Valve kan inte återberätta utvecklingsprocessen för Half-Life
Sant.
Det är ju bara ett år kvar tills det fyller 20 år så det är nog många här på FZ som är födda efter att det lanserades...
Fy vad gammal jag börjar bli nu...
Damn, är det såpass? Blir 28 i år och kommer ihåg det som det var igår man satt och spelade crossfire med polarna på LAN.. MEEEMBER?
Valve har definitivt källkoden till GoldSrc kvar eftersom de för nått år sedan gav utvecklarna av Sven Co-op tillgång till den.
"Att besöka Valve är alltså en guldgruva för intressanta nyheter och anekdoter. Utöver informationen om Half-Life och Windows var detta möte även källan för nyheterna om att Steam Greenlilght stöps om till Steam Direct och att Valve jobbar på tre stora VR-titlar."
Har FZ varit hos besök hos Valve eller missuppfattar jag texten här?
"Att besöka Valve är alltså en guldgruva för intressanta nyheter och anekdoter. Utöver informationen om Half-Life och Windows var detta möte även källan för nyheterna om att Steam Greenlilght stöps om till Steam Direct och att Valve jobbar på tre stora VR-titlar."
Har FZ varit hos besök hos Valve eller missuppfattar jag texten här?
Nej vi återrapporterar vad medierna som närvarade vid mötet med Valve har skrivit.
"Det har tidigare inte varit känt exakt vad detta beror på, men företaget berättade vad detta beror på under ett möte med medier förra veckan där Gamasutra närvarade."
Det jag menade var alltså att det verkar vara något av en informationsmässig guldgruva att besöka Valve
Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.
Första gången jag spelade demon Uplink så fick jag en chock. Detta fps gjorde allt mer än alla andra spel som kom ut vid den tiden.
Hear, hear!
Samma här. Kommer aldrig glömma denna demo.