Grattis, ni fick Ghost Recon: Wildlands-betanycklarna!

Robot
Grattis, ni fick Ghost Recon: Wildlands-betanycklarna!
Medlem
Grattis, ni fick Ghost Recon: Wildlands-betanycklarna!

Medlem

Grattis då, tar gärna en nyckel om någon har en över.

Medlem

Om någon vill bjuda in mig skulle vara nice


signatur

Crack the liars smile.

Medlem

Grattis folk:) förhoppningsvis kan man finna en nyckel nånstans på interwebs

Medlem

Snälla bjud in mig! info@peterfrank.se är så sjukt sugen att testa detta

Medlem

Om någon kan ge mig en invite/nyckel så skulle det uppskattas enormt!

Medlem

Snälla någon snäll person kan ni snälla skicka en kod till mig. Det skulle vara supersnällt.

Medlem
Medlem

Om någon får en nyckel över så bjud gärna in mig, skulle uppskattas djupt

mickereach@gmail.com

Medlem

Grattis till er som lyckades och få en nyckel

Medlem

Jag tar gärna en pizza om någon har en över.

Medlem

Om någon får en nyckel över till mig, så ska denna gamer skjuta ett par skurkar i dennes ära!

mail: stanco@gmail.com

Peace out!

Medlem

Jag kan inte bjuda in mina vänner på ghost recon sidan. Dom gånger jag faktiskt kommer in på sidan och kan välja "invite friends" i menyn så händer ingenting.

Har någon samma problem?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bjud gärna in mig om någon har en invite över, Exozity heter jag på uPlay skulle vara mycket uppskattat

Medlem

Jag har 3st nycklar till Sniper: Ghost Warrior om någon är sugen på att byta lite.

Medlem

Men buhu! Vill så gärna testa det....

Redaktör
Skrivet av Lord Pingu:

Jag har 3st nycklar till Sniper: Ghost Warrior om någon är sugen på att byta lite.

Fast den betan är ju öppen.


signatur
Medlem

Tar väldigt gärna emot en nyckel om någon har en över!

Medlem

jag tar gärna en nyckel

Medlem

Aja, ännu en gång man inte vann något.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Lord Pingu:

Jag har 3st nycklar till Sniper: Ghost Warrior om någon är sugen på att byta lite.

Fast den betan är ju öppen.

Varför skickar de ut nycklar då? Tomtar!

Medlem

jag har lite problem med att lösa in min nyckel. Det står att jag redan är registrerad fast jag inte slagit in någon kod.

Medlem

Tjena gubbar/tjejer tar gärna en nyckel om någon har någon över, skulle vara kul att njuta lite beta under natten rickmark_christian@hotmail.com

Medlem
Skrivet av OttoSam:

jag har lite problem med att lösa in min nyckel. Det står att jag redan är registrerad fast jag inte slagit in någon kod.

Samma för mig. Jag gick in på länken i meddelandet och gjorde om det ett par gånger bara, så gick det till slut.

Medlem
Skrivet av nollgrader:
Skrivet av OttoSam:

jag har lite problem med att lösa in min nyckel. Det står att jag redan är registrerad fast jag inte slagit in någon kod.

Samma för mig. Jag gick in på länken i meddelandet och gjorde om det ett par gånger bara, så gick det till slut.

Okej, fick du upp detta medelande " YOU ARE ALREADY REGISTERED. You are already registered on PS4 with the following email: --------------. You will get your access instructions shortly before beta starts." ?

Medlem

Skulle någon ha en extra nyckel skulle jag bli super glad kan ge er ett bra pris på en keps på hatstore som jag jobba där för nyckeln

Medlem

Jag tar gärna en nyckel ^^ hade varit kul att prova på ^^

Redaktör
Skrivet av OttoSam:
Skrivet av nollgrader:
Skrivet av OttoSam:

jag har lite problem med att lösa in min nyckel. Det står att jag redan är registrerad fast jag inte slagit in någon kod.

Samma för mig. Jag gick in på länken i meddelandet och gjorde om det ett par gånger bara, så gick det till slut.

Okej, fick du upp detta medelande " YOU ARE ALREADY REGISTERED. You are already registered on PS4 with the following email: --------------. You will get your access instructions shortly before beta starts." ?

Kolla att ni inte kopierar mellanslag när ni kopierar nyckeln. Och kolla om det kommer info till mailen ni har Uplay-kontot på. Annars, försök igen. Jag fastnade på Uplay-inloggningen men till slut gick det.


signatur
Medlem

Grattis till er som vann!

12
Skriv svar