Live - Quake från Göteborg

Robot
Medlem
Live - Quake från Göteborg

Quake vet jag inte...

Medlem

Talking Kitty Cat 30 - Demon Cat?


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

ELF
Medlem

Nu har herr Sundelius fått i sig lite väl mycket bumbibärsaft.

EDIT:
Ja, nu ser det ut som Quake


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ingen Rainbow kod, sen trollar FZ mig :I

Medlem

Nu var det visserligen ett tag sedan jag spelade Quake, men brukade det inte vara mer pang-pang?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Relik 📜

Nu ska det vara mer Quake. Exakt vad och hur Calle lyckades med klippet innan är.. ja, vad ska jag säga. Det kommer pratas om (mobbas för) i evig tid!


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Kunde inte komma tack vare en tandutdragning, men hade jag varit där hade ni alla bett om nåd // Quakegod out.

Medlem
Skrivet av emilakered:

Nu ska det vara mer Quake. Exakt vad och hur Calle lyckades med klippet innan är.. ja, vad ska jag säga. Det kommer pratas om (mobbas för) i evig tid!

Tror du räddade all cred vi behövde ikväll

Gnällkuk

Nästan fem timmar och inte en enda spelare som lirat qw tidigare.., dessutom på min favoritkarta. Besviken.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Redaktör
Skrivet av tricky:

Nästan fem timmar och inte en enda spelare som lirat qw tidigare.., dessutom på min favoritkarta. Besviken.

Vad gjorde du inte i Göteborg?


signatur
phi
Medlem

Såg ut som ett riktigt fyllegibb där Calle var den enda som var nykter.

Medlem

Har något vagt minne av att jag kom 2:a i ett lokalt Quake DM för en si så där 20 år sedan, borde det inte vara ett krav på Quake-kompetens för ett FZ-medlemskap?

Gnällkuk
Skrivet av Tompa:
Skrivet av tricky:

Nästan fem timmar och inte en enda spelare som lirat qw tidigare.., dessutom på min favoritkarta. Besviken.

Vad gjorde du inte i Göteborg?

Allt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av phi:

Såg ut som ett riktigt fyllegibb där Calle var den enda som var nykter.

Inga kommentarer!


signatur
1
Skriv svar