Spana in den galnaste Humble Bundlen någonsin

Medlem
Spana in den galnaste Humble Bundlen någonsin

Sjukt nice bundle, bra för dom som knappt börjat bygga ett steam bibliotek, värre för oss andra som redan har det mesta i den. Men man kan ju alltid ge bort dubletterna till polare!

Gen
Medlem
Medlem

2,2 miljoner ihopsamlat på mindre än 24h, galet!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Gen:

Tack!


signatur
Medlem

Jag som hade tänkt kötta For Honor tills Ghost Recon kommer.

Avstängd

Var inte särskilt många intressanta spel, tyvärr.

Medlem

Värt att köpa om man bara har Stardew valley och Stanley Parable sedan innan? Jag tror det ^^

Medlem

Hmm, inte ett enda spel som var intressant på den listan, aldrig hört talas om dem

Medlem
Skrivet av Vioche:

Hmm, inte ett enda spel som var intressant på den listan, aldrig hört talas om dem

är dom inte intressanta pga du aldrig hört talas om dom?

Och hur kan du ha missat majoriteten av dessa spel överhuvudtaget?

Medlem
Skrivet av Luftman:

Sjukt nice bundle, bra för dom som knappt börjat bygga ett steam bibliotek, värre för oss andra som redan har det mesta i den. Men man kan ju alltid ge bort dubletterna till polare!

Med 1700st spel på mitt steam hittade jag en hel del på den listan likväl

Edit: Hupp, där tog jag i så jag nästan sprack..nästan 1500 har jag...så typ 200 mindre


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Luftman:

Sjukt nice bundle, bra för dom som knappt börjat bygga ett steam bibliotek, värre för oss andra som redan har det mesta i den. Men man kan ju alltid ge bort dubletterna till polare!

Med 1700st spel på mitt steam hittade jag en hel del på den listan likväl

Edit: Hupp, där tog jag i så jag nästan sprack..nästan 1500 har jag...så typ 200 mindre

Och du har förstås spelat VARENDA ETT till slutet?...:)

Medlem

Det enda spel som är bra på den där listan är super meat boy


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

World of goo var det enda som är intressant i listan men det har jag redan varvat förr i tiden en gång så njeh. Bara crap.

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Luftman:

Sjukt nice bundle, bra för dom som knappt börjat bygga ett steam bibliotek, värre för oss andra som redan har det mesta i den. Men man kan ju alltid ge bort dubletterna till polare!

Med 1700st spel på mitt steam hittade jag en hel del på den listan likväl

Edit: Hupp, där tog jag i så jag nästan sprack..nästan 1500 har jag...så typ 200 mindre

Och du har förstås spelat VARENDA ETT till slutet?...:)

Ge mig 200 år så kanske jag hinner


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av Vioche:

Hmm, inte ett enda spel som var intressant på den listan, aldrig hört talas om dem

är dom inte intressanta pga du aldrig hört talas om dom?

Och hur kan du ha missat majoriteten av dessa spel överhuvudtaget?

1, Nja, skumma igenom listan och inget såg intressant ut

2, Vet ej, kolla igenom igen och kände faktiskt igen The Stanley Parable, men inget jag har sug att spela, något du starkt rekommenderar? tyckte de flesta verkade flummiga, inte direkt nå tripple A titlar...

1
Skriv svar