Nästan 10 % spelar Resident Evil 7 i VR

Robot
Medlem
Nästan 10 % spelar Resident Evil 7 i VR

Ser ut att vara föra riktiga VR spelet ute just nu. Hoppas fler utvecklare följer exemplet och släpper fler spel optimerade just för VR och inte bara tekniska demos.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Re7 i vr va de roligaste/läskigaste jag spelat på väldigt länge! Tänk skyrim och vr

Medlem

Köpte spelet på Steam och hoppas på att det kommer stöd till Vive, men nu 5 timmar in så är jag säker på att jag aldrig i helvete kommer våga spela det i VR.
Ser bara den här nyheten som ett bevis på att 10% är idioter!

Medlem
Skrivet av Peterboxy:

Köpte spelet på Steam och hoppas på att det kommer stöd till Vive, men nu 5 timmar in så är jag säker på att jag aldrig i helvete kommer våga spela det i VR.
Ser bara den här nyheten som ett bevis på att 10% är idioter!

PSVR har 1 års exklusivitet på RE7VR
Så kommer tidigast nästa år

ELF
Medlem

Men då måste det ju vara mer än 9,5% som kör det i vr om vr delen bara är släppt för PS än så länge.?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag tog av mig VR efter 1h spel, blev helt svettig. Grymt spel oavsett!

Medlem

varvade (som vi kids på 90-talet kallade det) spelet igår och det var det häftigaste jag spelat på väldigt länge. Spelade dock på PC och skulle aldrig spela detta i VR för jag har inte blivit så här skrämd på väldigt länge.

Visst, spelet har sina brister men jävlar vilken resa det var och spelet osade kvalité. Hoppas bara att spelföretag fortsätter satsa på den här typen av spel).
Dagens spel är ju bara microtransaktioner hit å microtransaktioner dit som gäller tyvärr.

Medlem
Skrivet av Karmak:
Skrivet av Peterboxy:

Köpte spelet på Steam och hoppas på att det kommer stöd till Vive, men nu 5 timmar in så är jag säker på att jag aldrig i helvete kommer våga spela det i VR.
Ser bara den här nyheten som ett bevis på att 10% är idioter!

PSVR har 1 års exklusivitet på RE7VR
Så kommer tidigast nästa år

Kommer vänta med RE7 tills det kommer till Vive. Kommer vara billigare om ett år också

Medlem

Ha ha jag ska faktiskt köpa det om ca 2 månader och köra det i psvr. Efter att jag köpt en Pro. Ska hypa upp mej lite tills dess det kommer att bli så grymt!

Medlem

men...men... det är ju redan för läskigt för att spela =S
#fegis

Medlem

För er som funderar på att skaffa VR, vänta med att köpa/spela tills ni gjort det.
Spelat hela helgen & verkligen älskat varje sekund av det.
Spelet är helt annorlunda & läskigt som fasen i VR

Medlem

Kört ca halva spelet nu och endast i vr, lätt den fetaste spelupplevelsen nånsin för mig

1
Skriv svar