Fallout: New Vegas 2 kan avslöjas om ett par dagar *

Robot
Medlem
Fallout: New Vegas 2 kan avslöjas om ett par dagar *

Åh dra åt helvete så kul!!

Medlem

Woho mitt tips kom med, som den fallout nörd jag är så hoppas jag innerligen!


signatur

01000001 01101100 01101100 00100000 01111001 01101111 01110101 01110010 00100000 01100010 01100001 01110011 01100101 00100000 01100001 01110010 01100101 00100000 01100010 01100101 01101100 01101111 01101110 01100111 00100000 01110100 01101111 00100000 01110101 01110011 00001010

Medlem

Låter ju helt underbart om det är sant ( Men det låter otroligt...).
Mer Fallout är alltid en bra sak.

När det gäller och välja en favorit så kan jag inte välja mellan 3, New Vegas och 4. Alla gjorde vissa saker bra och vissa saker dåliga, men helheten är fantastisk i allihopa.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Releasehästryttare

Folk som röstar fo4 istället för new vegas har defenetivt inte spelat new vegas ..

Medlem
Skrivet av Devan:

Folk som röstar fo4 istället för new vegas har defenetivt inte spelat new vegas ..

Eller så gillar de FPS mer än RPG

Releasehästryttare
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Devan:

Folk som röstar fo4 istället för new vegas har defenetivt inte spelat new vegas ..

Eller så gillar de FPS mer än RPG

OT: Det är väl för mycket att hoppas på att de bytt grafikmotorn? Den som de använder nu är alldeles för gammal och hör inte hemma i spel 2017, eller ens 2015 för den delen

Kanske, och jag håller med dig om fo4 motorn, den va utdaterad redan i fo4.

ELF
Medlem

Kan man rösta på alla spelen? De är alla roliga på sina sätt. Men måste jag välja så väljer jag alla som är 3D....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Devan:

Folk som röstar fo4 istället för new vegas har defenetivt inte spelat new vegas ..

Eller så gillar de FPS mer än RPG

OT: Det är väl för mycket att hoppas på att de bytt grafikmotorn? Den som de använder nu är alldeles för gammal och hör inte hemma i spel 2017, eller ens 2015 för den delen

Kanske, och jag håller med dig om fo4 motorn, den va utdaterad redan i fo4.

Ändrade mitt inlägg, såg att de inte använde samma grafikmotor i Vegas och FO4, men man får verkligen hoppas att de inte använder FO4 motorn i alla fall

Medlem

I särklass det bästa Fallout-spelet i mitt tycke. Orkade inte mer än drygt 20 timmar i FO4. Man upplevde bara "meh", känslan fanns inte där.

Medlem

Att jämföra spelen såhär är lite magert då de har lite olika genre.
De olika speltyperna är ju bra på olika sätt vilket gör det svårt att säga vilket som är bäst.
Själv gillar jag Fallout 1 -2 och Tactics mest.

Medlem

Om det var fallout boneyard, så skulle det låta mer trovärdigt.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Folk som röstar fallout 3 och uppåt före fallout 2 är nog 90-talister som aldrig spelat fallout 2

Medlem

Hoppas hoppas! War... war never changes!

Medlem

Om det är i samma anda som NV så är det ett instabuy, annars får det vara. FO4 var tyvärr en stor besvikelse för mig.

Synd att Chris Avellone inte är kvar på Obsidian. :/

Medlem
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Devan:
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Devan:

Folk som röstar fo4 istället för new vegas har defenetivt inte spelat new vegas ..

Eller så gillar de FPS mer än RPG

OT: Det är väl för mycket att hoppas på att de bytt grafikmotorn? Den som de använder nu är alldeles för gammal och hör inte hemma i spel 2017, eller ens 2015 för den delen

Kanske, och jag håller med dig om fo4 motorn, den va utdaterad redan i fo4.

Ändrade mitt inlägg, såg att de inte använde samma grafikmotor i Vegas och FO4, men man får verkligen hoppas att de inte använder FO4 motorn i alla fall

I stort sett så är det samma motor. Buggarna hängde åtminstone med, och det märks att gränsen för vad som är möjligt med motorn är nådd.

Jag hoppas att de använder id Tech 6, både för det här och för nästa The Elder Scrolls. Creation Engine borde ha gått i graven för länge sen.

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Folk som röstar fallout 3 och uppåt före fallout 2 är nog 90-talister som aldrig spelat fallout 2

Nope. 70-talist som har spelat ut både 1:an och 2:an...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Timing. Började spela om NV i helgen och tänkte då hur toppen det vore om Obsidian fick göra ett nytt Fallout ^^

Fallout 2 och New Vegas är utan tvekan bäst i serien.

Medlem

Jag tyckte att New Vegas har svagare story än i 3an men kommer spela detta oavsett.

Medlem

Tyckte Fallout 3 var bättre än new vegas, för att det fanns mycket mer quests och fler ställen att utforska, man kunde gå i vilken riktning man ville. Enclave var mycket mer badass än cosplaypojkarna från Caesars Legion.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Åh herre gud. Kan inte tänka mig någon bättre fortsättning på Falloutserien! Låt det nu bara bli lite "barnförbjudet" samt att man faktiskt har underfundiga och välutvecklade dialogalternativ. Behövs ingen jäkla röstskådis.

Medlem
Medlem
Skrivet av Devan:

Folk som röstar fo4 istället för new vegas har defenetivt inte spelat new vegas ..

Stämmer bra i mitt fall. Ända Fallout spelet jag inte spelade av någon anledning, vet jag inte vad som tog upp min tid under den tiden.

Medlem

Spännande! Hoppas bara att de byter ut motorn i spelet denna gången. Har en känsla av att betyget kan dras ner lite annars, för de senare falloutspelen tycker jag känns väldigt stela både när det kommer till animationer, fysik och grafik.

Medlem

Hoppas de isåfall behåller Survival-svårighetsgraden och uttökar det! Älskar Survival.

Inaktiv
Skrivet av Devan:

Folk som röstar fo4 istället för new vegas har defenetivt inte spelat new vegas ..

Folk som röstar på New Vegas gillar förmodligen Ghostbusters (2016), Justin Bieber och Paradise Hotel.

Min Fallout betygslista (1-10) ser ut ungefär såhär:

Fallout (7)
Fallout 2 (10)
Fallout Tactics: Brotherhood of Steel (4)
Fallout: Brotherhood of Steel (?)
Fallout 3 (6)
Fallout: New Vegas (4)
Fallout Shelter (?)
Fallout 4 (6)

Fallout 2 håller även titeln världens bästa RPG alla kategorier.

Medlem

Röstade på tvåan, men det låg nära till hands med trean. Även om New Vegas var bättre så var det en speciell känsla att få möta supermutanter och deathclaws i första person för första gången. När jag körde igenom ettan och tvåan så satt jag och fantiserade om hur det skulle vara att få se den världen i ett fps. Som nämnts ovan så får de gärna byta motor.

Medlem
Skrivet av Devan:

Folk som röstar fo4 istället för new vegas har defenetivt inte spelat new vegas ..

Jag tyckte new Vegas var väldigt tråkigt, t.o.m FO3 var bättre. Men både new Vegas och 3 har åldrats väldigt dåligt rent grafiskt.

Medlem

det enda jag verkligen saknar i F04 är ett karma system, i min mening har det var en stor del av hela fallout serien.

12
Skriv svar