Tyvärr, Fallout: New Vegas 2 inte på gång hos Obsidian

Medlem
Tyvärr, Fallout: New Vegas 2 inte på gång hos Obsidian

"Men Kotaku har granskat Fragheros historik, och kommit fram till att siten redigerar sina nyheter i efterhand för att städa bort felaktigheter och få nyheterna att framstå som korrekta och trovärdiga."

Jobbar Kotaku med journalistik?

Medlem
Citat:

Lever på att skriva och sprida spekulativa nyheter, inte sällan falska och överdrivna. När nyheterna sedan delas i sociala medier får de stort genomslag, trots tveksam sanningshalt.

Det beskriver ju 99 procent av nyhetsrapporteringen i världen.

Inte oväntat heller. Jag tycker Obsidian ska fokusera på sina egna titlar just nu. Med både Pillars of Eternity och Tyranny har de lyckats lägga grunden för något som jag gärna ser mer av.

Medlem

Ja Kotaku är ju lite så med.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av burkmopp:

"Men Kotaku har granskat Fragheros historik, och kommit fram till att siten redigerar sina nyheter i efterhand för att städa bort felaktigheter och få nyheterna att framstå som korrekta och trovärdiga."

Jobbar Kotaku med journalistik?

Bara när det gäller konkurrenter.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Testade Fallout NV nu efter att jag klarat Fallout 4 och oj va utdaterat spelet är. Gillar inte Obsidian spel, pillars of eternity var också riktigt tråkigt.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Testade Fallout NV nu efter att jag klarat Fallout 4 och oj va utdaterat spelet är. Gillar inte Obsidian spel, pillars of eternity var också riktigt tråkigt.

"Caesar's will is the will of the Legion. And the west... all beneath the flag of the Great Bear exist to test the strength of the Legion."

Grym story, slitet spel nu efter massa år. En fortsättning med ny motor och större värld a lá Fallout 4 hade jag splashat pengar på.

Medlem

Bra gjort av Kotaku o granska och som visar upp Fragheros crap skrift... Verkligen synd att det inte stämde då jag mer än gärna skulle vilja sätta tänderna i ett nytt FallOut äventyr... Riktigt synd.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Vadå, de använder ju sig bara av alternativa fakta. It's all the rage!

Medlem

Alternativa spelnyheter...

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Bennii:
Citat:

Lever på att skriva och sprida spekulativa nyheter, inte sällan falska och överdrivna. När nyheterna sedan delas i sociala medier får de stort genomslag, trots tveksam sanningshalt.

Det beskriver ju 99 procent av nyhetsrapporteringen i världen.

Haha, precis. Pot, meet kettle.


signatur

Jump in.

Medlem

Haha bästa bilden på nyheten!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

"Men Kotaku har granskat Fragheros historik, och kommit fram till att siten redigerar sina nyheter i efterhand för att städa bort felaktigheter och få nyheterna att framstå som korrekta och trovärdiga."

Jobbar Kotaku med journalistik?

Har för mig att det kallas alternativ fakta i dess tider.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

NNNNEEEEEEEEEJJJJ

1
Skriv svar