Kolla in den här imponerande The Witcher-fanfilmen

Robot
Kolla in den här imponerande The Witcher-fanfilmen

Du kanske känner igen skådespelaren från den där nakenkalendern.

#the-witcher-spelen


k3m
Medlem
Kolla in den här imponerande The Witcher-fanfilmen

snygg o häftig svärdsfäktning m.m. grym kortfilm

Medlem

Imponerande men varför var hjälmen tom i slutet?
Borde inte huvudet ha fått följa med om det skulle bli någon lön för mödan?

Medlem
Medlem

sjukt nice för vara fan made, dock så vart det immersion break när triss var inte lika snygg i filmen som i spelet

Medlem

Jag gillar att Geralt lagt på hullet lite, passar honom bättre. Helst av allt skulle jag vilja att Geralt blir rejält överviktigt om det kommer ett till spel......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ivanhoe68:

Jag gillar att Geralt lagt på hullet lite, passar honom bättre. Helst av allt skulle jag vilja att Geralt blir rejält överviktigt om det kommer ett till spel......

Hur i hela friden skulle Geralt kunna vara "rejält överviktig" med tanke på hans leverne?

Medlem

vart lite nojjig på svärden, dom ser ut att vara alldeles för tunna/vajjiga. känns konstigt också att Geralt ser halvlik ut, men triss är inte ens i närheten. känns nästan som man borde lämna hon ur videon isf.

Medlem

Man kan väl inte använda aard från hästrygg vafan. Haha.

Medlem

Bra gjord - var mer underhållande för min del än vad spelet var


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av ivanhoe68:

Jag gillar att Geralt lagt på hullet lite, passar honom bättre. Helst av allt skulle jag vilja att Geralt blir rejält överviktigt om det kommer ett till spel......

Hur i hela friden skulle Geralt kunna vara "rejält överviktig" med tanke på hans leverne?

Poängteras väl rätt många gånger i spelet också att Witchers har en ämnesomsättning och förbränning utan dess like, därav att de överlever att dricka sina drycker.

Medlem
Skrivet av Natrium:

sjukt nice för vara fan made, dock så vart det immersion break när triss var inte lika snygg i filmen som i spelet

Har för mig att han som spelar Geralt här brukar ha med sig en annan tjej som Triss när de besöker olika cons. Bara googla MaulCosplay och Witcher calander så finns det bilder på henne, men de är rätt lättklädda så undviker att posta dom här hehe

Medlem
Skrivet av Ankh:

Bra gjord - var mer underhållande för min del än vad spelet var

Håller fullständigt med. Spelet var inte ens i närheten av vad jag hade hoppats på. Men denna kortfilmen dock. WOW

Medlem

Aaaah, musiken, och jäkligt snygg film! Ååååh, nu blir jag sugen på att fortsätta

Medlem
Skrivet av FZ123:

Imponerande men varför var hjälmen tom i slutet?
Borde inte huvudet ha fått följa med om det skulle bli någon lön för mödan?

Haha, tänkte på det också...borde stoppat den med nåt

Gen
Medlem

Välgjord men Triss var väl en bra bit från orginalet så att säga och som andra har sagt såg Geralt kanske inte optimal ut heller

Väldigt snyggt gjord. Irriterade mig däremot lite då striderna fokuserade så mycket på att geralt snurrade runt för att slå med svärdet. Om något så ger ett sådant "move" enbart motståndaren ett jättestort övertag då man lämnar sin rygg helt sårbar.

Medlem

Saknades det inte ett svärd till på ryggen? Två svärd är ju lite av ett signum för hans yrkeskategori.
I övrigt välgjord sånär som på detaljerna som pekats ut ovan.

FML
Medlem

Imponerande produktionsvärde för en porrfilm

Medlem

Lite fånigt att säga att skådespelarna inte är lika spelets original, hur tänkte ni att det skulle kunna vara annorlunda? Naturligtvis kan dem bara efterlikna kläder, hår, rörelsemönster mm.

Avstängd

Liknar fan Gandalf.

Medlem
1
Skriv svar