Gamestop kan ha röjt releasedatumet för Far Cry 5

Robot
Gamestop kan ha röjt releasedatumet för Far Cry 5

Butikskedjan listar spelet för november.


Medlem
Gamestop kan ha röjt releasedatumet för Far Cry 5

Kan säkert stämma. Ubisoft måste ju klämma in fler open world-spel enligt standardmall 1A i releaseschemat. Men jag skulle definitivt inte använda en lista från Gamestop som källa. Det är ju allmänt känt att alla spelbutiker (och andra butiker också) har place holders för artiklar som de vet ska komma förr eller senare.

Medlem

Hur går det ihop. Visning på E3, och release i november?

Inaktiv

Verkar lite nära inpå tycker jag men jag gillar serien så gärna för mig. Hoppas del 5 utspelar sig i Afrika igen!

Medlem

Vi kanske kan prata lite om var vi vill att far cry 5 ska utspela sig. Själv vill jag att spelet ska utspela sig på en övergiven rymdstation och att man ibland måste bege sig utanför stationen i rymddräckt för att nå vissa delar av stationen. Vad vill ni andra?

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av nils45:

Hur går det ihop. Visning på E3, och release i november?

Det skulle ju inte vara första gången ett spel visas upp några månader innan det lanseras, men visst brukar det visas upp tidigare än så. Ubisoft kan ju också välja att utannonsera spelet innan E3, om det faktiskt är på gång det vill säga.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Tja, jag hade rejält kul med fc3/4/primal så varför inte

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Tja, jag hade rejält kul med fc3/4/primal så varför inte

Var Primal värt att spela? Jag gillar fyran skarpt, men tyckte att "drömscenerna" med tigern och det där var det svagaste kortet och det kändes som att hela Primal var med just det konceptet?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av kanshira:

Vi kanske kan prata lite om var vi vill att far cry 5 ska utspela sig. Själv vill jag att spelet ska utspela sig på en övergiven rymdstation och att man ibland måste bege sig utanför stationen i rymddräckt för att nå vissa delar av stationen. Vad vill ni andra?

Hade gärna sett att de går tillbaka till Afrika igen. Annars kanske Sydamerikas regnskogar är en intressant idé.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av kanshira:

Vi kanske kan prata lite om var vi vill att far cry 5 ska utspela sig. Själv vill jag att spelet ska utspela sig på en övergiven rymdstation och att man ibland måste bege sig utanför stationen i rymddräckt för att nå vissa delar av stationen. Vad vill ni andra?

Hade gärna sett att de går tillbaka till Afrika igen. Annars kanske Sydamerikas regnskogar är en intressant idé.

Rymden får Mass Effect Andromeda stå för. Som Thane säger, Afrika eller Sydamerikas regnskogar. Jag tycker dom ska tillbaka till dig tropiska!

Ambassadör
Xbox

Hur är Far Cry egentligen nu för tiden? Jag har inte spelat något av de senare alternativen, Far Cry 2 var väl sista.


signatur

Jump in.

Medlem

Afrika haller jag med om, Far Cry 2 hade nog en del problem men miljon och stamningen var det inte mycket fel pa!

Medlem

Eller Sundsvall .

Medlem

Eller valfri plats i usa nu när trump är boss!

Medlem

Jag vill ha ett Far cry med dinosaurier! Tänk typ Jurassic park 3, man har i uppdrag att hitta någon och ska sedan fly från ön, ska man välja floden fram för att undvika velociraptorerna eller är risken för stor att stöta på t-rex.

1
Skriv svar