Rykten om Destiny skvallrar om namn och plattformar

Robot
Rykten om Destiny skvallrar om namn och plattformar

I november är det dags för Forge of Hope om uppgifterna stämmer.

#destiny-2


Medlem
Rykten om Destiny skvallrar om namn och plattformar

Äntligen något matnyttigt om Destiny 2, håller tummarna för ett PC-släpp.

Medlem

Att Destiny 2 kanske skulle komma till PC det sa Bungie redan innan Destiny släpptes och att Destiny skulle bli en triologi det pratade de också om innan destiny släpptes. Sen att de inte sagt nåt om det sen dess är en annan femma.

Medlem

Trevligt. Har inte testat Desiny men har varit sugen på det. Kör dock endast PC nuförtiden då mus & tangentbord är kung ihop med en rå prestanda.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Detta ser vi verkligen fram emot! Första spelet var bra, och hade god potential, men blev tyvärr snabbt långtråkigt.... Klara du raiden några gånger så var spelet i stort sett över om du inte gillade PVP.

Medlem

Hoppas på en PC-release! Skulle underlätta otroligt mycket att bara behöva tabba över till webbläsaren för att läsa på om spelets lore istället för att behöva växla spelplattform helt.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Hoppas på en PC-release! Skulle underlätta otroligt mycket att bara behöva tabba över till webbläsaren för att läsa på om spelets lore istället för att behöva växla spelplattform helt.

Eller för att hitta folk via diverse lfg-sidor eftersom det inte finns nåt sånt system för raider ingame. LOL.

Medlem

Tror inte Destiny vågar släppa till PC


signatur

Veni Vidi Vice

Bra. Det kommer bli så bra på PC tror jag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hoppas på mer än allt att det kommer till PC. Känner mig som en klumpig bot när jag spelar på consol, och då är jag absolut inte en dålig consolspelare. Hoppas, hoppas! Detta kan bli så bra!

Medlem

Destiny var en stor besvikelse i mina ögon. Kommer inte lägga ner pengar på detta.

Medlem

Tycker Destiny var/är riktigt bra, som tur var hängde jag aldrig på hypetåget. Så började lira det utan några förväntningar.

Ett spel klart att se fram emot på PC!

Medlem

Hoppas inte på PC release! Vill han en bra upplevelse, inte tvingas starta om var 5 min pga hackers.

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

Detta ser vi verkligen fram emot! Första spelet var bra, och hade god potential, men blev tyvärr snabbt långtråkigt.... Klara du raiden några gånger så var spelet i stort sett över om du inte gillade PVP.

Pvp är riktigt tight och belönande, jag har spenderat hundratals timmar i pvp och tycker fortfarande det är hur roligt som helst

Medlem
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Frasstheass:

Detta ser vi verkligen fram emot! Första spelet var bra, och hade god potential, men blev tyvärr snabbt långtråkigt.... Klara du raiden några gånger så var spelet i stort sett över om du inte gillade PVP.

Pvp är riktigt tight och belönande, jag har spenderat hundratals timmar i pvp och tycker fortfarande det är hur roligt som helst

Kul om man har ett gäng att köra med, absolut, inte annars.

Medlem
Skrivet av Frasstheass:
Skrivet av Grymgreger:
Skrivet av Frasstheass:

Detta ser vi verkligen fram emot! Första spelet var bra, och hade god potential, men blev tyvärr snabbt långtråkigt.... Klara du raiden några gånger så var spelet i stort sett över om du inte gillade PVP.

Pvp är riktigt tight och belönande, jag har spenderat hundratals timmar i pvp och tycker fortfarande det är hur roligt som helst

Kul om man har ett gäng att köra med, absolut, inte annars.

Det skulle man kunna säga om varje krigsspel. Pvp fungerar ändå helt okej matchmaking, men pve är ju helt lönlöst solo. Quest ännu tråkigare.

Medlem

Nej, en ny motor?! Kommer verkligen Destiny känslan finnas kvar då? Grafiken, tyngden?

1
Skriv svar