Håll koll på e-sporten med hjälp av nytt initiativ

Robot
Håll koll på e-sporten med hjälp av nytt initiativ
Medlem
Håll koll på e-sporten med hjälp av nytt initiativ

Trevligt, hoppas på fler titlar inom kort.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

abiosgaming.com kanske?

Medlem
Skrivet av grimhammer:

abiosgaming.com kanske?

Det finns många sidor som har en liknande funktion, men precis som de skriver är denna enklare utformade och rakt på sak. Ger en lätt överblick på matcher som är live just nu och vad som spelas inom de närmsta dagarna.

Medlem

Väntar tills SC2 kommer med tror jag, men kul grej, bra och enkel översikt!

Medlem

Grymt initiativ, Overwatch och CoD skulle också va bra! Läggs till i bokmärken direkt Har koll på de mesta själv, men kan gå en kort genväg för lite trafik till din sida! ggwp

Medlem

Minimalistisk design, nice! Bra jobbat Nien.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Tack för nyheten och alla kommentarer.

Jag har definitivt planer på att addera fler spel, SC2, Overwatch, Hearthstone, Smash Melee, Hearthstone är de mest aktuella just nu. Jag vill ge det lite tid först så jag ser att det är hanterbart innan jag adderar fler spel.

För t.ex. Overwatch, Hearthstone och ev. fightingspel är jag inte så insatt i scenerna. Om någon vill hjälpa till och vägleda mig rätt där så får ni gärna droppa ett mail på info@ggnow.tv eller på twitter @ggnowtv. PM här går såklart bra med.

Medlem
Skrivet av grimhammer:

abiosgaming.com kanske?

För hardcorefans är abios absolut en bra site. Målet jag har är att göra det mer tillgängligt för personer som följer e-sport lite mer casual. Dessutom kommer jag aldrig ha någon koppling till betting / gambling på min sida. Men mestadels började det bara som ett projekt för att sysselsätta mig själv. Jag förväntade mig aldrig det gensvar jag har fått.

Medlem

HotS och RL är de enda jag personligen är intresserad av, så blir det aktuellt med dessa titlar kanske den kan komma till nytta för min del.

Följer inte särskilt hängivet, men passar det med ett mästerskap när jag har utrymme för det kan det mycket väl bli så att jag slänger ett öka på det.

Gillar den stilrena avskalade designen och grymt initiativ @Nien!

Medlem

Uppdateras sidan automatiskt med matcher eller sitter du och lägger in matcherna själv?

Medlem
Skrivet av ecHo!:

Uppdateras sidan automatiskt med matcher eller sitter du och lägger in matcherna själv?

Jag lägger in samtliga matcher för en turnering eller liga vid ett tillfälle. De matcher som inte har bestämda lag lägger jag in som TBD. Sedan är det jag med lite hjälp av brorsan som uppdaterar de TBD-matcherna just nu. I en perfekt värld skulle jag ha hjälp av en person med huvudansvar per spel ungefär där man såklart även täcker upp för varandra. Att bara ändra TBD-matcherna tar mindre än en minut per match, men det gäller ju att hålla sig ajour med vad som händer. Så länge vi bara är två får man nog räkna med att en del TBD-matcher slinker igenom hela vägen till dess att de är live.

1
Skriv svar