Fira alla hjärtans dag i Pokémon Go

Robot
Medlem
Fira alla hjärtans dag i Pokémon Go

Borde finns ett alternativ "ibland" eller "sällan"

Medlem

Spelade ganska mycket förr och fick nästan ihop hela samlingen. Känner fortfarande ett sug då och då att gå in och fånga Pokémons. Men fördelarna med rootad Android väger mer än Pokémon GO.

Medlem

tröttnade efter lvl 26.. fan va enformigt spel hur kan man spela det aktivt fattar jag inte rätt så trist nuförtiden.

Medlem

dom borde lägga in så att det är chans på shinys kanske borde vara lite roligare då

Medlem

Ha ha, tog du dig så långt som till 26 så borde du nästan själv kunna svara på frågan. Någonstans efter 22-23 blir det ju jävligt grindy precis som Ingress.

Medlem

Går och hoppas på att det blir något dubbelt XP event snart, jag har gått med fullt inventory bra länge nu...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ena dottern började spela för några veckor sedan och jag hängde på som stöd. Tycker det blir ett himla stannande hela tiden, men att se dottern så himla engagerad i det gör det hela mycket roligare.

Men visst, lite ytligt är spelet allt.
Sedan att det inte finns några pockestopps inom 5km (och nästa några km till) är ett aber.

Medlem

Hoppas på att springa på Chansey, en av de få som jag saknar.


signatur

// Bacon <3

1
Skriv svar