Nintendo firar Breath of the Wild med omfattande Zelda-rea

Robot
Nintendo firar Breath of the Wild med omfattande Zelda-rea
Medlem
Nintendo firar Breath of the Wild med omfattande Zelda-rea

Jag har inte förmåga att svänga förbi Nintendos eShop för att spana på priserna, men om jag känner Nintendo rätt är det inte fråga om några markanta prisnedsättningar.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Söder om söder-hipster
Skrivet av Puscifer:

Jag har inte förmåga att svänga förbi Nintendos eShop för att spana på priserna, men om jag känner Nintendo rätt är det inte fråga om några markanta prisnedsättningar.

30 procent är det ju enligt artikeln. Typ en tredjedel alltså - bra tycker jag, även om jag redan har alla spelen


signatur

"Well, you know what they say: "If you want to save the world, you gotta push a few old ladies down the stairs."

Medlem

Försöker komma åt rabatterna på mitt 3DS, men ordinarie priser visas bara. Någon som vet varför?

Releasehästryttare
Skrivet av Jakob99:
Skrivet av Puscifer:

Jag har inte förmåga att svänga förbi Nintendos eShop för att spana på priserna, men om jag känner Nintendo rätt är det inte fråga om några markanta prisnedsättningar.

30 procent är det ju enligt artikeln. Typ en tredjedel alltså - bra tycker jag, även om jag redan har alla spelen

Är ju rätt bedrövligt när man jämför med alla andra spelföretag.

Medlem

30% i eShop = ordinarie pris hos återförsäljare.

Good deal.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av n1iz:

Försöker komma åt rabatterna på mitt 3DS, men ordinarie priser visas bara. Någon som vet varför?

Bara för "My Nintendo"-medlemmar. Tappade intresset direkt i med att jag inte har någon koll på hur det funkar.

Medlem
Skrivet av Jockewg:
Skrivet av n1iz:

Försöker komma åt rabatterna på mitt 3DS, men ordinarie priser visas bara. Någon som vet varför?

Bara för "My Nintendo"-medlemmar. Tappade intresset direkt i med att jag inte har någon koll på hur det funkar.

Det är just det. Gick nämligen igenom allt det där med att länka konton osv, men inte ens det funkar.

Medlem

Typiskt, köpte Oracle of seasons/ages för typ en vecka sen.

Medlem

Värt att spela Skyward Sword på Wii U? Hur är kontrollerna?

Medlem
Skrivet av n1iz:
Skrivet av Jockewg:
Skrivet av n1iz:

Försöker komma åt rabatterna på mitt 3DS, men ordinarie priser visas bara. Någon som vet varför?

Bara för "My Nintendo"-medlemmar. Tappade intresset direkt i med att jag inte har någon koll på hur det funkar.

Det är just det. Gick nämligen igenom allt det där med att länka konton osv, men inte ens det funkar.

Samma här, skapade konto och är länkat till min Nintendo ID. Men får inte upp rabatten i Wii U shoppen.
Mailat support, så får se om det finns nån lösning. Kanske bara är högt tryck nu.

Medlem
Skrivet av Wocizon:

Värt att spela Skyward Sword på Wii U? Hur är kontrollerna?

Kan inte säga nått om kontrollerna specifikt. Men det var ganska så Wii mote krävande till Wii om jag inte mins helt fel, d.v.s med motionstyrning. Wii U paddan ska fungera på något sätt men Nintendos egna sida för spelet säger detta:
Required - Wii Remote Plus + Nunchuck Controller.
Compatible - Wii U Gamepad

Tycker kontrollerna fungerade bra, lika bra om inte lite bättre än Twilight Princess om man ska jämföra hur det var med Wii Remote kontrollen på båda spelen.

Medlem

Hade ju varit nice med en steam rea bundle style. Alltså ca 75% - 90% rabatt ☺

Medlem

Rätt säker på att vissa utav 3ds-titlarna endast är spelbara på "New Nintendo 3ds" så oss med dom gamla versionerna kan t ex inte köpa A link to the past.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av Wocizon:

Värt att spela Skyward Sword på Wii U? Hur är kontrollerna?

Kan inte säga nått om kontrollerna specifikt. Men det var ganska så Wii mote krävande till Wii om jag inte mins helt fel, d.v.s med motionstyrning. Wii U paddan ska fungera på något sätt men Nintendos egna sida för spelet säger detta:
Required - Wii Remote Plus + Nunchuck Controller.
Compatible - Wii U Gamepad

Tycker kontrollerna fungerade bra, lika bra om inte lite bättre än Twilight Princess om man ska jämföra hur det var med Wii Remote kontrollen på båda spelen.

man kan bara lira med wiimote plus och nunchuck, man spelar spelet "på wii" när man sätter i skivan i wii u, deras bakåtkompatibilitet betyder egentligen att de emulerar wii på konsolen, i brist på bättre ordval

EDIT: Compatible betyder såvitt jag kommer ihåg (länge sen nu) bara att spelet kan visas på paden istället för TV om man nu skulle få för sig det, men har inget minne av om det var så det gick till


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av Wocizon:

Värt att spela Skyward Sword på Wii U? Hur är kontrollerna?

Det är ett bra spel med fullständigt horribla kontroller. Man blir behandlad som ett efterblivet barn emellanåt också. Ibland upprepas samma information in absurdum, fast formulerat på olika sätt. Kan man överleva detta så är det absolut ett bra spel under all dynga.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

1
Skriv svar