Robot
Yooka-Laylee

Trots en simpel demo är Yooka-Laylee på väg att bli det Banjo-Kazooie 3 som Nuts & Bolts aldrig var. Rare, eller åtminstone "Rare", är tillbaka.


Medlem
Yooka-Laylee

Fredde baby, du får inte glömma att även Crash Bandicoot trilogin släpps remastered i år. Kommer bli underbart med lite oskyldigt plattformande igen och att det kommer lite alternativ för oss som inte planerar att köpa en Switch


signatur

Game long and prosper

Redaktör
Ponny
Skrivet av Javas:

Fredde baby, du får inte glömma att även Crash Bandicoot trilogin släpps remastered i år. Kommer bli underbart med lite oskyldigt plattformande igen och att det kommer lite alternativ för oss som inte planerar att köpa en Switch

True that, den ser galet fin ut. Men jag tycker Crash ändå inte är riktigt samma sak som Mario 64 och Banjo-Kazooie. Mer rakt på sak – vilket ju inte behöver vara en dålig sak.

JAG SKA SPELA ALLA!


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Trevligt att det kommer till samtliga stora platformer! Det uppskattas

Medlem

Är väldigt taggad på detta men det jag ser fram emot mest i denna kategori är ändå A Hat in Time. http://hatintime.com/ Har förvisso funnits i Early Access ett tag nu men jag har hållit mig från att spela det trots att jag backade Kickstartern för evigheter sen, 1.0 ska komma under 2017!

/ LordDaimos

1
Skriv svar