Varsågod, betanycklar till Ghost Recon: Wildlands!

Robot
Varsågod, betanycklar till Ghost Recon: Wildlands!
Medlem
Varsågod, betanycklar till Ghost Recon: Wildlands!

Tackar!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Tack så mycket!

Tackar Tackar!

Medlem

"Betan börjar klockan 12 fredag den januari, och slutar klockan 12 måndag den 6 januari."

Lär ju vara nu till helgen ? (februari) - Tryckte för snabbt och har en betakey om de fz ger ut försvinner om någon vill ha , jobbar helgen så kommer inte hinna testa. Pm .

FM-guru
F.d. Sisyr

Första gången på bra jävla länge jag råkat vara närvarande när nycklar delas ut.

Tackar!

Skrivet av gUrKhAnZ:

"Betan börjar klockan 12 fredag den januari, och slutar klockan 12 måndag den 6 januari."

Lär ju vara nu till helgen ? (februari) - Tryckte för snabbt och har en betakey om de fz ger ut försvinner om någon vill ha , jobbar helgen så kommer inte hinna testa. Pm .

Ja, fredag till måndag är det som gäller. 3:e feb till 6:e feb. Vet inte hur de lyckats vända ihop det så pass i artikeln.

Medlem

Trevlig överraskning, tackar


signatur

Game long and prosper

Medlem

Tack


signatur

If you can't convince them, confuse them!

En bra grej är ju att varje nyckel ger tillgång till att bjuda in upp till 3 personer till.

Medlem
Medlem

Tack så mycket FZ

Redaktör
Skrivet av Sisyr:

Första gången på bra jävla länge jag råkat vara närvarande när nycklar delas ut.

Tackar!

Skrivet av gUrKhAnZ:

"Betan börjar klockan 12 fredag den januari, och slutar klockan 12 måndag den 6 januari."

Lär ju vara nu till helgen ? (februari) - Tryckte för snabbt och har en betakey om de fz ger ut försvinner om någon vill ha , jobbar helgen så kommer inte hinna testa. Pm .

Ja, fredag till måndag är det som gäller. 3:e feb till 6:e feb. Vet inte hur de lyckats vända ihop det så pass i artikeln.

Jag är svår på spriten på torsdagarna.


signatur
Medlem

Man tackar och bockar!

Medlem

Trevligt. Man tackar.

Medlem
Medlem

Slut


signatur

The King is Back

Gen
Medlem

Fiskkotlett! Där var de slut

Medlem

Hin onde, missade nycklar igen. Refreshat sidan hela tiden idag på jakt efter något nytt. Så går man och äter mat och missar. Feelsbadman
Om någon har en i reserv så är jag inte den som är den!

Medlem

Om det inte någon som har 3 kompisar så kan jag ställa upp att vara din vän

Medlem

Någon som har en friend request liggandes till PC?

Medlem

Attans! Som vanligt ingen key för min del

Medlem

Någon som vill dela med sig lite av det goda?

Medlem

Någon som har en friend request liggandes till PC?


signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
Hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Fractal Design Meshify C
Acer 27" LED Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Medlem

Tycker detta är sjukt orättvist hur fan ska man veta ni ska dela ut nycklar så vi som jobbar om dagarna då ska inte ha en chans att kunna få en nyckel ??? elelr måste vi chansa o hålla oss inloggade konstant. Sjukt irriterande. Väntat på detta spel en nyckel hade varit värt mycket men hur skulle jag kunna veta ni hade det idag man jobba ju 7-16 liskom

Medlem

någon som vet något annat ställe man kan få tag på beta key?

Evo
Medlem

om någon har en kod över så skulle jag vara tacksam att få tillgång till betan!

Medlem

är det någon som vet något annat ställe att få tag på beta key?

Medlem

Tar också gärna en nyckel om någon har över.

Medlem

Någon vänlig själ som har en nyckel liggande ? väntat så på detta spel och ansökt via hemsida om nyckel men fick ingen. Hade ingen aning fz skulle dela ut hade suttita här hela dagen då på jobbet o kikat. Vore verkligen ssuper snällt om någon hade en tack på förhand

Redaktör
Skrivet av Case21:

Tycker detta är sjukt orättvist hur fan ska man veta ni ska dela ut nycklar så vi som jobbar om dagarna då ska inte ha en chans att kunna få en nyckel ??? elelr måste vi chansa o hålla oss inloggade konstant. Sjukt irriterande. Väntat på detta spel en nyckel hade varit värt mycket men hur skulle jag kunna veta ni hade det idag man jobba ju 7-16 liskom

Det visste ingen, så det är lika för alla. Det är svårt att få till det så att allla får chans att vara med. Förra veckans For Honor-utdelning flaggade vi för några timmar innan, men det hanns inte i dag. Men gillar du/ni sånt bättre?


signatur
123
Skriv svar