Se åtta minuter sjörövarbus från Sea of Thieves

Robot
Se åtta minuter sjörövarbus från Sea of Thieves

Utvecklarna bjuder på havsbaserade rackartyg.


Medlem
Se åtta minuter sjörövarbus från Sea of Thieves

Kul att se Rare göra något originellt igen istället för en massa Kinect-dynga. Hoppas bara att det blir lika roligt som det ser ut att vara.

Medlem

Jag förstår fortfarande inte vad man ska göra i det här spelet. Segla omkring med ett gäng kompisar utan något egentligt mål?

Det känns som att det kan bli långtråkigt ganska snabbt.

Medlem

Lite halvt off topic men det gäller ändå Rare. Vem är det som håller i Perfect Dark licensen? Finns det någon chans att Rare ksn utveckla ett till PD spel?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det känns som att det kan bli långtråkigt ganska snabbt.

Är oxå lite rädd för det.
Hoppas som fan på det då jag verkligen söker nått sånt, här att chilla runt med polare i

Avstängd
Skrivet av Jozo:

Jag förstår fortfarande inte vad man ska göra i det här spelet. Segla omkring med ett gäng kompisar utan något egentligt mål?

Det känns som att det kan bli långtråkigt ganska snabbt.

Allt som visas i nedanstående trailer är bekräftat att vara in-engine med färdiga 3D-modeller. Tanken med trailern var att visa vad för typ av äventyr man ska åka ut på. Det kommer vara fullt med quests och liv i världen.

Medlem

Kommer köpa det här bara för att fylla hårddisken med det grymt snygga havsvattnet.

Medlem

Jag störde mig enormt på den videon... Varför flamsar de bara runt istället för att faktiskt spela spelet?
Det hade väl varit mycket roligare att se en riktig sjöstrid istället?

De kanske försöker gömma att det inte riktigt funkar än?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar