Stellaris-expansion låter dig utveckla egalitärt paradis eller införa kastsystem

Robot
Stellaris-expansion låter dig utveckla egalitärt paradis eller införa kastsystem
Medlem
Stellaris-expansion låter dig utveckla egalitärt paradis eller införa kastsystem

Har det sagts något om priset på detta speltillskott?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Har det sagts något om priset på detta speltillskott?

Kränger de DLC:n för under 15 euro så blir jag förvånad.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Har det sagts något om priset på detta speltillskott?

De flesta Paradox DLC paket ligger på runt 14.99-19.99 euro.

Medlem

Med tanke på hur trasigt det var när jag spelade så har det inte blivit något köp än... Kanske blir på nästa Steamrea.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Spelet är numera riktigt bra efter att en trasslig start. Det finns alltid grejer att putsa i sådana här spel, men jag tänker på spelet som helhet.

Vill man läsa lite om Megastructures som är en del i expansionen, så har de redan lagt upp en dev diary med info och några bilder.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/stella...

Medlem

Väldigt intressant spel, med lite X-com vibbar när man sätter sitt science ship att undersöka en anomaly med 5% chans att misslyckas och det blir critical failure

1
Skriv svar