Star Trek: The Bridge Crew kompletteras med ikoniska USS Enterprise

Robot
Star Trek: The Bridge Crew kompletteras med ikoniska USS Enterprise
Medlem
Star Trek: The Bridge Crew kompletteras med ikoniska USS Enterprise

Någon som är sugen på att skapa ett crew?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jeri Ryan ser väldigt bra ut för att va nästan 50.

Medlem
Skrivet av seifuku:

Jeri Ryan ser väldigt bra ut för att va nästan 50.

Det är alla borg implantat som gör att hon ser ung ut

Medlem

Tänkte väl att jag sett videon tidigare... "Publicerades den 13 juni 2016"

Medlem
Skrivet av Ankh:

Någon som är sugen på att skapa ett crew?

Helt klart :). Hoppas verkligen detta blir ett bra spel, känns inte som det funnits bra Star Trek-spel sedan Elite Force :/.

Medlem

Åh, suck, om någon kunde göra ett nytt Elite Force eller en HD remake av originalet. Att springa omkring med phaser på ett federation-skepp var grymt, och borg-kuben... åh... Tänk om DET var VR, med hyfsad grafik...

Medlem

LeVar nailar engineering. Hade blivit förvånad annars lol.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Åh, suck, om någon kunde göra ett nytt Elite Force eller en HD remake av originalet. Att springa omkring med phaser på ett federation-skepp var grymt, och borg-kuben... åh... Tänk om DET var VR, med hyfsad grafik...

Problemet är springa runt och VR. De två sakerna gifter sig inte så bra för mig.

Skulle dock aldrig banga ett nytt Elite Force! Eller remakes av de två gamla spelen. Helt suveräna.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Vad är det nyaste spelet som innehåller The Next Generation-karaktärerna?

Medlem
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Ankh:

Någon som är sugen på att skapa ett crew?

Helt klart :). Hoppas verkligen detta blir ett bra spel, känns inte som det funnits bra Star Trek-spel sedan Elite Force :/.

Hade varit jävligt kul att få ihopa ett gäng (dvs, om spelet blir bra )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

30 maj...lång väntan...men jag är med om/när någon vill skapa en crew... Science officer á la Spock är min specialitet!!! PM a mig bara...

Medlem
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Ankh:

Någon som är sugen på att skapa ett crew?

Helt klart :). Hoppas verkligen detta blir ett bra spel, känns inte som det funnits bra Star Trek-spel sedan Elite Force :/.

Well, Star Trek: Bridge Commander kom 2 år efter Elite Force, och det är nog det bästa spelet enligt mig iaf. Påminner starkt om det här spelet. Faktiskt skapat utav dom som gjorde X-Wing vs Tie Fighter, Totally games.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Bridge Commander är kul men enligt min åsikt slår det inte Klingon Academy!

Medlem
Medlem

Detta ser onekligen riktigt roligt ut. Men hade varit skoj också att få strålas ner på ngn planet och gå runt och och så. Men detta ser riktigt skojigt ut

Medlem
Skrivet av seifuku:

Jeri Ryan ser väldigt bra ut för att va nästan 50.

Vilken åldersdiskriminering...

Jeri Ryan ser bra ut, punkt!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Ankh:

Någon som är sugen på att skapa ett crew?

Helt klart :). Hoppas verkligen detta blir ett bra spel, känns inte som det funnits bra Star Trek-spel sedan Elite Force :/.

Hade varit jävligt kul att få ihopa ett gäng (dvs, om spelet blir bra )

Mmmm, får verkligen hoppas det. Bridge Commander känns verkligen åldrat idag och jag behöver min Captain Kirk-fix nu! Kör du med Vive eller Oculus?

Medlem
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av Ankh:

Någon som är sugen på att skapa ett crew?

Helt klart :). Hoppas verkligen detta blir ett bra spel, känns inte som det funnits bra Star Trek-spel sedan Elite Force :/.

Hade varit jävligt kul att få ihopa ett gäng (dvs, om spelet blir bra )

Mmmm, får verkligen hoppas det. Bridge Commander känns verkligen åldrat idag och jag behöver min Captain Kirk-fix nu! Kör du med Vive eller Oculus?

Kör Oculus med touch/3 sensorer. Du då?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar