Fallout 4 betapatchat inför nästa veckas 4K-texturer

Robot
Fallout 4 betapatchat inför nästa veckas 4K-texturer
Medlem
Fallout 4 betapatchat inför nästa veckas 4K-texturer

Kommer detta till Xbox?

HAHAHAHAHAHA

Medlem

Kommer samma texturer till PS4 Pro alltså? Det är ju systemkraven en stor lögn iaf, helt klart Inte direkt så att PS4 Pro har GTX1080-prestanda.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Kommer samma texturer till PS4 Pro alltså? Det är ju systemkraven en stor lögn iaf, helt klart Inte direkt så att PS4 Pro har GTX1080-prestanda.

Bara utav ren nyfikenhet, vart läser du att detta även kommer till PS4 Pro?

Medlem

Allvarligt? Är patchen verkligen 58gig? Kan det inte vara så att totala storleken på spelet är 58gig när patchen är installerad ?

Medlem

Pro-patchen lär ju inte vara så stor. De pratade väl mera om drawdistance och sånt till pro?

Gen
Medlem
Skrivet av Larramannen:

Allvarligt? Är patchen verkligen 58gig? Kan det inte vara så att totala storleken på spelet är 58gig när patchen är installerad ?

Så måste det ju vara, kan inte tänka mig att de slängt in 8K texturer direkt

Medlem

@Tomas Helenius

Kanske även skall lägga till att det är enbart stödet för 4k upplösning som kommer nu. Såhär står det på PCGAMER

"Bethesda confirmed that the 1.9 update doesn't actually include the High Resolution Texture Pack, which will be released separately next week, but merely prepares the game to support it."

Medlem
Skrivet av Loxus:

Kommer samma texturer till PS4 Pro alltså? Det är ju systemkraven en stor lögn iaf, helt klart Inte direkt så att PS4 Pro har GTX1080-prestanda.

Till PS4 PRO versionen kommer de släppa texturer som körs i 2560x1440p vad jag har sett, inklusive lite annat gott som God-rays också.

Redaktör
Skrivet av Smerof:

@Tomas Helenius

Kanske även skall lägga till att det är enbart stödet för 4k upplösning som kommer nu. Såhär står det på PCGAMER

"Bethesda confirmed that the 1.9 update doesn't actually include the High Resolution Texture Pack, which will be released separately next week, but merely prepares the game to support it."

Tack, nyhet uppdaterad.


signatur
Medlem

Älskar Fallout 4. För min del har jag nog söndermoddat den för uppnå det jag ville från början med spelet. Ska bli skoj att se om dessa texturer tar det till en ny nivå eller till botten. Återstår att se

Eller vad säger du Tompa?

1
Skriv svar