Du e en Douché.

Inaktiv
Du e en Douché.

Du e en Douché.

*REGLER*

Man ska skriva: ___ e en Douché.
Underlines står för namnet på Douchén.

Ex: Hasse e en Douché

Medlem

jag vill hellre ha en turd sandwich än en douch bag

Inaktiv

Jiggaren ÄR en Douché


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Jag förstår absolut inte syftet med den här tråden.
Kan någon förklara för mig vad det är för idioti?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Varför versal i douche?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Jag förstår absolut inte syftet med den här tråden.
Kan någon förklara för mig vad det är för idioti?

Få upp antalet inlägg man gjort, obviously.

Medlem

Intressant, så i alla inlägg ska det stå "___ är en douche" :heart:

Inaktiv

Jag skulle inte vilja säga att någon här eller i skolan är en douche bag men jag gillar inte Ariath(även om jag inte minns varför). Protelan är ostmjuk reborn han är väl visserligen förolämpad mig men han hade anledning så nej.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag skulle inte vilja säga att någon här eller i skolan är en douche bag men jag gillar inte Ariath(även om jag inte minns varför). Protelan är ostmjuk reborn han är väl visserligen förolämpad mig men han hade anledning så nej.

Grejen är den att du plockar ut slumpmässiga personer att hoppa på av olika anledningar. Du letar dig fram för att förhoppningsvis få en arg reaktion av inläggen du skriver. Du är genomskådad sen länge. Är det verkligen så kul att reta folk och sätta sig själv på piedestal?

Var trevlig mot folk istället. Det är roligare. Jag antar att du kommer mogna i framtiden.

Puss och kram på dig mitt lilla snuttetroll;)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

Eller inte. Jag uppskattar din ärlighet men du har fel. Jag skriver sanningen ->folk kan inte acceptera -> de hoppar på mig-> de misslyckas ->jag hämnas.

Alternativt jag skriver det något som imo är mycket lustigt -> de missuppfattar att det är ett skämt-> de hoppar på mig-> de misslyckas -> jag hämnas.

Jag funderar allvarligt på att plocka bort min ålder från min profil för många verkar ha svårt att argumetnera mot mig utan den.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Eller inte. Jag uppskattar din ärlighet men du har fel. Jag skriver sanningen ->folk kan inte acceptera -> de hoppar på mig-> de misslyckas ->jag hämnas.

Jag bestrider inget som har med sanningshalten i dina inlägg att göra. Däremot att du uppenbarligen struntar i att det finns regler på FZ. Du vet såna vi ska följa för att skapa trivsel osv.

Citat:

Alternativt jag skriver det något som imo är mycket lustigt -> de missuppfattar att det är ett skämt-> de hoppar på mig-> de misslyckas -> jag hämnas.

Den enda du kommer hämnas på är dig själv i slutändan.

Citat:

Jag funderar allvarligt på att plocka bort min ålder från min profil för många verkar ha svårt att argumetnera mot mig utan den.

Mognad har ingen ålder.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag skulle inte vilja säga att någon här eller i skolan är en douche bag men jag gillar inte Ariath(även om jag inte minns varför). Protelan är ostmjuk reborn han är väl visserligen förolämpad mig men han hade anledning så nej.

Hurru du lilla puttefnask, nu ska du vara snäll. Tomten ser allt.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Alternativt jag skriver det något som imo är mycket lustigt -> de missuppfattar att det är ett skämt-> de hoppar på mig-> de misslyckas -> jag hämnas.

Vänta nu, är inte allt du skriver skämt?

Menat som en ärlig fråga, för till exempel det inlägg jag citerar från fann jag riktigt roligt.

Medlem

Tror denna tråd snart kommer att låsas. Pajkastning är inte snällt

Medlem
Skrivet av THEPROTEANSELF:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag skulle inte vilja säga att någon här eller i skolan är en douche bag men jag gillar inte Ariath(även om jag inte minns varför). Protelan är ostmjuk reborn han är väl visserligen förolämpad mig men han hade anledning så nej.

Hurru du lilla puttefnask, nu ska du vara snäll. Tomten ser allt.

Japp! Så passa er.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Xeols:

Tror denna tråd snart kommer att låsas. Pajkastning är inte snällt

This.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar