For Honor lanseras med 12 multiplayer-kartor, fler släpps som gratis DLC

Medlem
Skrivet av Tobbe:
Skrivet av superapan:

Är det 12 UNIKA banor, eller är det variationer som det står i nyheten? Jag förstår inte vad som avses.

Titta på filmen kanske..(Ծ‸ Ծ)?
(12 maps i fyra till 6 variationer) .. totalt 60 innan dlc.

Surputte, och ändå är det fredag!

Medlem
Skrivet av dafuq:

För många är det värt 600. Jag lägger oftast ner mer tid på mp. Nu har dom en sp kampanj också så skicka inte onödiga kommentarer.

Möjligt att det är, men min personliga åsikt är att spelet inte är värt 600:- för MP-delen då jag, som jag skriver, finner den småkul. Bara för att min åsikt inte stämmer överens med din, gör det inte den eller min kommentar onödig.
För övrigt så lägger jag oxå ner mer tid i spels MP, vars fokus ligger på MP. Finner det rätt logiskt faktiskt

Medlem

Någon som sitter på en extra nyckel?

Vill gärna prova detta!

Medlem

Vill också ha en nyckel =(...Ingen som har någon invite??

Medlem
Skrivet av Makkapakka:
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Bulletblues:

Måste vara en bra kampanj som följer med, för som MP spel är det inte i närheten värt 600:-
Småkul dock, och det känns bra optimerat

Skrivet av Tapiwen:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Puscifer:

Har spelat lite under betan som är nu. Tycka vad man vill om spelet i sig, men animationerna är i världsklass.

Vafan börjar inte den kommande helgen?

Den började klockan 7 ikväll har jag för mig? Den är igång nu och slutar den 29:e åtminstone.

Började 15.oo idag (igår om man räknar tiden jag skriver detta)

För många är det värt 600. Jag lägger oftast ner mer tid på mp. Nu har dom en sp kampanj också så skicka inte onödiga kommentarer.

Öppet forum, knappast en onödig kommentar. Bara för du inte håller med om den är den inte onödig.

Skrivet av Gen:
Skrivet av pelson:

Jag har fortfarande inte lyckats komma in i nått game, står bara och laddar i lobbyn "Waiting for game to load, be ready" eller nått. Ibland går den lite längre, men stannar där också, Försökte 20 gånger nu ungefär, tog bort skiten.

Kanske något skumt hos dig? Lirat tidigare betatester utan problem.

Läs forumet, massvis med folk som har samma problem, jag inkluderad.

Inte håller med ? Haha, han ljuger ju och säger att det inte finns sp xD är inte det rätt onödigt

Medlem

Pros; Snyggt, bra möjligheter att ge din karaktär ett personligt utseende, KÖTTIGT! Bra känsla i animationerna.
Cons. Konsolkontroller som är avigt portade.

Ett köp? nä tyvärr.


signatur

#PCMR

Medlem
Skrivet av dafuq:

Inte håller med ? Haha, han ljuger ju och säger att det inte finns sp xD är inte det rätt onödigt

Du har ju citerat att jag skriver "Det måste vara en bra kampanj".....!?
Du verkar besitta lite diverse problem. Kanske se över dom innan du skriver i ett kommentatorsfält igen

Sen så rekommenderar jag att du lär dig hur man citerar korrekt på ett forum. Massiva och orelaterade kommentarer är bara drygt att ha som massiv text över 99% av kommentaren. Sen får dom som inte har nått med saken att göra, massa notifikationer. Det är drygt.

Medlem
Skrivet av Bulletblues:
Skrivet av dafuq:

Inte håller med ? Haha, han ljuger ju och säger att det inte finns sp xD är inte det rätt onödigt

Du har ju citerat att jag skriver "Det måste vara en bra kampanj".....!?
Du verkar besitta lite diverse problem. Kanske se över dom innan du skriver i ett kommentatorsfält igen

Sen så rekommenderar jag att du lär dig hur man citerar korrekt på ett forum. Massiva och orelaterade kommentarer är bara drygt att ha som massiv text över 99% av kommentaren. Sen får dom som inte har nått med saken att göra, massa notifikationer. Det är drygt.

Yep, jag har dragits in i någon skit tydligen, får massa notifikationer :/

Medlem

Är det någon som har en extra beta nyckel eller vet hur man kan få tag i en?. Är riktigt sugen på att testa denna betan faktiskt.

Medlem

Har 3 invites över som inte kommer gå åt. Skicka pm med uplay-konto så löser vi det.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Moderator | Testpilot
Skrivet av Soolar:

Pros; Snyggt, bra möjligheter att ge din karaktär ett personligt utseende, KÖTTIGT! Bra känsla i animationerna.
Cons. Konsolkontroller som är avigt portade.

Ett köp? nä tyvärr.

Bara köra med en kontroll så Funkar det utmärkt


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

FYI ingen jag kontaktade verkar vilja ta emot sina invites. Hör av er så skickar jag. Kom ihåg att ni gärna ska försöka vara online på Uplay do jag måste adda er för att det ska skickas ordentligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Byter xbox one kod mot ps4 kod. Pm!

Medlem

Jäkla kul spel, sitter och spelar på datorn. Burken har under minimum kraven men spelet går att spela ändå, kanske runt 30-40fps

SKulle dock vilja prova på ps4an om någon har en extra

Medlem

Nån som har PC keys över?

Medlem

Sista dagen nu, någon som fortfarande sitter på en oanvänd nyckel? Ubi--> teddddde

Tack på förhand!

Medlem
Skrivet av dafuq:

Sen så rekommenderar jag att du lär dig hur man citerar korrekt på ett forum. Massiva och orelaterade kommentarer är bara drygt att ha som massiv text över 99% av kommentaren. Sen får dom som inte har nått med saken att göra, massa notifikationer. Det är drygt.

Bara ett test. Har aldrig försökt citera en del av en kommentar innan...


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Bara ett test. Har aldrig försökt citera en del av en kommentar innan...

Ville du citera mig eller dafuq där?
Vet inte om jag ska ge ett 'gj' eller ett 'nt'

Medlem
Skrivet av Bulletblues:
Skrivet av Oakenborn:

Bara ett test. Har aldrig försökt citera en del av en kommentar innan...

Ville du citera mig eller dafuq där?
Vet inte om jag ska ge ett 'gj' eller ett 'nt'

Haha oj då, det blev visst fel. Men nu vet jag iaf nästan hur det fungerar (Det var dig jag tänkte citera)


signatur

PSN: MrOakenborn

12
Skriv svar