CD Projekts värde har tokökat senaste tiden

Robot
CD Projekts värde har tokökat senaste tiden

Värderas nu till imponerande 1,6 miljarder dollar.

#cd-projekt, #the-witcher-3, #cyberpunk-2077, #hearthstone, #gwent


ELF
Medlem
CD Projekts värde har tokökat senaste tiden

Det kan man nästan förstå. GOG spelar nog in en del där, men The Witcher står nog för den största kakan och cyberpunk finns nog det med på ett litet hörn skulle jag tro.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ej förvånande. The Witcher 3 är ju ett mirakulöst spel och CD Projekt är fantastiska i övrigt, för att inte tala om GoG.

Medlem

All lycka till CD Project, de förtjänar vartenda öre.

Gen
Medlem

Witcher 3 kommer att gå till historieböckerna.

Inaktiv

Suveräna nyheter. CDP är ett föredömligt företag och GOG är min vendor-of-choice utan att blinka.

Medlem

Gött, de ska dem ha.

Medlem
Skrivet av ANZIKTE:

All lycka till CD Project, de förtjänar vartenda öre.

*vartenda groszy.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Ambassadör
Xbox

Men...det gick ju inte göra spel utan att sälja sin själ till corporatedjävulen och utan massiva kopieringsskydd?


signatur

Jump in.

Medlem

Cyberpunk!!!!!!!!!! Min kropp är inte redo men mitt sinne är!!!!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Grattis till er som köpte aktier! De som gjorde det bara för något drygt år sen kan ha ökat värdet på dem med 300%

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Buio:

Grattis till er som köpte aktier! De som gjorde det bara för något drygt år sen kan ha ökat värdet på dem med 300%


signatur

Jump in.

Medlem

Jag undrar hur stor del av onlineshoppningen för spel som GoG har?
Helt klart mitt förstahandsval nuförtiden.
Har iofs Galaxy-klienten för lite achievments men älskar att man kan köra helt DRM-fritt om man vill.

Medlem
Medlem

Jag skulle inte lyssnat på FZ:s recension av första Witcher spelet, var ju på väg att investera större delen av sparkapitalet i CDP.
Ungefär lika illa som att man inte köpte en massa Apple aktier ytterligare något år tidigare...

Ambassadör
Xbox
Skrivet av stege99:

Jag skulle inte lyssnat på FZ:s recension av första Witcher spelet, var ju på väg att investera större delen av sparkapitalet i CDP.
Ungefär lika illa som att man inte köpte en massa Apple aktier ytterligare något år tidigare...

Haha, never forget!


signatur

Jump in.

k3m
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Ej förvånande. The Witcher 3 är ju ett mirakulöst spel och CD Projekt är fantastiska i övrigt, för att inte tala om GoG.

jepp

1
Skriv svar