Ny rulle från Gran Turismo 5

Robot
Medlem
Ny rulle från Gran Turismo 5

Ser ut som Forza 3, blir säkert bra racing spel men känns som PS3:an är slut innan spelet hunnits släppas!


signatur

AYY LMAO

Medlem

fan släpp skiten istället hur många filmer har man inte redan sett..

Ish
Medlem

#1 How dare you?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

MFZ
Medlem

ska jag tro på rykten om WRC i GT5?
isf.. GE MIG NU!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Inaktiv

Våren 2011. :\

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

fan släpp skiten istället hur många filmer har man inte redan sett..

Säger det samma... man längtar inte efter det här spelet längre. Ser mer fram emot nästa generation bilspel istället som de förhoppningsvis kan uppgradera till högre nivåer när det finns mer hårdvaruresurser att utnyttja. 8)

inK
Medlem

Jag börjar undra vilket spel som kommer först. Gran Turismo 5 eller Duke Nukem Forever.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Nått dom kan är iallafall ljussättning. Lär av japanerna alla spelföretag!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Hoppas dom inte hittar på alltför mycket tokerier med Gran Turismo,
stod det inte nåt om nåt eventuellt sätt att styra med ps3ans rörelsemojäng också till spelet på FZ för ett tag sen ?

Medlem
Skrivet av Haziza:

Ser ut som Forza 3, blir säkert bra racing spel men känns som PS3:an är slut innan spelet hunnits släppas!

Gå till en optiker. Omgivningarna I Forza 3 känns mer levande än Gran Turismo 5: Prologue men bilarna är betydligt sämre modellerade in-game än Forza 3 (ett antal modeller förbättrades inte alls mellan Forza 2 och 3, men det visste säkert alla redan?) och man kanske inte ska glömma att PD har förbättrat banorna en hel del sedan Prologue.

Det jag hoppas att dom inte strular till är ljudet men demot som stod på Nürburgring för någon vecka sedan lät väldigt mycket bättre än Prologue i alla fall.

Jag har haft en jäkla massa roligt i Forza 3 och det är, enligt mig, ett suveränt spel på så gott som alla sätt och vis men jag måste ändå hålla tummarna att GT5 tar ett steg till.

FZ: Bara för att ni väljer att inte skriva något "konkret" om spelet i fråga (trots nyhetstips) så betyder det inte att det inte har kommit något.

3D ryktet (som för övrigt var bekräftat, dvs inte ett rykte, ett par veckor innan ni lade ut "nyheten") publicerades nästan två månader efter ryktet först började cirkulera.

/golfclap

Edit: Och jag behöver lära mig stava.

Medlem

Någonting säger mig att fysiken kommer vara så pass bristfällig att man inte ens kan få upp ena bakhjulet på en Civic Type-R i spelet.

Medlem

Anledningen varför jag gav upp Forza 3 var för bristen av stöd för min G25.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Sheikh Plisken:

ska jag tro på rykten om WRC i GT5?
isf.. GE MIG NU!

Det har väl varit klart att WRC ska vara med sedan ett år tillbaka?

Medlem
Skrivet av kebbe:

Någonting säger mig att fysiken kommer vara så pass bristfällig att man inte ens kan få upp ena bakhjulet på en Civic Type-R i spelet.

Varför ens spela ett spel som inte är en perfekt simulation av verkligheten?

Oh wait...

Medlem

Detta är officiellt den enorma nyheten som aldrig släpptes.. Vad f***n väntar dom på? Jordens undergång eller? Här hör man rykten om nästa generations Xbox som ska vara ett steg närmare fotorealistiska spel.. och GT5 är fortfarande under utveckling? Måste varit j***t buggigt om dom bara kommit med en ny trailer.. Eller de kanske de är GT5... Trailers.. pfft! När detta släpps, så kanske Forza 4 släpps.. De funkar inte på detta sättet.. Varför publicera skiten och aldrig släppa den?

Medlem

Håller med en snubbe som kommenterade på gametrailers:

Citat:

I'm tired of this vids. They're all repetitions and we're never sure of the filters applied to them. They look great for sure but some actual gameplay would be nice

Medlem

Tråkigt, hade förväntat mig att kunna se lite från GT 6 vid det här laget. Känner folk som bara köpt PS3 för GT5, och med alla dessa förseningar så såldes konsolen istället.
Visst är det trevligt med mer material och finputsningar, men det är meningslöst utan ett spel. Släpp det nu och släpp sen vid behov patchar/gratis DLC. Avskyr alla dessa onödiga förseningar...

Medlem

Men för i helvete släpp skit spelet nu istället! Vi skiter i era filmer och era ursäkter släpp det istället.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar