Force Unleashed 2 på cinematisk rulle

Robot
Medlem
Force Unleashed 2 på cinematisk rulle

Lite otippad med tanke på slutet på ettan, men det kan ändå bli bra detta, kommer helt klart spela det

Medlem
Medlem

awesomesauce! jag tror jag var en utav dom enda som gillade ettan och detta blir nog inte sämre (kan man hoppas på)

Medlem

Filmen var onekligen snyggt gjord!
Hoppas spelet är bra också.
Ettan var helt OK, men inte mer.

Medlem

Awesometastic! RIktigt nice trailer!

AW8
Medlem

Trailern var riktigt cool!!!

Gameplayet vet jag däremot inte... men trailern var riktigt bra. Diggar när han slåss mot Stormtroopers i mörkret.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Ettan var riktigt bra så detta ser man fram emot.

Medlem

Trailern var mega awesome! Jag skulle gärna vilja att de gjorde en hel Star Wars film på det här visset.

Angående spelet så är det ett solklart köp men först måste jag köra klart 1an.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

mäktig rulle skulle kunna se en hel film i sådant slag

Medlem

Jag tror jag kissa lite. Fysatan vilken häftig film. Längtar <33

PS: Såg ingen ny kraft, dock.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Epic trailer, som vanligt.

Men, ett dåligt konsollspel är ett dåligt konsollspel.
Ettan var ju helt ospelbart


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Jag tror jag kissa lite. Fysatan vilken häftig film. Längtar <33

PS: Såg ingen ny kraft, dock.

Men, har jag helt fel när han hoppar upp, tar i från tårna ända upp till ändtarmen och därefter får massa stormtrooper att bli till aska?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Kan inte herr Lucas låta människor men sån här känsla för film göra några star wars filmer för bioduken?

Trailern till starwars the old republic och denna är långt mycket bättre än hans 3 senaste sw filmer var.

Medlem
Medlem

Trailern var riktigt awesome. Hoppas verkligen att dom fixar till gameplayet i tvåan så att det flyter på mer med att göra combos och sånt då första spelet kändes riktigt klumpigt och segt. Nästan som en loading eller cooldown efter varje combo man gör.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Boomer:

Jag tror jag kissa lite. Fysatan vilken häftig film. Längtar <33

PS: Såg ingen ny kraft, dock.

Men, har jag helt fel när han hoppar upp, tar i från tårna ända upp till ändtarmen och därefter får massa stormtrooper att bli till aska?

Det såg ut som Force Repulse. Men oas puttade den bara bort folk, så i 2an kanske man kan göra smulpaj av fienderna

Riktigt riktigt snygg trailer f.ö.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Men, har jag helt fel när han hoppar upp, tar i från tårna ända upp till ändtarmen och därefter får massa stormtrooper att bli till aska?

Skrivet av rudeboystig:

Det såg ut som Force Repulse. Men oas puttade den bara bort folk, så i 2an kanske man kan göra smulpaj av fienderna

Riktigt riktigt snygg trailer f.ö.

Vi får se.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Vad fan menar du Boomer? Han använde Lighting, Force "crush" och Force Push (Xtreme mode)

Medlem

Ja jävlar du,,, som jag satt å gapade då jag såg denna


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Inget gör sig bättre som CGI än Star Wars.

Medlem

Najs. Om de bara kan fixa till så att kontrollerna blir bättre så kan det bli en riktig hit.
Gillade 1:an men som sagt, kontrollerna sög emellanåt. Det var smärta i rumpan att få lock-on på rätt objekt.

Medlem

Ettan hade en grym grund och licens, men förstördes av repetitiva banor och usel kontroll.
Får verkligen hoppas att 2'an blir bättre, då det är en så grym licens som inte får missbrukas till fler spel av "licens-kvalité".

Medlem

FZ bör lista spelet till PC. http://www.gamingtarget.com/article.php?artid=11467 och http://www.amazon.com/Star-Wars-Force-Unleashed-II-Pc/dp/B003...

Syns även i slutet på trailern att det kommer till PC
Så nu kan även PC-spelare njuta riktigt mycket av trailern.

Medlem

coolt!


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Väldigt snygg rulle.

Men varför springer Stormtrooperserna mot honom, dom har la ingen vidare närstridsträning såvitt jag vet.

Medlem
Skrivet av jonne_man:

Kan inte herr Lucas låta människor men sån här känsla för film göra några star wars filmer för bioduken?

Trailern till starwars the old republic och denna är långt mycket bättre än hans 3 senaste sw filmer var.

Beredd att hålla med. Riktigt snygg trailer hur som!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Han från smallville?


signatur

B lup

Medlem

Om ändå striderna i spelet vore lika epic.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Vad fan menar du Boomer? Han använde Lighting, Force "crush" och Force Push (Xtreme mode)

-- What? --


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

12
Skriv svar