Testa Ghost Recon: Wildlands nästa helg

Robot
Medlem
Testa Ghost Recon: Wildlands nästa helg

Mycket trevligt, ser fram emot betan. Men jag måste fråga, hur många nycklar tror ni att ni kommer få tag i? Om insatsen går som den den ska så att säga. Finns det någon max gräns typ 50 eller 100 nycklar?

Redaktör
Skrivet av Dannemannen99:

Mycket trevligt, ser fram emot betan. Men jag måste fråga, hur många nycklar tror ni att ni kommer få tag i? Om insatsen går som den den ska så att säga. Finns det någon max gräns typ 50 eller 100 nycklar?

Vi fick 100 For Honor-nycklar. Kan kanske vara en antydan. För vår del finns ingen övre gräns för hur många vi kan mata ut.


signatur
Skribent

Fan, va surt. Då är ju jag och Calle på Skånegatan.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Singleplayer beta va? Vet inte ens om de finns multiplayer.. men antar det.

Faktist väldigt intresserad av detta även om de snarare ser lite ut som Ghost Recon fått barn med Far cry..
Men jag älskar Far cry

Medlem
Skrivet av zumo:

Singleplayer beta va? Vet inte ens om de finns multiplayer.. men antar det.

Faktist väldigt intresserad av detta även om de snarare ser lite ut som Ghost Recon fått barn med Far cry..
Men jag älskar Far cry

Hela storyn ska gå att köra co-op med fyra spelare

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av zumo:

Singleplayer beta va? Vet inte ens om de finns multiplayer.. men antar det.

Faktist väldigt intresserad av detta även om de snarare ser lite ut som Ghost Recon fått barn med Far cry..
Men jag älskar Far cry

De har marknadsfört coop rätt hårt, så visst finns det MP. Finns en hel del gameplayvideos på det.

Medlem

Finns sliptscreen coop? Och på alla format?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag vill ha en beta-nyckel

Jag har fått till For Honor som jag ska testa idag. Men med min tur så får jag not inget till det spel jag faktiskt ville testa...

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av zumo:

Singleplayer beta va? Vet inte ens om de finns multiplayer.. men antar det.

Faktist väldigt intresserad av detta även om de snarare ser lite ut som Ghost Recon fått barn med Far cry..
Men jag älskar Far cry

De har marknadsfört coop rätt hårt, så visst finns det MP. Finns en hel del gameplayvideos på det.

Jag uttryckte mig rätt klumpigt. Det jag menar är om det är delar ur "Campaign" som ingår under betan. Det vill säga storyuppdrag än endast ett multiplayerläge, som vid t.ex DOOM-betan eller For Honor nu.

Co-op är ju multiplayer rent formellt men jag ser det snarare som singleplayer xD. Då singleplayer automatiskt betyder samma som "Campaign" för min del av nån anledning.
Syftade på om betan var liksom mer av ett pvp stuk.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Fan, va surt. Då är ju jag och Calle på Skånegatan.

Ta med bärbara och internet dongel! Släpp lös gamern inom er!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Yes Please... sett fram mot Wildlands länge nu. mer coop till folket"

Medlem

Åh, det hade jag sett fram, det är ett av de spel jag ser mest fram emot för tillfället. Är dock upptagen hela nästa helg så det är inte lönt att söka denna gång.

Medlem

Fick ni tag på några nycklar till wildlands?

1
Skriv svar