For Honor lanseras med 12 multiplayer-kartor, fler släpps som gratis DLC

Robot
For Honor lanseras med 12 multiplayer-kartor, fler släpps som gratis DLC
Medlem
For Honor lanseras med 12 multiplayer-kartor, fler släpps som gratis DLC

Har spelat lite under betan som är nu. Tycka vad man vill om spelet i sig, men animationerna är i världsklass.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Skulle man kunna säga att detta är som Planetside 2 fast med svärd?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Skulle man kunna säga att detta är som Planetside 2 fast med svärd?

Inte alls. Det finns tre lag, men det är ungefär så långt likheterna sträcker sig.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Utifrån betan tycker jag detta verkar bli ett kanonspel

Medlem

Släpps även med Denuvo... Så blir ett nej för min del


signatur

It's Nice To Be Important, But It's More Important To Be Nice

Medlem

Mycket som verkar oerhört lovande med detta spel!

Medlem

Nån annan matchmakingen tar evigheter för ?.. Verkar vara en halvdann nätverkskod eller vad de nu är.

Medlem

Jag ser inte charmen i det här spelet tyvärr. Fighterna ser oerhört sega och tjatiga ut, men det kanske är mycket roligare att spela själv?

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Har spelat lite under betan som är nu. Tycka vad man vill om spelet i sig, men animationerna är i världsklass.

Vafan börjar inte den kommande helgen?

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Puscifer:

Har spelat lite under betan som är nu. Tycka vad man vill om spelet i sig, men animationerna är i världsklass.

Vafan börjar inte den kommande helgen?

Den började klockan 7 ikväll har jag för mig? Den är igång nu och slutar den 29:e åtminstone.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Så synd att jag inte alls lockas av själva spelet för kriget om världskartan ser skitkul ut

Medlem
Skrivet av zumo:

Nån annan matchmakingen tar evigheter för ?.. Verkar vara en halvdann nätverkskod eller vad de nu är.

Dominion 4v4 Players vs Players verkar vara buggat för det mesta. Annars har det inte tagit speciellt lång tid att hitta matcher för oss, max 1 min.

Känns väldigt obalanserat dock, sköld är typ op.

Medlem

Gillar verkligen att fler släpper sina dlc gratis! Ska bli intressant att testa i helgen.

Medlem

Själv väntar man fortfarande på sin key från fz! Man kanske borde anmäla det allmänna reklamationsnämnden!

Medlem

Måste vara en bra kampanj som följer med, för som MP spel är det inte i närheten värt 600:-
Småkul dock, och det känns bra optimerat

Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Puscifer:

Har spelat lite under betan som är nu. Tycka vad man vill om spelet i sig, men animationerna är i världsklass.

Vafan börjar inte den kommande helgen?

Den började klockan 7 ikväll har jag för mig? Den är igång nu och slutar den 29:e åtminstone.

Började 15.oo idag (igår om man räknar tiden jag skriver detta)

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Skulle man kunna säga att detta är som Planetside 2 fast med svärd?

För mig känns det mer som Injustice eller Mortal Combat med svärd :/

Avstängd

Ubisoft och gratis? Are drugs Ubisoft?

Moderator | Testpilot

Jag har betanycklar om någon vill ha. PM mig erat UBI användarnamn så löser vi det.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Bulletblues:

Måste vara en bra kampanj som följer med, för som MP spel är det inte i närheten värt 600:-
Småkul dock, och det känns bra optimerat

Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Puscifer:

Har spelat lite under betan som är nu. Tycka vad man vill om spelet i sig, men animationerna är i världsklass.

Vafan börjar inte den kommande helgen?

Den började klockan 7 ikväll har jag för mig? Den är igång nu och slutar den 29:e åtminstone.

Började 15.oo idag (igår om man räknar tiden jag skriver detta)

För många är det värt 600. Jag lägger oftast ner mer tid på mp. Nu har dom en sp kampanj också så skicka inte onödiga kommentarer.

Jag har fortfarande inte lyckats komma in i nått game, står bara och laddar i lobbyn "Waiting for game to load, be ready" eller nått. Ibland går den lite längre, men stannar där också, Försökte 20 gånger nu ungefär, tog bort skiten.

Medlem

Wow! Måste vara första gången på länge som ett AAA-spel lanserar banor med tvåsiffrigt antal.

Medlem

Är det 12 UNIKA banor, eller är det variationer som det står i nyheten? Jag förstår inte vad som avses.

Skribent
Skrivet av superapan:

Är det 12 UNIKA banor, eller är det variationer som det står i nyheten? Jag förstår inte vad som avses.

12 unika banor, sen finns det fyra-sex estetiska variationer av varje karta.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av superapan:

Är det 12 UNIKA banor, eller är det variationer som det står i nyheten? Jag förstår inte vad som avses.

Titta på filmen kanske..(Ծ‸ Ծ)?
(12 maps i fyra till 6 variationer) .. totalt 60 innan dlc.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Ubisoft och gratis? Are drugs Ubisoft?

Det har ju kommit sjukt mycket gratis till R6S dock...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gen
Medlem
Skrivet av pelson:

Jag har fortfarande inte lyckats komma in i nått game, står bara och laddar i lobbyn "Waiting for game to load, be ready" eller nått. Ibland går den lite längre, men stannar där också, Försökte 20 gånger nu ungefär, tog bort skiten.

Kanske något skumt hos dig? Lirat tidigare betatester utan problem.

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Bulletblues:

Måste vara en bra kampanj som följer med, för som MP spel är det inte i närheten värt 600:-
Småkul dock, och det känns bra optimerat

Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Puscifer:

Har spelat lite under betan som är nu. Tycka vad man vill om spelet i sig, men animationerna är i världsklass.

Vafan börjar inte den kommande helgen?

Den började klockan 7 ikväll har jag för mig? Den är igång nu och slutar den 29:e åtminstone.

Började 15.oo idag (igår om man räknar tiden jag skriver detta)

För många är det värt 600. Jag lägger oftast ner mer tid på mp. Nu har dom en sp kampanj också så skicka inte onödiga kommentarer.

Öppet forum, knappast en onödig kommentar. Bara för du inte håller med om den är den inte onödig.

Skrivet av Gen:
Skrivet av pelson:

Jag har fortfarande inte lyckats komma in i nått game, står bara och laddar i lobbyn "Waiting for game to load, be ready" eller nått. Ibland går den lite längre, men stannar där också, Försökte 20 gånger nu ungefär, tog bort skiten.

Kanske något skumt hos dig? Lirat tidigare betatester utan problem.

Läs forumet, massvis med folk som har samma problem, jag inkluderad.

Medlem

Sorry spelet är snyggt, men kontrollerna och input latency är fan bedrövliga. Får man leta efter något annat spel att spela i Februari. Att fightas känns så jävla awquard så jag finner inte ord.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Ubisoft och gratis? Are drugs Ubisoft?

Ubisoft har gått ut och sagt att alla deras spel ska i framtiden släppa nya banor gratis för att dom inte vill dela upp spelarna. Dom ska tjäna pengar på annat som t.ex. skins till vapen.

12
Skriv svar