Robot
Medlem
Get Even

Det här låter sådär härligt (o)trevligt, definitivt något att hålla ögonen på.

Medlem

Ser ut som en Condemned kopia.. kan bli bra.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Ser ut som en Condemned kopia.. kan bli bra.

Precis min tanke...

Enligt videon så heter huvudkaraktären Cole Black.

Medlem

Diskriminering tycker jag det är när Black får ett förnamn men inte Red

Medlem

Ser mycket intressant ut. Hörde talas om det för nån månad sedan och fastnade för upplägget. Vill ha till Steam.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Releasehästryttare

Följt det här spelet sen de satte in det på steam, tänkte inte på det innan men som ni ovan säger så ser det lite ut som Condemned vilket är en bra sak .. så länge det inte är några skyltdockor i Get even (ni som spelar Condemned vet vad jag talar om)

Skrivet av Devan:

Följt det här spelet sen de satte in det på steam, tänkte inte på det innan men som ni ovan säger så ser det lite ut som Condemned vilket är en bra sak .. så länge det inte är några skyltdockor i Get even (ni som spelar Condemned vet vad jag talar om)

har du läst förhandstitten?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av SWEBarb:

Ser ut som en Condemned kopia.. kan bli bra.

Japp, ska man göra en kopia av ett spel får det gärna vara Condemned. Fortfarande less på att man bara gjorde en uppföljare

Å andra sidan hade vi väl inte haft det utmärkta Shadows of Mordor om man istället gjort Condemned, så eh.

Inaktiv
Skrivet av eddie the eagle:

Enligt videon så heter huvudkaraktären Cole Black.

Jag läste någonstans att hans namn kommer vara "Kål Svart" i den svenska versionen.

Medlem
Skrivet av robbis:

Diskriminering tycker jag det är när Black får ett förnamn men inte Red

Red har inget efternamn..

Skribent

Testade det när det avtäcktes på Gamescom i somras. Det väckte min nyfikenhet.

1
Skriv svar