Conan Exiles får redaktionen att fnissa och rodna

Robot
Conan Exiles får redaktionen att fnissa och rodna

Det är precis så närgånget som du trodde.

#conan-exiles


MrX
Medlem
Conan Exiles får redaktionen att fnissa och rodna

Big floppy donkey dick?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MrX:

Big floppy donkey dick?

Oja. Eller motsatsen. Valet är ditt!


signatur
Medlem

Mera naket i spel! Det är ju uppenbart väldigt roligt!

Medlem

Fick mig ett gott skratt! Blir nog att införskaffa!


signatur

Snusar till varje pris!

MEG
Medlem

Haha, inte mig emot. Inget fel med naket...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Nakenhet i Conans värld är ju rätt normalt.
Så jag är inte chockad precis.
Dock lär det bli moralpanik på PK-maffian när de får nys om detta.

Medlem

Haha, så man behövde inte börja helt "tomhänt" ifall man inte ville
Aja, vet inte ifall grafiken var så övertygande...kanske vara var den avskalade miljön, men det var ju inget Witcher 3 direkt. Smittades ändå av den goda stämningen, skulle vara kul att prova early Access iallafall

Medlem

Hysteriskt roligt klipp. "Pung till snopp-ratio".

Medlem

Fan vad kul man fick sina skratt

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Nakenhet i Conans värld är ju rätt normalt.
Så jag är inte chockad precis.
Dock lär det bli moralpanik på PK-maffian när de får nys om detta.

Precis, många av serierna som gått i svenska utgåvan av serietidningen har ju rätt så mycket naket visat här och där.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Mindrax:

Nakenhet i Conans värld är ju rätt normalt.
Så jag är inte chockad precis.
Dock lär det bli moralpanik på PK-maffian när de får nys om detta.

Precis, många av serierna som gått i svenska utgåvan av serietidningen har ju rätt så mycket naket visat här och där.

Helt sant, och då skall man veta att de var censurerade en aning om man jämför med de amerikanska originalen.

Medlem

Märker att musiken är ifrån filmen. Najs.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Gen
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Hysteriskt roligt klipp. "Pung till snopp-ratio".

Skrattade så jag grät när det kom upp :'D

Medlem

Finns det magi?

Geeks Gaming

Tyvärr så funka inte spelet alls för mig :/ massa crashar. Inga servrar visades... spelet ligger kvar i bakgrunden efter man har gått ur spelet....
Ger det 2 månader sen testar jag igen

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Nakenhet i Conans värld är ju rätt normalt.
Så jag är inte chockad precis.
Dock lär det bli moralpanik på PK-maffian när de får nys om detta.

Pre-triggered

Medlem
Skrivet av billybob:

Finns det magi?

Det kommer i en senare update. Dom har arbetat på det ett tag redan och det ska tydligen ha hög prioritet bland features som ska läggas till.

Medlem
Skrivet av Sabel1:
Skrivet av Mindrax:

Nakenhet i Conans värld är ju rätt normalt.
Så jag är inte chockad precis.
Dock lär det bli moralpanik på PK-maffian när de får nys om detta.

Pre-triggered

Ledsen att spräcka förväntningarna, jag tror inte din "pk-maffia" bryr sig det minsta om vanlig jämställd nakenhet.

Kanske nästa gång.

Medlem

Är det värt att införskaffa i nuvarande skick?

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Är det värt att införskaffa i nuvarande skick?

Väldigt svårt att svara på eftersom alla följer olika måttstockar om vad något är värt och vad som är en acceptabel nivå för buggar, lagg etc i spel.
Server providern PingPerfect verkar ha lite problem för närvarande, och vissa har svårt att komma in i spelet. Det är en del lagg och vissa har problem med crashar.
Det finns mycket mer att säga och mycket annat som vissa klagar på och säger "ospelbart"/"game breaking" och som andra har överseende med och inte tycker att det förstör det roliga.

Så...det beror nog på vilken typ av person du är?

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av billybob:

Finns det magi?

Det kommer i en senare update. Dom har arbetat på det ett tag redan och det ska tydligen ha hög prioritet bland features som ska läggas till.

Är inte Conan low-fantasy? Typ magi är utdött eller väldigt väldigt begränsat?

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av waeress:
Skrivet av billybob:

Finns det magi?

Det kommer i en senare update. Dom har arbetat på det ett tag redan och det ska tydligen ha hög prioritet bland features som ska läggas till.

Är inte Conan low-fantasy? Typ magi är utdött eller väldigt väldigt begränsat?

Jo, hyfsat low-fanstasy. Men det finns ju magi iaf. och dom arbetar på "sorcery system" enligt senast dev-streamen.

Men man ska nog inte sitta och vänta sig att man snart kommer att kunna kasta eldbollar eller blixtar i CE

Medlem
Skrivet av waeress:
Skrivet av Ricomaniac:

Är det värt att införskaffa i nuvarande skick?

Väldigt svårt att svara på eftersom alla följer olika måttstockar om vad något är värt och vad som är en acceptabel nivå för buggar, lagg etc i spel.
Server providern PingPerfect verkar ha lite problem för närvarande, och vissa har svårt att komma in i spelet. Det är en del lagg och vissa har problem med crashar.
Det finns mycket mer att säga och mycket annat som vissa klagar på och säger "ospelbart"/"game breaking" och som andra har överseende med och inte tycker att det förstör det roliga.

Så...det beror nog på vilken typ av person du är?

Buggar och sånt är inga problem. Får man räknar med i det stadiet. Tänkte mer på spelupplevelsen och innehåll?

Medlem

Åh herre.. Där höll jag på att sätta gröten i halsen!

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Ender:
Skrivet av Sabel1:
Skrivet av Mindrax:

Nakenhet i Conans värld är ju rätt normalt.
Så jag är inte chockad precis.
Dock lär det bli moralpanik på PK-maffian när de får nys om detta.

Pre-triggered

Ledsen att spräcka förväntningarna, jag tror inte din "pk-maffia" bryr sig det minsta om vanlig jämställd nakenhet.

Kanske nästa gång.

Haha, håller faktiskt med för en gångs skull. Mycket mer jämställt än så här blir det nog inte.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Sabel1:
Skrivet av Mindrax:

Nakenhet i Conans värld är ju rätt normalt.
Så jag är inte chockad precis.
Dock lär det bli moralpanik på PK-maffian när de får nys om detta.

Pre-triggered

Ledsen att spräcka förväntningarna, jag tror inte din "pk-maffia" bryr sig det minsta om vanlig jämställd nakenhet.

Kanske nästa gång.

Haha, håller faktiskt med för en gångs skull. Mycket mer jämställt än så här blir det nog inte.

Det kan man ju hoppas på, dock handlar det inte om jämställdhet i deras ögon, bara om att få lov att gapa över något

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Mindrax:
Skrivet av Mortaigne:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Sabel1:
Skrivet av Mindrax:

Nakenhet i Conans värld är ju rätt normalt.
Så jag är inte chockad precis.
Dock lär det bli moralpanik på PK-maffian när de får nys om detta.

Pre-triggered

Ledsen att spräcka förväntningarna, jag tror inte din "pk-maffia" bryr sig det minsta om vanlig jämställd nakenhet.

Kanske nästa gång.

Haha, håller faktiskt med för en gångs skull. Mycket mer jämställt än så här blir det nog inte.

Det kan man ju hoppas på, dock handlar det inte om jämställdhet i deras ögon, bara om att få lov att gapa över något

Just nu är det du som gapat mest. Tror vi kan sätta punkt här.


signatur
Medlem

Haft ögonen på det här ett tag så jag laddar ner det nu så får vi se hur kul det är. Gillar grejen med att man kan offra folk till gudarna hehe.

Medlem

Roligt att dom vågar slänga in lite naket. Uppskattar att utvecklarna har vågat ta det där extra steget och ger oss fans av Howard ett spel så nära böckerna som möjligt.

Age of Conan var och är fortfarande ett rätt snyggt spel med riktigt bra design på allt från rustningar, vapen och stämning i världen. Enda tråkiga med spelet var att det var så svårt att hitta personer att spela med. Ville så gärna köra dungeons och group quests medans jag jobba mig upp mot end game.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

12
Skriv svar