Varsågod, betanycklar till Ghost Recon: Wildlands!

Medlem

FAN, ingen som har en extra?

Medlem

Satfläsk, den missade man. Om någon har en över skulle det uppskattas powerbuoy på Uplay.

Medlem

faaaan så missade jag....

Medlem

typisk var på väg hem från jobbet >_<

Edit;
haha checkar mailboxen Brosan invita mig yeye

Medlem

Vad less jag blir... uppdaterat FZ varenda dag i flera dagar och när man väl går o käkar middag efter jobbet missar man det... snacka om osis

Om nån skulle vara så vänlig att invite till PC/ Xbox one så lovar jag att återgälda tjänsten på bästa sätt

Medlem

Tar gärna en nyckel om någom har en invite över (pc)

Medlem

Jo men flesta av oss jobbar och kan inte sitta online om dagarna när de delas ut så vi sållas bort av de som kan få nycklar dte e inte rätt. dela ut dem kvällar då eller så vidare. sluta man 16 sen resa hem osv då e man inet online försen 18. Att skit samma min åsikt är min egen hoppas ni får en kul helg iallafall och att spelet är bra

Medlem

Så jävla korkat att inte preorders får access till betan...

Medlem

Någon som kan ge mig en nyckel till ps4?

Medlem

Jag ska iväg till kusinen och spela dator hela helgen, vi båda är sjukt taggade på detta spel men missade nycklarna.

Någon som har en nyckel eller två att bjuda på till PC? Skulle göra vår helg!

Medlem

Var slut redan vid hans första post.

Medlem
Medlem

Jag köpte en nyckel på ebay för 40 :-.
Kan vara nått att överväga för den som är väldigt sugen på en helgsaktivitet.
Eftersom jag inte har några vänner så kommer jag dela ut mina invites till de som verkar behöva de mest lol

Medlem

Om någon har en nyckel över så skulle jag väldigt gärna vilja ha en!

Medlem
Skrivet av Bergsby:

Någon som kan ge mig en nyckel till ps4?

http://www.ebay.com/itm/Ghost-Recon-Wildlands-BETA-PS4-/29201...

hugg till. Du får 3 invites oavsett också

esn
Medlem

någon som har en nyckel över? skulle vara jätte schysst


signatur

| ASUS Z170-E | Corsair RMX 750x 750W | Intel Core i7-6700K @ 4,5Ghz OC | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666MHz CL16 | Razer Naga Chroma | Razer BlackWidow Chroma | Corsair Void | BenQ 24" LCD | BenQ 22'' LED | Phanteks Enthoo EVOLV ATX - Tempered Glass | 2TB HDD | 250 GB SSD |

Medlem

Tar gärna en nyckel om det finns kvar:)

Medlem

Om någon vänlig själ vill dela med sig av sina invites tar jag tacksamt emot en. Uppskattas mycket!

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Case21:

Tycker detta är sjukt orättvist hur fan ska man veta ni ska dela ut nycklar så vi som jobbar om dagarna då ska inte ha en chans att kunna få en nyckel ??? elelr måste vi chansa o hålla oss inloggade konstant. Sjukt irriterande. Väntat på detta spel en nyckel hade varit värt mycket men hur skulle jag kunna veta ni hade det idag man jobba ju 7-16 liskom

Det visste ingen, så det är lika för alla. Det är svårt att få till det så att allla får chans att vara med. Förra veckans For Honor-utdelning flaggade vi för några timmar innan, men det hanns inte i dag. Men gillar du/ni sånt bättre?

Jag tycker att ni borde införa det som en del andra siter använder sig utav. Ett lotteri, alla som vill ha får t.ex. 24 timmar på sig att trycka på knappen och sen lottas nycklarna ut bland alla. Det blir ett rättvisare system och inte gynnar bara de som kan hänga på fz hela dagarna (fast man skulle vilja det så finns annat som kommer i vägen ibland)

Medlem

Om någon har en key till PC så tar jag gärna en! Eller en invite, Uplay namn: Wimwicket.

Medlem

FAAAAAAAAAAAN Kom precis hem ifrån jobb och läste detta. Jag är så satans förtvivlad Ser fram emot detta spelet och så missar man en sådan här chans. Satans perkele

Medlem
Skrivet av zumo:
Skrivet av Bergsby:

Någon som kan ge mig en nyckel till ps4?

http://www.ebay.com/itm/Ghost-Recon-Wildlands-BETA-PS4-/29201...

hugg till. Du får 3 invites oavsett också

Skall de ha 4.90 in frakt?

Redaktör
Skrivet av legendofkarl:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Case21:

Tycker detta är sjukt orättvist hur fan ska man veta ni ska dela ut nycklar så vi som jobbar om dagarna då ska inte ha en chans att kunna få en nyckel ??? elelr måste vi chansa o hålla oss inloggade konstant. Sjukt irriterande. Väntat på detta spel en nyckel hade varit värt mycket men hur skulle jag kunna veta ni hade det idag man jobba ju 7-16 liskom

Det visste ingen, så det är lika för alla. Det är svårt att få till det så att allla får chans att vara med. Förra veckans For Honor-utdelning flaggade vi för några timmar innan, men det hanns inte i dag. Men gillar du/ni sånt bättre?

Jag tycker att ni borde införa det som en del andra siter använder sig utav. Ett lotteri, alla som vill ha får t.ex. 24 timmar på sig att trycka på knappen och sen lottas nycklarna ut bland alla. Det blir ett rättvisare system och inte gynnar bara de som kan hänga på fz hela dagarna (fast man skulle vilja det så finns annat som kommer i vägen ibland)

Vi får kika på det. Vi håller på och uppdaterar hela siten, vi får kika på en bättre lösning framöver. Tack för feedbacken!


signatur
Medlem

Skulle ngn ha en nyckel över så tar jag gärna en. Helst pc annars ps4.

Medlem

Alla ni som reggat er på ghostrecons hemsida får gratis Ghost recon wildlands via uplay bara trycka på förladda har jag gjort

Medlem
Skrivet av Nightman76:

Alla ni som reggat er på ghostrecons hemsida får gratis Ghost recon wildlands via uplay bara trycka på förladda har jag gjort

Meeen det förutsätter att man förköpt det?


signatur

Retro.

Medlem

Ja jag skulle nästan eg vad som för en nyckel följt detta spel sedan jag först hörde om det =( Finns inget mer spel i år jag vill köra mer än detta

Medlem

Rainbow Siege kör free weekend 2-5 för er skjutglada....

Medlem

Åh fan, om någon har en nyckel över tar jag mer än gärna den Slutade precis jobba och såg detta nu..

Medlem
Skrivet av Jiddret:

Åh fan, om någon har en nyckel över tar jag mer än gärna den Slutade precis jobba och såg detta nu..

vad han sa

123
Skriv svar