Civilization 5 får släppdatum

Robot
Medlem
Civilization 5 får släppdatum

Underbart! Säkraste köpet på den här sidan Diablo 3!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Medlem
Medlem

mums


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Whoo, de har uppdaterat Civ 5 hemsidan nu. Godis!

Medlem

Mer givet köp i år förutom RDR finns inte.

Medlem

Härligt.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Ska nog förboka.

Medlem

Anledning att starta Steam alltså...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Får hoppas på ett åtminstone godkänt spel till skillnad från den värdelösa föregångaren (IV).

Medlem

Sweet,,,


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Phobos:

Mer givet köp i år förutom RDR finns inte.

Kul skämt.

Medlem
Medlem
Skrivet av kebbe:

Får hoppas på ett åtminstone godkänt spel till skillnad från den värdelösa föregångaren (IV).

Fyran var den del i serien som introducerade mig till Civilization och har sedan dess varit mitt allmänna favoritspel, så där kan jag definitivt inte hålla med dig.

Fast alla åsikter är subjektiva

Inaktiv

Kommer bli så sjukt bra!! :D:D:D

Medlem

mumma


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av kebbe:

Får hoppas på ett åtminstone godkänt spel till skillnad från den värdelösa föregångaren (IV).

Fyran var den del i serien som introducerade mig till Civilization och har sedan dess varit mitt allmänna favoritspel, så där kan jag definitivt inte hålla med dig.

Fast alla åsikter är subjektiva

Precis - men att kalla civ IV värdelöst är att ta i. Själv har jag lirat sen 1:an och tycker bäst om 4:an MEN inte grundspelet...det ska vara Beyond The Sword.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

"Civilization® V available September 21, 2010 in North America and internationally on September 24."

Stör mig enormt på att det allt oftare är olika releasedatum för spel i nordamerika vs resten av världen. Varför inte ha samma datum överallt?

Inte för att det är livsviktigt, men det är irriterande.

Medlem
Skrivet av Jozher:

"Civilization® V available September 21, 2010 in North America and internationally on September 24."

Stör mig enormt på att det allt oftare är olika releasedatum för spel i nordamerika vs resten av världen. Varför inte ha samma datum överallt?

Inte för att det är livsviktigt, men det är irriterande.

Ja, tidigare så hade det ju med distributionen att göra. Men nu när det släpps på Steam så finns ingen anledning...

Medlem

Awesomesauce. Dags att förboka. Kommer inte kunna leva utan detta spelet.

Medlem

Äntligen!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Shit asså!
Är så sjukt taggad på det här spelet! Började lira Civ4 igen i brist på annat, helt sjukt att jag fortfarande tycker det är svinroligt trots att jag spelat det så mycket sen det kom ut

1
Skriv svar