Stardew Valley får fysisk samlarutgåva

Robot
Stardew Valley får fysisk samlarutgåva

Släpps lagom till att ramslöken är i säsong.

#stardew-valley, #harvest-moon, #concernedape


Medlem
Stardew Valley får fysisk samlarutgåva

Om du tänker att "det här spelet vore kul att slöspela någon gång ibland" så kan jag varna dig nu.. Stardew är otroligt beroendeframkallande. Jag har över 130 timmar speltid och vill bara spela mer och mer. Om du spelar det här så kommer du med största sannolikhet börja drömma och fantisera om spelet varenda dag, du kommer förmodligen att prestera sämre i jobb eller skola då du nästan bara tänker på Stardew och din backlogg kommer bara växa sig större och större och därav kommer du bli stressad över alla spel du inte hinner spela igenom. Men jag ger ändå spelet 9 och en halv mjölkko av tio möjliga i betyg. Önskar att jobbpasset var över.. Saknar min bondgård, alla mina blåbär och grisar..


signatur
Medlem

Här sitter jag och väntar på CO-OP fortfarande

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Här sitter jag och väntar på CO-OP fortfarande

Och jag håller tummarna för en PS Vita/3DS-port så jag kan spela spelet på resande fot.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Blir som att skaffa skivor på vinyl.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Vercadi:

Här sitter jag och väntar på CO-OP fortfarande

Och jag håller tummarna för en PS Vita/3DS-port så jag kan spela spelet på resande fot.

Switch skall ju vara utmärkt att bära runt på annars...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Här sitter jag och väntar på CO-OP fortfarande

Den co-op mod som finns funkar helt okej, tycker jag.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Vercadi:

Här sitter jag och väntar på CO-OP fortfarande

Och jag håller tummarna för en PS Vita/3DS-port så jag kan spela spelet på resande fot.

Switch skall ju vara utmärkt att bära runt på annars...

Mjo, det återstår att se hur långt batteritiden räcker, och hur pass lämplig den är att bära i ryggsäcken. Det jag gillar med 3DS är att den går att fälla ihop för att skydda sig självt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Preed:

Blir som att skaffa skivor på vinyl.

Njäe? Vinyl ger ju en helt annan ljudupplevelse än andra format. Att ha en fysisk utgåva av ett spel kontra en digital...not so much!

1
Skriv svar