queens med mer och där tror jag - eller ja; är rätt så säkert (är rätt så uppenbart) att det kommer ut SP content till det. Det spelet visar är typ en början samt en lugn före stormen.

Men sen har vi de individerna som än idag år 2017 gnäller om att "det borde vara gratis". Fuck that. Som att du går på bio för att se StarWars EP7 eller EP8 kostnadsfritt liksom.

Jag är emot en viss typ av kapitalism lika mycket som mot snålhet. The Division skall vara episodbaserad tycker man

Bra att veta; det kommer en The Division film också!


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Vem tusan spelar det här eländet fortfarande..

Medlem
Skrivet av tjockisen:

Vem tusan spelar det här eländet fortfarande..

Under vilken sten har du legat den sista tiden?!
Det är mängder av folk som spelar detta riktigt bra spel än, inkl mig själv.
Ett av få fortfarande roliga spel med Co-op.

Medlem
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av tjockisen:

Vem tusan spelar det här eländet fortfarande..

Under vilken sten har du legat den sista tiden?!
Det är mängder av folk som spelar detta riktigt bra spel än, inkl mig själv.

Och du säger att jag legat under en sten..haha..HaHa..HAHAHA!

Medlem
Skrivet av tjockisen:
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av tjockisen:

Vem tusan spelar det här eländet fortfarande..

Under vilken sten har du legat den sista tiden?!
Det är mängder av folk som spelar detta riktigt bra spel än, inkl mig själv.

Och du säger att jag legat under en sten..haha..HaHa..HAHAHA!

Retarded much?!

Medlem
Skrivet av tjockisen:
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av tjockisen:

Vem tusan spelar det här eländet fortfarande..

Under vilken sten har du legat den sista tiden?!
Det är mängder av folk som spelar detta riktigt bra spel än, inkl mig själv.

Och du säger att jag legat under en sten..haha..HaHa..HAHAHA!

En gammal modig nivå av idioti har uppenbarat sig :x


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

12
Skriv svar