Steeps senaste patch bjuder på efterlängtade förändringar

Robot
Steeps senaste patch bjuder på efterlängtade förändringar
Medlem
Steeps senaste patch bjuder på efterlängtade förändringar

Vart faktiskt en stor skillnad i hoppandet, mycket lättare nu att faktiskt få till trick


signatur

God is dead

Medlem

Sugen att shoppa detta spel till Steam. Tror fan jag slår till på det nu ikväll. Har inte åkt bräda sedan SSX spelen så det är på god tid...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Riktigt kul spel, hoppas det säljer bra!

Medlem

Jag har fortfarande riktigt kul med det här spelet! Det folk måste förstå är att vi som faktiskt avgudar denna typ av spel.. vi är i extas!

"Äsch! Det var kul i en kvart" etc. Det existerar inte hos oss, det här är allt vi hade kunnat be om och lite till.

Är bara glad att ett spelföretag valde att gå vidare med utveckligen för ett sånt här spel.. som vi har väntat.

Medlem
Skrivet av Keza:

Jag har fortfarande riktigt kul med det här spelet! Det folk måste förstå är att vi som faktiskt avgudar denna typ av spel.. vi är i extas!

"Äsch! Det var kul i en kvart" etc. Det existerar inte hos oss, det här är allt vi hade kunnat be om och lite till.

Är bara glad att ett spelföretag valde att gå vidare med utveckligen för ett sånt här spel.. som vi har väntat.

Håller helt med Keza här!

Medlem

Haahahaha kommer att aldrig att det hända men lycka till.

Medlem

Alltid något, om man sitter på en PS4 Pro...
Antar att man inte kunde göra mer, då PS4-versionen i stort är identiskt med PC-versionen, à la UBI...

Men som någon sa, detta spel ska liras med handkontroll!

Medlem
Skrivet av Star Lord:

https://abload.de/img/steepykj7t.png

Alltid något, om man sitter på en PS4 Pro...
Antar att man inte kunde göra mer, då PS4-versionen i stort är identiskt med PC-versionen, à la UBI...

Men som någon sa, detta spel ska liras med handkontroll!

Skönt att man har handkontroll till PC Funderat på detta spel men varit lite orolig att jag ska tröttna på det för fort.

Medlem
Skrivet av Keza:

Jag har fortfarande riktigt kul med det här spelet! Det folk måste förstå är att vi som faktiskt avgudar denna typ av spel.. vi är i extas!

"Äsch! Det var kul i en kvart" etc. Det existerar inte hos oss, det här är allt vi hade kunnat be om och lite till.

Är bara glad att ett spelföretag valde att gå vidare med utveckligen för ett sånt här spel.. som vi har väntat.

Jag älskar SSX och gillade nya SSX kommer jag gilla STEEP?

Medlem
Skrivet av PsyX:
Skrivet av Keza:

Jag har fortfarande riktigt kul med det här spelet! Det folk måste förstå är att vi som faktiskt avgudar denna typ av spel.. vi är i extas!

"Äsch! Det var kul i en kvart" etc. Det existerar inte hos oss, det här är allt vi hade kunnat be om och lite till.

Är bara glad att ett spelföretag valde att gå vidare med utveckligen för ett sånt här spel.. som vi har väntat.

Jag älskar SSX och gillade nya SSX kommer jag gilla STEEP?

Ssx och steep är två väldigt olika spel, steep är mer åt någon semi realism medans ssx är rätt överdrivet

Tänk dig ungefär som vad skate var mot tony hawk spelen


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av Angust:
Skrivet av PsyX:
Skrivet av Keza:

Jag har fortfarande riktigt kul med det här spelet! Det folk måste förstå är att vi som faktiskt avgudar denna typ av spel.. vi är i extas!

"Äsch! Det var kul i en kvart" etc. Det existerar inte hos oss, det här är allt vi hade kunnat be om och lite till.

Är bara glad att ett spelföretag valde att gå vidare med utveckligen för ett sånt här spel.. som vi har väntat.

Jag älskar SSX och gillade nya SSX kommer jag gilla STEEP?

Ssx och step är två väldigt olika spel, steep är mer åt någon semi realism medans ssx är rätt överdrivet

Tänk dig ungefär som vad skate var mot tony hawk spelen

ok, tack

Medlem

Kan tipsa om Mark McMorris Infinite Air om ni söker Skate känslan i ett snowboard spel.

1
Skriv svar