Starbreeze blir utgivare för Psychonauts 2

Robot
Starbreeze blir utgivare för Psychonauts 2

Det investeras friskt i Double Fines uppföljare.


OML
Medlem
Starbreeze blir utgivare för Psychonauts 2

Jag gissar på att de kommer släppa till Switch med, skulle passa perfekt.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av OML:

Jag gissar på att de kommer släppa till Switch med, skulle passa perfekt.

Tim Schafer har sagt att han gärna skulle göra en version av spelet till Switch, och om det ser ekonomiskt gångbart ut att göra det så gör de det. Så chansen finns definitivt.


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Hur kunde ni inte ha med den episka spelserien Monkey Island i eran artikel!

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av Vyle:

Hur kunde ni inte ha med den episka spelserien Monkey Island i eran artikel!

Tim Schafers spel som listas i citatet kommer från Starbreezes VD, inte från oss. Hade vi listat spelen hade det självfallet funnits med där


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Känns som att Starbreeze tar rätt beslut på löpande band ^^ synd att man inte hade investerat i dem för några år sedan

Medlem
Skrivet av SnelHest:

Känns som att Starbreeze tar rätt beslut på löpande band ^^ synd att man inte hade investerat i dem för några år sedan

Jag sitter och tänker detsamma.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av SnelHest:

Känns som att Starbreeze tar rätt beslut på löpande band ^^ synd att man inte hade investerat i dem för några år sedan

Jag sitter och tänker detsamma.

Deras kurs har gått ner från 26kr för några månader sedan till 17 eller däromkring i denna stund. Har tjänat mig en del pengar på Star men läget att sälja var i höstas... men om ni vill köpa in er kanske det är läge nu. Kursens nedfall berodde mycket på brist på spelsläpp samt de senaste nyheterna angående deras deal med IMAX (de är inte exklusiva leverantörer av VR-glasögon till deras upplevelsecenter i USA längre).

1
Skriv svar