GTA V – 75 miljoner exemplar har nått butiker

Robot
Medlem
GTA V – 75 miljoner exemplar har nått butiker

GTA har legat nära hjärtat ända sedan man lana ettan första gången på det lokala internet-caféet com.nu.... tider!


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Ska bli intressant att se hur dem gör nästa spel tycke verkligen om idén att köra som tre olika karaktärer, dem kompletterade varandra väldigt bra!

Skulle vara kul med en spelbar kvinnlig karaktär

Medlem

"GTA V har skickats tills butiker."
Är Download exemplar inkluderade?

Medlem

Vafan, de släppte spelet för flera år sedan, och de säljer det fortfarande för 60 dollar. Hur jävla giriga är de?

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Vafan, de släppte spelet för flera år sedan, och de säljer det fortfarande för 60 dollar. Hur jävla giriga är de?

Folk betalar. Jag köpte det innan jul. I och för sig var det black friday för jag tyckte 600kr var för dyrt.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Äger det fortfarande inte, trots att jag spelat alla GTA som kommit till PC tidigare.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Längtar rejält efter nästa spel i serien "GTA 6". Ska bli spännande att se vilken stad de kommer lägga äventyret i. Personligen skulle jag vilja ha en Boston version med "Irish moben" bl.a. Sedan skulle jag bli överlycklig om RockStar gick tillbaka till bilstyrningen i förra spelet GTA 4. Så lär det knappast bli dock. Sjukt jäkla synd...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Hoppas det uppmuntrar dem att göra fler spel

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Äger det fortfarande inte, trots att jag spelat alla GTA som kommit till PC tidigare.

Då har du verkligen missat något


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

Längtar rejält efter nästa spel i serien "GTA 6". Ska bli spännande att se vilken stad de kommer lägga äventyret i. Personligen skulle jag vilja ha en Boston version med "Irish moben" bl.a. Sedan skulle jag bli överlycklig om RockStar gick tillbaka till bilstyrningen i förra spelet GTA 4. Så lär det knappast bli dock. Sjukt jäkla synd...

Vad var fel med bilstyrningen i GTA 5? Hur enkelt som helst att köra ju...


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

"Overall, Take-Two posted a loss of $29.8 million for the quarter, which is better than the $42.4 million loss it took during the same period last year."

Hur är detta ens möjligt?

Medlem
Skrivet av breahl:
Skrivet av CARTMAN:

Längtar rejält efter nästa spel i serien "GTA 6". Ska bli spännande att se vilken stad de kommer lägga äventyret i. Personligen skulle jag vilja ha en Boston version med "Irish moben" bl.a. Sedan skulle jag bli överlycklig om RockStar gick tillbaka till bilstyrningen i förra spelet GTA 4. Så lär det knappast bli dock. Sjukt jäkla synd...

Vad var fel med bilstyrningen i GTA 5? Hur enkelt som helst att köra ju...

Jag vet. För enkel styrning. Jag föredrar den mera tungstyrda känslan som RockStar lade till i GTA 4, som är mitt favorit spel i serien. Överlägsen feeling, imo...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Tråkigaste GTA spelet i hela serien enligt mitt tycke. Det öppnade stenhårt för att sedan falla desto mer tid jag spelade.
Men så får man väl inte säga haha.
Hade en del mkt bra delar. cover shooter delen var väldigt förbättrad än tidigare spel men uppdragen blev snabbt tråkiga. Det var på tok för lite heist uppdrag, vilket var rätt fräna, men slutade alla mer eller mindre på samma sätt.
Och framförallt karaktärerna. Trevor var stundtals rätt lustig men de andra två var så tråkiga att man snabbt glömde bort dem.
Och världen i sig själv. Som en snygg bakgrunds animation. Se men inte röra.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Tyckte det var sjukt bra spel, inte konstigt att det säljer bra fortfarande.
GTA SA var min favorit tills detta kom.

Förväntansfull på nästa spel.

Medlem

välförtjänt, extremt bra och prisvärt spel. där snackar vi få valuta för pengarna. ett av dom bästa spelen som någonsin gjorts, om inte Det bästa


signatur

//monster

1
Skriv svar