Varsågod, tiderna för öppna For Honor-betan

Robot
Varsågod, tiderna för öppna For Honor-betan

Hämta nu, betan börjar snart.

#for-honor, #ubisoft


Medlem
Varsågod, tiderna för öppna For Honor-betan

Hur många GB ligger spelet på?


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Jaxalot:

Hur många GB ligger spelet på?

Nedladdningen ligger på 18.5GB

Medlem
Skrivet av Christoffer B:
Skrivet av Jaxalot:

Hur många GB ligger spelet på?

Nedladdningen ligger på 18.5GB

Tack för svar!


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

alltså jag fatta inte hypen med detta spel ser linjärt ut och enformigt. om jag år betalt ska jag lira det annars skippa jag denna

Medlem
Skrivet av Case21:

alltså jag fatta inte hypen med detta spel ser linjärt ut och enformigt. om jag år betalt ska jag lira det annars skippa jag denna

Det är faktiskt betydligt roligare än vad det ser ut! Har du inte bättre för dig rekommenderar jag att köra igenom tutorialsen. Efter den första tutorialen kan man leta i menyerna och hitta fler övningar och övningslägen. Lek runt lite där och lär dig en karaktär så tror jag du ganska snabbt kan se varför det är ett roligt spel. Om det är kul så testa mp. Annars låt bli Mp då man känner sig rätt överkörd där innan man fått koll.

Medlem
Skrivet av Govein:
Skrivet av Case21:

alltså jag fatta inte hypen med detta spel ser linjärt ut och enformigt. om jag år betalt ska jag lira det annars skippa jag denna

Det är faktiskt betydligt roligare än vad det ser ut! Har du inte bättre för dig rekommenderar jag att köra igenom tutorialsen. Efter den första tutorialen kan man leta i menyerna och hitta fler övningar och övningslägen. Lek runt lite där och lär dig en karaktär så tror jag du ganska snabbt kan se varför det är ett roligt spel. Om det är kul så testa mp. Annars låt bli Mp då man känner sig rätt överkörd där innan man fått koll.

Man känner sig rätt överkörd av Botsen i början. tog mig personligen 2 dagar, varje Beta, innan jag lyckades klara av dem regelbundet x)

Medlem
Skrivet av Qutini:
Skrivet av Govein:
Skrivet av Case21:

alltså jag fatta inte hypen med detta spel ser linjärt ut och enformigt. om jag år betalt ska jag lira det annars skippa jag denna

Tala för dig själv. Själv tog det två games sen krossade man

Det är faktiskt betydligt roligare än vad det ser ut! Har du inte bättre för dig rekommenderar jag att köra igenom tutorialsen. Efter den första tutorialen kan man leta i menyerna och hitta fler övningar och övningslägen. Lek runt lite där och lär dig en karaktär så tror jag du ganska snabbt kan se varför det är ett roligt spel. Om det är kul så testa mp. Annars låt bli Mp då man känner sig rätt överkörd där innan man fått koll.

Man känner sig rätt överkörd av Botsen i början. tog mig personligen 2 dagar, varje Beta, innan jag lyckades klara av dem regelbundet x)

Medlem

Begreppet beta har blivit så läst begrepp. Oftast är de knappt nån content och mer som man kan kalla förr för demo. En beta ska ju främst finnas för bugg testning och andra eventuella förbättringar och balansering. Nu är det ju knappt några features inkluderat. Kolla bara ghost recon "betan". Exakt som ett demo.. bara ett demo en sluten krets får pröva

Medlem

Snyggt spel, grymma animationer. Tog mig ungefär 15 minuter sen kunde jag de flesta grejerna. Jag tror dock spelet kommer att blir repetitivt rätt så fort. Men det är egentligen ett sånt här spel man vill ha och spela lite då och då och inte hela tiden.

Medlem
Skrivet av zumo:

Begreppet beta har blivit så läst begrepp. Oftast är de knappt nån content och mer som man kan kalla förr för demo. En beta ska ju främst finnas för bugg testning och andra eventuella förbättringar och balansering. Nu är det ju knappt några features inkluderat. Kolla bara ghost recon "betan". Exakt som ett demo.. bara ett demo en sluten krets får pröva

Ja du har rätt i det men personligen har jag inget emot att testa ett demo på for honor eller wildlands innan ett köp. Sen om dom kallar det "beta" så är det inget som stör mig. Jag har lärt mig nu att for honor är helt i min smak och wildlands är dåligt optimerat och jag behöver läsa lite recensioner innan jag köper det trots att jag gillar grunden i det spelet.

Medlem
Skrivet av Qutini:
Skrivet av Govein:
Skrivet av Case21:

alltså jag fatta inte hypen med detta spel ser linjärt ut och enformigt. om jag år betalt ska jag lira det annars skippa jag denna

Det är faktiskt betydligt roligare än vad det ser ut! Har du inte bättre för dig rekommenderar jag att köra igenom tutorialsen. Efter den första tutorialen kan man leta i menyerna och hitta fler övningar och övningslägen. Lek runt lite där och lär dig en karaktär så tror jag du ganska snabbt kan se varför det är ett roligt spel. Om det är kul så testa mp. Annars låt bli Mp då man känner sig rätt överkörd där innan man fått koll.

Man känner sig rätt överkörd av Botsen i början. tog mig personligen 2 dagar, varje Beta, innan jag lyckades klara av dem regelbundet x)

haha ja sant. Men fanns ett practice mode där man kan antingen sätta en mob som inte attackerar så man kan träna sina kombos i fred eller sätta nivå 1 å han attackerar lite granna. Väldigt snabb respawn på både bot och dig själv. Perfekt om man försöker klura ut hur man skall parrera och följa upp etc. La kanske 40 min där och sen var det betydligt roligare i mp.

Medlem
Skrivet av zumo:

Begreppet beta har blivit så läst begrepp. Oftast är de knappt nån content och mer som man kan kalla förr för demo. En beta ska ju främst finnas för bugg testning och andra eventuella förbättringar och balansering. Nu är det ju knappt några features inkluderat. Kolla bara ghost recon "betan". Exakt som ett demo.. bara ett demo en sluten krets får pröva

Håller med dig. Men jag tror att dagens betor mer är till för att kolla ett spels servrar. Vad jag kan minnas har det inte varit ett betatest på ett singelplayerspel på länge. Då brukar det kallas demo.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Nice! Helgen är räddad!

Medlem

Antar att man nästan måste lira med kontroll!?!

För övrigt är Uplay nere nu :/

För Övrigt 2: Ett Ubisoft spel på Steam??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Skälet till att utvecklarna envisas med att kalla det "beta" är ju för att dom vill kunna friskrivit sig helt mot negativ kritik.

Då låter det att det "är en icke färdig produkt" och att "betan inte avspeglar den färdiga produkten"

Medlem

Jag spelade cirka 6 matcher innan jag ledsnade och började sitta på forumet istället. Vissa spel kan jag spela hur länge som helst utan att sitta på forumet, men mystiken över detta spel svalnade extremt snabbt. Spelet är enformigt och när det blir 2v1 så är det inte roligt alls då man måste göra lock-on för att kunna skydda sig och när man gör lock on så går man som en snigel. Spelet är byggt för konsoler och det märks om man är van vid att spela liknande spel. Kommer nog att testa spelet lite till men just nu så har jag inte det där spelsuget som man brukar ha efter att man har funnit ett extremt roligt spel.

Medlem

Betan stängde precis, sluttiden verkade inte stämma med det som skrevs i artikeln

Medlem

Tiderna stämde absolut inte. Schysst att man gick hem tidigare från jobbet för att hinna prova efter att ha läst den här artikeln med felaktig information.

Redaktör
Skrivet av grenadecx:

Betan stängde precis, sluttiden verkade inte stämma med det som skrevs i artikeln

Verkar som att de ändrats i sista stund, eller att fel info gick ut förra veckan.


signatur
1
Skriv svar