Sniper Elite 4 prickar seriens högsta betyg

Robot
Medlem
Sniper Elite 4 prickar seriens högsta betyg

SE 3 var det första spelet jag köpte i serien. Fick tag på det för en liten peng till ps4 och hade inga större förväntningar. Oj så fel man kan ha! Nästan spelat igenom det 2 gånger. Detta blir ett måste!

Medlem

S2 och S3 var väldigt roliga sniper spel. Ser fram emot S4!

Medlem

Köpa eller inte köpa, det är frågan.

Medlem

Köpte det via Kinguin igår kväll för 401:- o satte det på nerladdning i morse. Kom hem nu och tänkte börja lira det snart. Har inte lirat några av de tidigare delarna men alltid varit lite småsugen på 3an. Ska bli spännande o se hur denna nya titel är.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Riktigt kul spel,stora kartor, snygg grafik,man kan attackera målen från olika håll,flera sidouppdrag,gillade du de andra i serien så kommer du nog gilla detta också.
Tyvärr är ain lite korkad ibland.
De kartor jag kört har tagit mellan 45 och 90 minuter beroende på hur jag spelar ,Rambo eller stealth.
Gillar att man kan skjuta sönder belysningen för att smyga fram i mörkret.
Bra omväxling på miljöer än så länge
Ser fram emot att lira detta i co-op med polare.

1
Skriv svar