Dirt 4 annonserat!

Robot
Dirt 4 annonserat!

Kör buggies, truckar och rallybilar i Sverige redan till sommaren.

#dcs-ajs-37-viggen, #dirt-4


Medlem
Dirt 4 annonserat!

"...där buggies och truckar... "

är det motviktstruckar eller stapeltruckar då? Känns som det kan bli svårt att racea med dem dock, särskilt på leriga banor


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Palanor:

"...där buggies och truckar... "

är det motviktstruckar eller stapeltruckar då? Känns som det kan bli svårt att racea med dem dock, särskilt på leriga banor

Du kan uppenbarligen mer om truckar än jag


signatur
Medlem
Skrivet av Palanor:

"...där buggies och truckar... "

är det motviktstruckar eller stapeltruckar då? Känns som det kan bli svårt att racea med dem dock, särskilt på leriga banor

Dom menar nog Låglyftare så klart

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av Palanor:

"...där buggies och truckar... "

är det motviktstruckar eller stapeltruckar då? Känns som det kan bli svårt att racea med dem dock, särskilt på leriga banor

Dom menar nog Låglyftare så klart

Nja.. tror dom menar skjutstativare

Medlem

Se till o få med split screen nu!!

Medlem

Hoppas dom kommer lägga till infected också! Det var ju riktigt roligt i Dirt 3

Medlem
Skrivet av Robalicious:
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av Palanor:

"...där buggies och truckar... "

är det motviktstruckar eller stapeltruckar då? Känns som det kan bli svårt att racea med dem dock, särskilt på leriga banor

Dom menar nog Låglyftare så klart

Nja.. tror dom menar skjutstativare

Kanske det med stativet i top bara för att det ska bli lite mera sport

Medlem
Skrivet av Robalicious:
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av Palanor:

"...där buggies och truckar... "

är det motviktstruckar eller stapeltruckar då? Känns som det kan bli svårt att racea med dem dock, särskilt på leriga banor

Dom menar nog Låglyftare så klart

Nja.. tror dom menar skjutstativare

Riktiga män tar pirran, funkar utmärkt på lera gör dem dessutom.

Medlem

Inte imponerad ett skvatt, synd.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Är truckar en felskrivning för typ lastbil eller dragbl eller är det verkligen truckar?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Är truckar en felskrivning för typ lastbil eller dragbl eller är det verkligen truckar?

Lär vara som i dirt 3 typ ombyggda pick ups https://i.ytimg.com/vi/HJ-IgbmUYPQ/maxresdefault.jpg

Medlem

Översätt gärna "announce" till "tillkännage". Ser ofta den här översättningen, vilket är förståeligt, och det är tydligen inte tekniskt sett felaktigt, men "annonsera" översätts naturligare till "advertise", alltså reklam, snarare än ett "avslöjande", vilket man ofta (alltid?) syftar på när man talar om "announcement".

Tack för mig.

Medlem
Skrivet av rosski:
Skrivet av Molotov:

Är truckar en felskrivning för typ lastbil eller dragbl eller är det verkligen truckar?

Lär vara som i dirt 3 typ ombyggda pick ups https://i.ytimg.com/vi/HJ-IgbmUYPQ/maxresdefault.jpg

Den bilden är från Dirt 2, men de ser nog ungefär likadana ut i Dirt 3.

Så Landrush är nog inte något som Dirt 4 introducerar...

Väldigt intresserad av spelet hur som helst. Har trean och har försökt hitta tvåan.


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Htc vive support nu da...

ELF
Medlem

Får se vad det blir av med detta. Har Dirt 2 och 3. Uppskattade båda spelen. Men frågan är om man kommer kunna gilla den "lite mer" arkadiga känslan efter aatt ha kört Dirt Rally.

Och för att inte vara sämst så tror jag det är plocktruckar det gäller. Där kan man nog skapa en del tävlingsmoment.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ArcticFire:
Skrivet av rosski:
Skrivet av Molotov:

Är truckar en felskrivning för typ lastbil eller dragbl eller är det verkligen truckar?

Lär vara som i dirt 3 typ ombyggda pick ups https://i.ytimg.com/vi/HJ-IgbmUYPQ/maxresdefault.jpg

Den bilden är från Dirt 2, men de ser nog ungefär likadana ut i Dirt 3.

Så Landrush är nog inte något som Dirt 4 introducerar...

Väldigt intresserad av spelet hur som helst. Har trean och har försökt hitta tvåan.

Hmm min dåliga google fu lyste igenom.... Upptäckte det när jag skickat bilden men orkade inte byta då

Medlem

Hoppas på bra undehållning gör jag men i värsta fall är det ett demo på hur Dirt Rally 2 kan se ut ☺

Medlem

Oj, va kul! Ser skitsnyggt ut!
Den här ska jag förboka!
Har alla tidigare i DiRT-serien.


signatur

autograph

Medlem

Blev rätt besviken.

Dirt Rally är ett av de bästa racingspelen som släppts på många år (och med Oculus Rift är det helt fantastiskt) och jag hade verkligen hoppats på mer innehåll till det spelet.
Alternativt en fullfjädrat uppföljare med ett ordentligt karriärspel.

Dirt är inte dåliga spel, och jag klandrar ingen för att de gillar dem, men jag vill ha ett spel som fokuserar ordentligt på en diciplin, och inte en blandning av halvhjärtade spellägen.

Jag är skeptiskt och just nu besviken men ska bli intressant att se vad som kommer i sommar och förhoppningsvis blir jag positivt överraskad!.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Dirt 4 kommer att ha två spellägen. Ett arkadläge och ett simulatorläge. Codemasters har valt att göra spelet ännu mer realistiskt då man väljer "simulaton" än vad det var i Dirt Rally.

Så det lär bli svårare(eller mer utmanande) än Dirt Rally med andra ord.

Medlem
Skrivet av Freffo:

Dirt 4 kommer att ha två spellägen. Ett arkadläge och ett simulatorläge. Codemasters har valt att göra spelet ännu mer realistiskt då man väljer "simulaton" än vad det var i Dirt Rally.

Så det lär bli svårare(eller mer utmanande) än Dirt Rally med andra ord.

Man ska förvisso vara skeptisk till utvecklarens egna uttalanden men det som de själva sagt om D4 och tekniken bakom det låter iaf väldigt lovande.

Mest intressant är att sträckorna skapas slumpmässigt vilket ger verklig anledning till både "shakedowns" och att noggrant lyssna på kartläsaren, till skillnad från annars då man relativt snabbt lär sig sträckorna uttantill. Varje rally blir unikt (om man inte väljer att spara sträckorna) och om även väder och dagsljus tillåts vara slumpmässigt får vi en väldigt spännande och intensiv upplevelse!

Jag har absolut inget emot att spelet erbjuder både lättsam och realistisk spelstil.

Mitt största bekymmer är att spelet återigen ska erbjuda rallycross m.m. Det tar fokus ifrån vanligt rally och risken är att vi även denna gång får ett tunnt karriärspel.
Men som sagt, jag hoppas jag har fel och att Codemasters visar sig ha helt rätt när de säger att de lyckats erbjuda allt för båda parter.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

One krock one kill?

Om det ska vara realistiskt så...

Medlem
Skrivet av Star Lord:

One krock one kill?

Om det ska vara realistiskt så...

Man kan ju hoppas men tyvärr tror jag inte de går så långt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Lombra:

Översätt gärna "announce" till "tillkännage". Ser ofta den här översättningen, vilket är förståeligt, och det är tydligen inte tekniskt sett felaktigt, men "annonsera" översätts naturligare till "advertise", alltså reklam, snarare än ett "avslöjande", vilket man ofta (alltid?) syftar på när man talar om "announcement".

Tack för mig.

"Utannonsera" är den korrekta benämningen.

1
Skriv svar