varför har det slutat komma spel som man orkar engagera sig i?

Medlem
varför har det slutat komma spel som man orkar engagera sig i?

förutom world of warships spelar jag inget nuförtiden .. saknar nya spel som fallout 3, gta 5, skyrim osv.. det mesta på steam har varit skit väldigt länge..orkar knappt starta det längre och kolla
Det enda jag ser fram emot är rdr 2

Medlem

World of Tanks, Arma 3 är nog de jag engagerat mig i som mest, förstår vad du menar.
Prova The Divison, där har du att göra ett tag iaf

Medlem

Vad exakt menas med "spel som man orkar engagera sig i"?

Tycker det kommit en jäkla massa bra spel de senaste 2-3 åren. Betydligt fler än jag hunnit spela. Kanske snarare är ditt spelintresse som svalnat. Testa en annan hobby och se om passionen kommer tillbaka.

Testpilot

Det är inte spelens fel , det är ditt fel.

Intresset går i perioder , ta paus , det kommer tillbaka.

Medlem

Jag har också haft en period där jag hellre vill fördjupa mig i världen av ett spel och inte dess mekanik eller stats. Men just nu så kör jag lite blandat.

Mass Effect Andromeda är en sådan spelvärld jag gärna stannar och läser all Codex av.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag har själv funnit att många spel klarar inte att hålla mitt intresse särskilt länge, men ett som bara två veckor sedan stal nästan all min tid var Sleeping Dogs, nåt du kanske vill kika på om du gillar gta

Medlem

Som andra har sagt, ta en paus och gå utanför dörren. Hitta på annat så kommer suget tillbaka om det är meningen. Kvalitet framför kvantitet också, så kommer du att se på spelen annorlunda. Har som max 4 spel installerade.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Det är inte spelens fel , det är ditt fel.

Intresset går i perioder , ta paus , det kommer tillbaka.

Nja, finns ju betydligt mindre att hämta idag när spel utvecklas på löpande band efter samma mall. Finns vissa avstickare men det mesta är ju generiskt snarlikt.

Medlem

På steam finns det sällan nånting bra nu för tiden, övervägande bara mediokra indiespel och att det har blivit en plats för visuella "noveller".


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Minecraft är ju asnajs?

Medlem

Det kan vara åldern också, Jag har blivit allt mer trött på att spela ju äldre jag har blivit, Men som sagt kan ju också gå i perioder med.

1
Skriv svar