Fergus Urquhart berättar om okänd Fallout 3-version

Robot
Fergus Urquhart berättar om okänd Fallout 3-version
Medlem
Fergus Urquhart berättar om okänd Fallout 3-version

Hellre ett nytt isometrisk Fallout om jag fått bestämma.
Fallout 1 - 2 plus Tactics var de jag gillade bäst i serien.

Medlem

"Det blest istället Bethesda Softworks som släppte Fallout 3"

En av de mest tragiska händelserna i spelvärldens historia...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Fallout 1 o 2 var bra man långt ifrån de mästerverk folk obegripligt nog fått för sig. Tactics var däremot totalt värdelöst.

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Fallout 1 o 2 var bra man långt ifrån de mästerverk folk obegripligt nog fått för sig. Tactics var däremot totalt värdelöst.

För att det är obegripligt för dig innebär inte att du har rätt
Jag och många andra håller INTE med dig överhuvudtaget.

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Fallout 1 o 2 var bra man långt ifrån de mästerverk folk obegripligt nog fått för sig. Tactics var däremot totalt värdelöst.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hade önskat fallout var som det är nu fast med 1 och 2 rpg


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Dunder:

"Det blest istället Bethesda Softworks som släppte Fallout 3"

En av de mest tragiska händelserna i spelvärldens historia...

Inte för mig som älskar dom nya Falloutspelen.
Den enes död, den andres Favoritspel.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av Newklear:

"Det blest istället Bethesda Softworks som släppte Fallout 3"

En av de mest tragiska händelserna i spelvärldens historia...

Inte för mig som älskar dom nya Falloutspelen.
Den enes död, den andres Favoritspel.

Nej, lite svårt att skriva något som gäller för alla....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Det kommer aldrig släppas ett nytt spel så rått, grymt och brutalt som fallout 2. Porr, kannibalism, barnmord, slaveri och djurplågeri med ett par goa skratt som soundtrack.

1
Skriv svar