Lyssna på den officiella Ninjas in Pyjamas-låten

Robot
Lyssna på den officiella Ninjas in Pyjamas-låten

Som en dubsteb-version av en gammal Lok-låt.


Medlem
Lyssna på den officiella Ninjas in Pyjamas-låten

Det enda av intresse jag kan bidra med är att plattan(LOK's alltså) heter "Naken, blästrad och skitsur".

Medlem

Suckar djupt, tar satts och kommer ut som den surgubbe jag tydligen blivit - Vad är det för jävla skitmusiken dagens ungdom lyssnar på? På min tid lyssnade vi på riktig musik, på CD-skiva. CD hade ett så jävla levande sound som streaming aldrig kan återskapa.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Frisell:

Det enda av intresse jag kan bidra med är att plattan(LOK's alltså) heter "Naken, blästrad och skitsur".

Låter som en tisdagsmåndag.


signatur
Medlem
Skrivet av Zhin:

Suckar djupt, tar satts och kommer ut som den surgubbe jag tydligen blivit - Vad är det för jävla skitmusiken dagens ungdom lyssnar på? På min tid lyssnade vi på riktig musik, på CD-skiva. CD hade ett så jävla levande sound som streaming aldrig kan återskapa.

Håller med dig helt, vad fan är det här för skit? Totalt olyssningsbart oljud och när jag inser att jag tänker och skriver såhär, inser jag plötsligt att fan - jag har gått och blivit gammal...

I vilket fall som helst så är låten skit och dagens moderna pop och dansmusik är i allmänhet rent gräslig, LOK är f.ö ljusår bättre än den här s(m)örjan till låt och musikstil!

Medlem
Skrivet av Zhin:

Suckar djupt, tar satts och kommer ut som den surgubbe jag tydligen blivit - Vad är det för jävla skitmusiken dagens ungdom lyssnar på? På min tid lyssnade vi på riktig musik, på CD-skiva. CD hade ett så jävla levande sound som streaming aldrig kan återskapa.

Tycker vinyl har ett skönare ljud

Medlem
Skrivet av Zhin:

Suckar djupt, tar satts och kommer ut som den surgubbe jag tydligen blivit - Vad är det för jävla skitmusiken dagens ungdom lyssnar på? På min tid lyssnade vi på riktig musik, på CD-skiva. CD hade ett så jävla levande sound som streaming aldrig kan återskapa.

Fantastisk ironi, fem flabb av fem

Medlem
Skrivet av Zhin:

Suckar djupt, tar satts och kommer ut som den surgubbe jag tydligen blivit - Vad är det för jävla skitmusiken dagens ungdom lyssnar på? På min tid lyssnade vi på riktig musik, på CD-skiva. CD hade ett så jävla levande sound som streaming aldrig kan återskapa.

Så säger de som växte upp med laserdiscs också, och innan det vinyl, och innan det phonographer och innan det någon jävel som bankade på sten i en grotta.

Medlem

Hmm.. Kunde inte höra en gnutta Lok eller dubstep! Lät som trött DJ Snake låt..

Medlem

Riktigt skön låt måste jag säga Takten är soft!

Medlem

Beskrivningen i underrubriken gjorde mig mer sugen på ett nackskott än att starta den där videon.

Medlem

CD? Vinyl? Nä, tacka vet jag vaxrullar, det är grejer det!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

skön låt, tycker dock det är väldigt många gnällspikar här

Medlem

Känns passande som intromusik till random youtube video. Inte något jag skulle lyssna på till vardagen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Tycker låten är rätt bra, är väl iofs ganska rätt genre för mig så inte så konstigt kanske. Och har lyssnat på John de sohns grejor förut och tyckt de varit ok.

Medlem

Tyckte även låten va bra. John De Sohn brukar kunna sina saker. Och det var inte inga house-klitscher i låten.

1
Skriv svar