Battlefield 1 får snart testservrar

Robot
Medlem
Battlefield 1 får snart testservrar

Ea fortsätter att böja över Dice och skriker "SQUEEL PIG, SQUEEL"

Dice som höll sin integritet så bra under BF2-BC2 eran...vad fan hände? Ta extra betalt för att låta folk spendera tid och ge feedback på testveraionen av spelet oooh fuck off!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

EA servrarna är nere. Igen... Så hade man kunnat logga in så hade man kanske kunnat registrera sig för eventuellt testande.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Javas:

Ea fortsätter att böja över Dice och skriker "SQUEEL PIG, SQUEEL"

Dice som höll sin integritet så bra under BF2-BC2 eran...vad fan hände? Ta extra betalt för att låta folk spendera tid och ge feedback på testveraionen av spelet oooh fuck off!!

Money talks, om folk nu är så dumma så de fortsätter betala så kommer ju företagen fortsätta utnyttja folk.

Medlem
Skrivet av Javas:

Ea fortsätter att böja över Dice och skriker "SQUEEL PIG, SQUEEL"

Dice som höll sin integritet så bra under BF2-BC2 eran...vad fan hände? Ta extra betalt för att låta folk spendera tid och ge feedback på testveraionen av spelet oooh fuck off!!

Har du premium så behöver du ju inte betala extra. Sen förstår jag att man vill begränsa antalet genom att gå via premium, då vet man att det verkligen är folk som engagerar sig som lämnar feedback. Skulle alla få gå in, testa och ge sina åsikter så blir det bara en enda röra och man gör fel balanseringar.

Medlem
Skrivet av blackidus:
Skrivet av Javas:

Ea fortsätter att böja över Dice och skriker "SQUEEL PIG, SQUEEL"

Dice som höll sin integritet så bra under BF2-BC2 eran...vad fan hände? Ta extra betalt för att låta folk spendera tid och ge feedback på testveraionen av spelet oooh fuck off!!

Har du premium så behöver du ju inte betala extra. Sen förstår jag att man vill begränsa antalet genom att gå via premium, då vet man att det verkligen är folk som engagerar sig som lämnar feedback. Skulle alla få gå in, testa och ge sina åsikter så blir det bara en enda röra och man gör fel balanseringar.

Dom ger ju bara till veteranerna, så premiumavgiften är en dålig ursäkt av dom imo.


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av blackidus:
Skrivet av Javas:

Ea fortsätter att böja över Dice och skriker "SQUEEL PIG, SQUEEL"

Dice som höll sin integritet så bra under BF2-BC2 eran...vad fan hände? Ta extra betalt för att låta folk spendera tid och ge feedback på testveraionen av spelet oooh fuck off!!

Har du premium så behöver du ju inte betala extra. Sen förstår jag att man vill begränsa antalet genom att gå via premium, då vet man att det verkligen är folk som engagerar sig som lämnar feedback. Skulle alla få gå in, testa och ge sina åsikter så blir det bara en enda röra och man gör fel balanseringar.

Dom ger ju bara till veteranerna, så premiumavgiften är en dålig ursäkt av dom imo.

Läste du nyheten ordentligt? Ja veteraner och utvalda Community medlemmar först. Men vem som helst med Premium kan sen använda companion appen för att gå med.

"Initially, we will be handing out codes to select members in the community and give Battlefield veterans access. These codes will be redeemable through Origin and will give players CTE access on PC. Public registration for the CTE is available in the Battlefield Companion app*."

Medlem

Det finns ju bara ett sätt att stoppa trenden. Delta inte i testet och skicka ingen feedback.

Då kommer tonen ändras snabbare än snabbt.

Medlem
Skrivet av Chiefen:

Det finns ju bara ett sätt att stoppa trenden. Delta inte i testet och skicka ingen feedback.

Då kommer tonen ändras snabbare än snabbt.

Borde ge dom bussbiljetter för och åka till Warszawa och CD Projekt HQ, för utbildning.

EA och DICE krattar gräset tills att inget finns kvar.

Medlem
Skrivet av blackidus:
Skrivet av Javas:
Skrivet av blackidus:
Skrivet av Javas:

Ea fortsätter att böja över Dice och skriker "SQUEEL PIG, SQUEEL"

Dice som höll sin integritet så bra under BF2-BC2 eran...vad fan hände? Ta extra betalt för att låta folk spendera tid och ge feedback på testveraionen av spelet oooh fuck off!!

Har du premium så behöver du ju inte betala extra. Sen förstår jag att man vill begränsa antalet genom att gå via premium, då vet man att det verkligen är folk som engagerar sig som lämnar feedback. Skulle alla få gå in, testa och ge sina åsikter så blir det bara en enda röra och man gör fel balanseringar.

Dom ger ju bara till veteranerna, så premiumavgiften är en dålig ursäkt av dom imo.

Läste du nyheten ordentligt? Ja veteraner och utvalda Community medlemmar först. Men vem som helst med Premium kan sen använda companion appen för att gå med.

"Initially, we will be handing out codes to select members in the community and give Battlefield veterans access. These codes will be redeemable through Origin and will give players CTE access on PC. Public registration for the CTE is available in the Battlefield Companion app*."

Nyes såg det nu när du påpekade det


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tyckte premium vart nice i bf3 och bf4. Men efter att ha spelat ett gäng timmar i bf1 kände jag att nej, det blir inget köp av premium. Spelet passar inte mig riktigt. Gillar inte charge-auto-grejjen, superhjältepickups och behemoth något vidare. Tycker inte det passar in i battlefield-serien, lite tråkigt kan jag tycka. Vad ska jag spela nu istället?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar